[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gaat het dan nu echt gebeuren....


roywentink

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
ben voor een veel simpelere actie gewoon een weekje niet rijden met ons allen dan wil ik wel zien wat er gebeurd daar pak je veel harder mee, en ben je zelf niet strafrechtelijk in overtreding.:angel:

Dus je zegt tegen je baas: maandag rij ik niet!! Zal hij waarschijnlijk antwoorden dat je dinsdag en woensdag en de dagen daarna ook niet weer hoeft te komen. heb je wel STRAF en is er geen RECHT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dus je zegt tegen je baas: maandag rij ik niet!! Zal hij waarschijnlijk antwoorden dat je dinsdag en woensdag en de dagen daarna ook niet weer hoeft te komen. heb je wel STRAF en is er geen RECHT.

uhmmmmm iets zegt mij dat de recht hebt op een snipperdag hoe jij die invult

gaat je werkgever niks aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe wordt er op het forum gedacht over de berichten omtrent een actie op 7 maart om de snelwegen plat te gooien om kabinet Rutte tot inkeer te brengen?

[ATTACH=CONFIG]66519[/ATTACH]

Hier een link naar de fb pagina https://www.facebook.com/Truckeractie?fref=ts maar er zijn nog meer initiatieven op internet te vinden.

Bij mij wordt daar niet over gedacht, simpelweg omdat het toch niet gebeurt en als het gebeurt zal dat het kabinet jeuken. Het verandert niets, zeker niet zolang ons kabinet een schoothondje is van Brussel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als het er om gaat te laten zien dat wij actie kunnen voeren vind ik dat onzinnig. Zolang de opdrachtgevers niet meer willen betalen voor het werk, kun je actie blijven voeren tot je een ons weegt! Geld kent geen gevoel, eer of mededogen. De mensen die over het geld beslissen al evenmin, of zie ik dat verkeerd? De prijzen gaan volgens mij door twee redenen omhoog; krapte in de transportmarkt aan transporteurs of ritten weigeren omdat ze niet genoeg opleveren. Maar ja, dat doen ze niet omdat ze moeten blijven rijden. Het is ik of hij, wie gaat er het eerst failliet ? DE OPDRACHTGEVERS MOETEN AANGEPAKT WORDEN, of zie ik dat niet goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas moet ik zeggen dat Jerry in zijn goede bedoelingen wel een ander beeld heeft gecreëerd door de transportsector erbij te halen.

Nu komt het over alsof alleen de transportsector dus de boel wil plat gooien, maar Jerry spreekt over alle Nederlanders die zich door dit kabinet voor de gek voelt gehouden.

Hij had net zo goed de hele bouwsector erbij kunnen halen, als voorbeeld.

Je kan ook de boel blokkeren met een personenauto, ik bedoel, gebeurd dagelijks, dus niks nieuws.

Verdiep je dan eens goed in de overige informatie en daarin vind ik dingen terug waar ik zijn mening niet deel met die van mij.

Door dan gehoor te geven aan zijn oproep zou ik dan wel zijn overige standpunten ook steunen.

En die komen niet overeen met mijn standpunten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
....

DE OPDRACHTGEVERS MOETEN AANGEPAKT WORDEN, of zie ik dat niet goed?

Maar als er nu gewoon niemand meer onder de kostprijs gaat rijden, hebben de opdrachtgevers toch geen keus meer?

"ja, maar je hebt er altijd die er onderdoor duiken......"

Maar kun je het een opdrachtgever dan kwalijk nemen om gewoon zo goedkoop mogenlijk zijn goederen te laten vervoeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar kun je het een opdrachtgever dan kwalijk nemen om gewoon zo goedkoop mogenlijk zijn goederen te laten vervoeren?

Ja dat kun je.

Net zoals je het de politiek kwalijk kunt nemen dat

werkelijk alles op zonsopkomst en zonsondergang

Tegenwoordig zo goedkoop mogelijk moet zijn.

Met een dinges geschreven via dinges.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het er om gaat te laten zien dat wij actie kunnen voeren vind ik dat onzinnig. Zolang de opdrachtgevers niet meer willen betalen voor het werk, kun je actie blijven voeren tot je een ons weegt! Geld kent geen gevoel, eer of mededogen. De mensen die over het geld beslissen al evenmin, of zie ik dat verkeerd? De prijzen gaan volgens mij door twee redenen omhoog; krapte in de transportmarkt aan transporteurs of ritten weigeren omdat ze niet genoeg opleveren. Maar ja, dat doen ze niet omdat ze moeten blijven rijden. Het is ik of hij, wie gaat er het eerst failliet ? DE OPDRACHTGEVERS MOETEN AANGEPAKT WORDEN, of zie ik dat niet goed?

Ketenaansprakelijkheid uitbreiden zal helpen, en daar wordt volop aan gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik wil geen pessimist zijn, maar dit lijkt gedoemd te mislukken. Er lijkt een ernstig gebrek aan organisatie en coördinatie, voor zover ik op de facebook pagina kan lezen - er is niets geregeld, en iedereen lijkt maar wat te roepen.

Heeft iemand nog wat mooie verhalen over de protesten van begin jaren '70, tegen de invoer van de tachograafkaarten? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vandaag was er actie bij de CAO onderhandelingen voor de 3%. Chauffeurs pikken het niet langer

ik kan u met enige trots zeggen DAT IK ER BIJ WAS en volgende week dinsdag weer

tsja en 7 maart moet ik maar eens gaan verzinnen hoe e.e.a. aanpakken heb tenslotte

geen vrachtwagen meer tot mijn beschikking, echter wat maak ik mij druk die 3% komt echt niet bij mijn uitkering,

oja ik weet het weer solidariteit daar gaat het om

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik kan u met enige trots zeggen DAT IK ER BIJ WAS en volgende week dinsdag weer

tsja en 7 maart moet ik maar eens gaan verzinnen hoe e.e.a. aanpakken heb tenslotte

geen vrachtwagen meer tot mijn beschikking, echter wat maak ik mij druk die 3% komt echt niet bij mijn uitkering,

oja ik weet het weer solidariteit daar gaat het om

Nou, wat een actie. Het is dat de ANWB op de radio meldde dat er maar liefst 3 kilometer file stond tussen Utrecht en Nieuwegein door acties van vrachtwagenchauffeurs, anders had ik het niet eens geweten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden