Spring naar bijdragen

Henk Nijland Thermotransport failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

DODEWAARD - Op dinsdag 14 januari is voor de rechtbank van Gelderland transportbedrijf Henk Nijland Thermotransport BV failliet verklaard. Het bedrijf is gevestigd aan de Edisonring 15 te Dodewaard.

Volgens curator mr. Harbers ligt de oorzaak van het faillissement in het feit dat maar liefst drie opdrachtgevers van het bedrijf in 2013 failliet zijn gegaan. "Hierdoor is het bedrijf in de betalingsproblemen gekomen", aldus de curator.

Bij het bedrijf, dat circa vijf jaar bestaat, werkten vijf mensen. Op dit moment ziet de curator niet direct een doorstart tot de mogelijkheden behoren. "Of het moet in zeer afgeslankte vorm zijn", voegt mr. harbers toe.

Transportnieuws | Henk Nijland Thermotransport failliet verklaard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niet zo verwonderlijk, zat eerst in Zelhem, is daar ook naar de kloten gegaan met achterlating van een berg schulden.

Heb je wel eens een ondernemer gezien Die naar de kloten gaat zonder schulden

De meeste rijden in een dikke auto wat niet betaald is

Het mooiste

Ze tanken op krediet ook nog.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Kreeg nog 326,56 euro en 33 lege euro's van hem.

ga wel eens kijken bij zijn woonadres of ik die kan ophalen.

Helaas die zijn met oud en nieuw de fik ingegaan op het strand van Kijkduin, heb ik uit weloverwogennietzobetrouwbarebronnen mogen vernemenLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kun je rekenen Arne? Reken er dan maar niet op.

Ik krijg me geld en me euro's wel hoor.

wacht maar tot ik voor zijn privé adres deur sta.dan betaalt ie zo

maar als er meerdere zijn die geld van hem moeten krijgen zich melden dan kunnen we samen gaan.

want hij is privé niet failliet,dit was zo 1 euro BV die failliet is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Ik krijg me geld en me euro's wel hoor.

wacht maar tot ik voor zijn privé adres deur sta.dan betaalt ie zo

maar als er meerdere zijn die geld van hem moeten krijgen zich melden dan kunnen we samen gaan.

want hij is privé niet failliet,dit was zo 1 euro BV die failliet is

Ik wacht met spanning af hoeveel dat er worden, heb ff contact opgenomen met de plaatselijke dranghekkenboer en hij kan in No Time deze leveren 24/7:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Ken wel wat mensen in Gouda,Bodegraven die aardig wat geld van hem moeten hebben.

dan gaat het niet over 10000 euro hoor.

dus zal ze eens bellen,maken een leuk dagje uit ervan.

Oh dat is dicht in de buurt bij mij, niet dat ik geld van hem tegoed heb maar uiteraard je kan er zo de bietenbak mee opgaan met soort fijne "bedrijven" en ik spreek uit ervaring!:zegtniets:

Ik noem ze persoonlijk gewoon "criminelen" oftewel malafide bedrijven die willens en wetens andere kapot maken, of zit ik er nu naast?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ken wel wat mensen in Gouda,Bodegraven die aardig wat geld van hem moeten hebben.

dan gaat het niet over 10000 euro hoor.

dus zal ze eens bellen,maken een leuk dagje uit ervan.

Moet je wel hard roepen dat je voor je geld komt, hij is nogal doof, of te wel hardhorend.

Boer met een grote bek.

Zal Scania blij mee zijn.

Oh dat is dicht in de buurt bij mij, niet dat ik geld van hem tegoed heb maar uiteraard je kan er zo de bietenbak mee opgaan met soort fijne "bedrijven" en ik spreek uit ervaring!:zegtniets:

Ik noem ze persoonlijk gewoon "criminelen" oftewel malafide bedrijven die willens en wetens andere kapot maken, of zit ik er nu naast?:D

Nee, jij zit er niet naast, het was vewonderlijk dat er bedrijven voor hem reden, zullen wel erg naief zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ken wel wat mensen in Gouda,Bodegraven die aardig wat geld van hem moeten hebben.

dan gaat het niet over 10000 euro hoor.

dus zal ze eens bellen,maken een leuk dagje uit ervan.

Je maakt me nieuwsgierig wie dat zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je zeker dat je nog geld van hem krijgt arnebut of is het al eens verrekend

en was jij ook al eens niet omgevallen.heb je toen ook alles netjes afbetaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kreeg nog 326,56 euro en 33 lege euro's van hem.

ga wel eens kijken bij zijn woonadres of ik die kan ophalen.

Misschien kun je, als je dat geld krijgt, je eigen schuldeisers afbetalen. Die zullen er vast wel zijn. Ik erger me er aan dat je denkt heiliger dan de paus te zijn en commentaar hebt op bedrijven die bankroet gaan terwijl je zelf ook een prominente rol speelt in het faillissementstopic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden