[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gaat het dan nu echt gebeuren....


roywentink

Recommended Posts

  • Forumlid

https://www.facebook.com/Truckeractie?ref=profile

Op 7 maart 2014 om 15:00 word er een chaos georganiseerd in Nederland. We roepen alle truckers op om hun truck stil te zetten op de Nederlandse wegen. En zo een chaos te veroorzaken. Dit met doel om nu een heel duidelijk te maken dat wij nederlanders ook actie kunnen voeren.
bewerkt door Teddybeer
Niet alleen een link.......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ff op de fb pagina gekeken...

Ik citeer: "En in mijn opinie is dat meer geld over houden voor een luxer leven. En niet toekijken hoe den haag rondrijd in luxe wagens. Woont in villa's en verzin zelf maar meer reden wat niet zo lastig zal zijn."

Poh, het is wel echt vijf voor twaalf... Wat een ellende... Het is hard nodig om het land vast te zetten. Nu is het chauffeurs pay back time, ik wil een jacuzzi! En om dat te bereiken ga ik overdwars op de A2...

Misschien moeten de promotende teksten wat minder uit wrok geschreven worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

7 maart,om 15.00 uur,,,,,das op vrijdagmiddag.

Dan tref je alleen degene die naar huis willen,en er verder ook geen invloed op hebben.

Daar is over nagedacht :ja: door de organisatoren :D die hebben zelf hun werk gedaan en gaan dan een chaos organiseren,maar t mag hun geen geld kosten.:hamer::hamer:

Als je n vent bent doe je zoiets opmaandag ochtend om 8 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als er mensen staken zijn er altijd mensen de klos, zal dus ook hier niet anders zijn....als de luchtvaarmaatschappij staakt zijn de mensen die op vakantie willen de klos, als politie staakt zijn de mensen de klos die aangifte willen doen, als buschauffeur's staken zijn ook de gewone mensen de klos enzo ....

Of het verstandig is om het op een vrijdagmiddag geen idee, op Maandag gaan de bedrijven klagen en die kunnen er ook niks aan doen....of mensen moeten langer door werken om de schade in te halen..kortom geen dag is goed hiervoor als je het zo bekijkt....

Nu zullen er mss chauffeur's zijn nu niet meer uitkomen omdat ze uren in de file staan en dan dus niet meer thuis kunnen komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het enige verschil is dat bijna alle buschauffeurs staken en zo wel iets kunnen afdwingen

Als je niks doet bereik je ook niks;-) en de chauffeur's hebben het zelf in de hand nu, of ze wel of niet mee gaan staken.

En diegene die niet in de file willen staan gaan dan toch 1 keer met de trein/fiets/lopen....eerder vrij van werk, later vrij van werk....oplossingen genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Het enige verschil is dat bijna alle buschauffeurs staken en zo wel iets kunnen afdwingen

Solidair zijn in de beroepsgroep?

Misschien ook wel omdat er gewoon minder concurrentie in het geregeld busvervoer is.

Je hebt een 3 a 4 spelers die de koek min of meer verdelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
op Maandag gaan de bedrijven klagen en die kunnen er ook niks aan doen..

Nee,maar als die gaan klagen en Mark Rutte opbellen en vragen waar ie mee bezig is maakt dat meer indruk dan op vrijdag een vermoeide arbeider,die naar huis wil dwars zitten,die heeft dan immers nog 68 uur de tijd voor ie weer op zijn werk verwacht word,op maandag om 8.00 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is de versie die ik tegenkwam:

DELEN!!! DELEN!!! DELEN !!! Op vrijdag 7 maart om 3 uur word er een chaos in nederland georganiseerd. De chauffeurs pakken de macht in nederland. Alle kosten moeten in nederland omlaag. We moeten nu het heft in eigen handen nemen. Bij deze word opgeroepen om op 7 maart 2014 om 15:00 s'middags alle rijbanen van de snelwegen in Nederland te blokkeren. Deze dag word uitgekozen omdat het een vrijdag middag betreft en de spits dan gigantisch is. Deel dit bericht zoveel mogelijk. En laat heel nederland het weten. WE ZIJN HET ZAT OM KROM TE LIGGEN OM NORMAAL TE KUNNEN LEVEN!!!

En de vrijdagmiddag wordt natuurlijk uitgekozen omdat dan het werk voor die week al is gedaan en de opdrachtgever er geen last van heeft.

Sorry, maar met collega's aan boord die dit soort domme teksten schrijven - laten we eerlijk zijn - is 13 Euro per uur al erg dik betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als buschauffeur's staken zijn ook de gewone mensen de klos enzo ....

Dit is geen vergelijk,als buschauffeurs staken rijden ze niet uit en blijven op het depôt staan,als men zich wil verplaatsen kan men met de auto,trein of met de fiets gaan.

Als beroeps chauffeurs een chaos gaan creeren gaan daar mensen de dupe van worden die er niks aan kunnen doen en die in die chaos blijven steken.

Als je dan een vent bent ga je maandagochtend dwars op straat staan en geeft zo een signaal aan de politiek af.

T helpt ook niks maar t signaal komt dan gegarandeerd wel aan in Den Haag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee,maar als die gaan klagen en Mark Rutte opbellen en vragen waar ie mee bezig is maakt dat meer indruk dan op vrijdag een vermoeide arbeider,die naar huis wil dwars zitten,die heeft dan immers nog 68 uur de tijd voor ie weer op zijn werk verwacht word,op maandag om 8.00 uur.

Oplossing al aan gegeven hiervoor...

trein/fiets/lopen/vrije dag/eerder of later naar huis....keuze genoeg om dit probleem voor te wezen, metname omdat men nu al weet wat er dan gaat gebeuren...toen de bussen gingen staken gingen de mensen met de auto/fiets/trein, is het leuk nee, maar je staat niet MISSCHIEN in de file...die ruim van te voren is aan gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam wel dit tegen;

BELANGRIJK

Het bericht over blokkade actie op 7 maart is een anoniem bericht wat bij ons binnenkwam. Aangezien er blijkbaar een groot aantal mensen dit zien als een oproep van TBV-AIDT, dan wel CT, onderstaande verklaring door ons;

We willen duidelijk stellen dat we deze oproep op geen enkele wijze ondersteunen. Voor de goede orde hebben we ook contact gehad met Chauffeurstoekomst, die dezelfde mening hebben en onze verklaring ondersteunen.

TBV-AIDT en CT distantieren zich van deze oproep en staat niet achter deze actie! Wij zijn hier op geen enkel niveau bij betrokken.

Noot: dit bericht staat op Flitservice.nl.

DELEN!!! DELEN!!! DELEN !!!

Als een bericht daarmee begint bestempel ik het als spam :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kwam wel dit tegen;

Noot: dit bericht staat op Flitservice.nl.

Als een bericht daarmee begint bestempel ik het als spam :ja:

Kun je de helft wel als spam/onzin/hoort niet in/bij post bestempelen:ja:

Maar ben ook wel benieuwt wie ermee is begonnen met deze actie...maar aan de andere kant maakt het ook weer niet uit, zou nog mooier zijn als een gewone chauffeur het deed en niet iemand die een carierre voor ogen heeft, of mediageil is:ok: en we gaan kijken of het net zogaat als de toeter/60km actie:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Diegene die deze aktie opgezet heeft moet erg rijk zijn.want als je zomaar blokkades gaat opwerpen dan kan je een claim krijgen.

dit helpt totaal niet,wat je alleen maar krijg is negatieve reclame voor de transportsector.

vind ook dat er wat veranderd moet worden maar niet op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind staken en de weg blokkeren een zwaktebod. Hiermee probeer je onder druk je zin te krijgen. Ik moet altijd denken aan die kleuter die gevoerd wordt door zijn moeder. De kaken stijf op elkaar omdat hij het eten niet lust. Maar ondertussen niet door hebben dat je dood gaat als je niet eet...

Ga bij lobby clubs, zorg dat je de juiste mensen te spreken krijgt, dat je goede redenen hebt en oplossingen aan kunt dragen voor de problemen die jij constateert.

Maar niet wegen afsluiten en dergelijke, dat roept agressie op, mensen zullen dan geen begrip voor jouw problemen krijgen.

Dan ga ik liever met dat Poolse transportbedrijf in zee wat wel van zijn personeel op aan kan en waarbij ik mij wel klant voel... Met andere woorden... In mijn ogen geeft staken een tegengesteld effect!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden