[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

BM Trans, Odoornerveen failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

Transportnieuws | BM Trans failliet: chauffeurs gedupeerd

[h=1]BM Trans failliet: chauffeurs gedupeerd[/h][TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]Failliet-02.jpg ODOORNERVEEN - De rechtbank van Noord-Nederland heeft dinsdag 28 januari transportbedrijf BM Trans BV uit Odoornerveen failliet verklaard. Diverse chauffeurs blijven vooralsnog zitten met onbetaalde rekeningen.

"Ik heb een aantal chauffeurs bijgestaan die werkten voor BM Trans. Voor twee van hen heb ik een procedure gevoerd om loon te vorderen. Die is gewonnen", vertelt mr. René de Bondt van Vos & Vennoten Advocaten in Haarlem. "Er waren echter geen mogelijkheden om achterstallig loon te vorderen. Daarom ben ik in contact gekomen met mr. Hennes in Assen die het faillissement heeft aangevraagd."

"De directeur van BM Trans heeft geen verweer gevoerd in de rechtbank. En was evenmin verschenen", klinkt het verder.

Achterstallig loon.........................................

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

[TABLE]

[/TD]

[TD]

[/TABLE]

Op 28-01-2014 is BM Trans BV door de rechtbank in staat van faillissement verklaard. Als curator is aangesteld mr. E. Heuzeveldt. Het insolventienummer van deze zaak is F 14 33. BM Trans BV heeft als activiteit(-en) goederenvervoer over de weg (geen verhuizingen). Er waren geen werknemers werkzaam

Bron: Curatoren.nl - Faillissement BM Trans BV

Diverse chauffeurs blijven vooralsnog zitten met onbetaalde rekeningen.

"Ik heb een aantal chauffeurs bijgestaan die werkten voor BM Trans. Voor twee van hen heb ik een procedure gevoerd om loon te vorderen. Die is gewonnen", vertelt mr. René de Bondt van Vos & Vennoten Advocaten in Haarlem. "Er waren echter geen mogelijkheden om achterstallig loon te vorderen.

:confused::confused::confused:

Overigens nog nooit gehoord van deze firma...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dat adres zit ook een Allroundschade en restauratie bedrijf voor auto, oldtimers & campers, maar dit bedrijf is mij ook niet bekent Jan.

OP T-O staat meer info wat voor boefje meneer Bastiaan Moes is.

Transportnieuws | BM Trans failliet: chauffeurs gedupeerd

Met deze auto werd er gereden.

post-382-1394790700,1134_thumb.jpg

Bron: bastiaan moes Pinnwand | Worldtrucker

Daar staat ook een behoorlijke neagtieve reactie op!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op dat adres zit ook een Allroundschade en restauratie bedrijf voor auto, oldtimers & campers, maar dit bedrijf is mij ook niet bekent Jan.

OP T-O staat meer info wat voor boefje meneer Bastiaan Moes is.

Transportnieuws | BM Trans failliet: chauffeurs gedupeerd

Met deze auto werd er gereden.

[ATTACH=CONFIG]66468[/ATTACH]

Bron: bastiaan moes Pinnwand | Worldtrucker

Daar staat ook een behoorlijke neagtieve reactie op!!!

Rijd voor ene Willem de jager , die naam heb ik al een paar keer voorbij zien komen op dit forum.:what:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Lees net op transport-online dat een 73 jarige chauffeur ritje Scandinavië deed en de diesel voor de terugrit moest voorschieten. Voor de diesel en de rit nooit géén cent gezien, -1600 euro en bedankt meneer BM. Doet mij meteen denken aan o.a. HTV Fijnaart, deze meneer dacht voordat hij failliet ging dat hij ook zo slim was.

Zo zie je maar dat het Nederlandse transport ook naar de kloten kan zonder invloed van oostblokkers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bas M. wist het allemaal zo goed en zou iedereen wel even laten zien hoe het wél moet. En nu binnen zes maanden failliet. Looser.

Ik heb in mijn nu dertigjarige carriere heel veel mensen ontmoet en slechts aan heel weinig van die mensen heb ik een hardgrondige hekel. Maar Bas behoorde vanaf het moment dat ik hem zag en sprak tot die heel weinigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het zijn verderfelijke trucjes die door het bedrijf zijn gedaan. Echter vind ik ook dat 73 jarige chauffeur niet echt slim gehandeld heeft. Zonder arbeidsovereenkomst aan het werk gaan. Dus waarschijnlijk ook niet verzekerd geweest of wat dan ook. Als alles dan snel snel moet, dan had dat ook wel snel snel geregeld kunnen worden.

Daarbij moet er toch echt wel een lichtje gaan branden als tankpassen van een bedrijf zijn geblokkeerd. Wel weer slim dat hij de 1e keer gecheckt heeft of het bedrag op zijn creditkaart was bijgeschreven. Helaas de 2e keer te goed van vertrouwen geweest. Daarbij had hij er verstandig aan gedaan de wagen in Hoogeveen "bezet" te houden, totdat het geld er gekomen was.

Maar 1 ding blijft duidelijk: Het is en blijft een ongeloofelijke teringstreek.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Natuurlijk is het achteraf makkelijk praten, maar hoe dom kun je zijn als je de wagen van de werkgever vol tankt op eigen kosten, ik heb veel meegemaakt maar hooguit een paar euro moeten voorschieten voor een toltunneltje omdat de pas die ik had niet werd aangenomen bij de betreffende locatie maar daar bleef het ook bij.

En terug op de zaak gelijk centjes terug en niet het komt wel bij je loon.

Maar deze zitten er maar mee, en zo nog wel wat goedgelovige in NL, zag van de week opgelicht, en ergens werken en al maanden geen loon krijgen en dan je werkgever geld geven (zo'n 15000 euro)om je toekomstige huurhuis op te laten knappen die hij gekocht zou hebben dan snap ik dat er genoeg mensen zijn die die kans om je te na***en ook aangrijpen.:hamer::hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ben een van de weiniingen die wel een arbeids contract van hem heeft gekregen....in zijn kantoor te duitsland die hij daar ook een van heeft

vanaf dag 1 dat ik heb omtmoet had ik al ruzie met hem...en heb alles op alles gezet dat deze figuur werd aangepakt...is gelukt met collega`s van mijn man hebben wij hem eindelijk te pakken....hopelijk krijgen wij nu ook snel het loon via uwv...leven al vanaf oktober van voedselbank.......woning die hij heeft in duitsland is ook gehuurd en niet zijn eigendom zoals hij beweerd....gelukkig hebben we wel een werkgevers verklaring en een arbeids contract dus hopelijk onze redding......maar ook gemeentes krijgen nog veel geld van hem daarom vluchtte hij met zijn gezin naar duitsland....blijf hem volgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ook mijn man trapte in de mooie praatjes van bas moes....heeft bijna zijn huwelijk gekost.......gelukkig werd hij op tijd wakker.....en ja ook wij krijgen nog het een en ander van bas.....leven al sinds oktober van voedselbank.....zoontje heeft verjaardag niet kunnen vieren.....en ga zo maar door....gelukkig een van de weinigen die wel een arbeidscontract en werkgevers verklaring van bas heeft....deze heeft hij voor harm gemaakt omdat ik anders zo weer naar huis zou rijden met manlief.......totaal geen respect voor bas of voor zijn vriendin nadia want beiden beloofden ze van alles...gelukkig was en ben ik niet bang voor zulke vogels.....ook gemeente Hoogeveen krijgt nog zeer veel geld van hem...daarom is hiij naar duitsland gevlucht ook om uit handen te blijven van bjz.....gelukkig hebben ze hem daar ook al gevonden....hoop dat het voor iedereen snel is op gelost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Reed in 2013 nog als charter voor Klintra :zegtniets: en ik lees nog meer dingen op Worldtrucker.com en dat zijn geen positieve dingen..:zegtniets:

Klintra is zo slecht toch niet? Ramon Egbers en dit keer Bas Moes hadden gewoon pech. Als ik eigen rijder was zou ik het ook bij Klintra gaan proberen. Hij vraagt elke maand nog steeds om charters op de VERN-pagina, dus grijp uw kans voor een mooie toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klintra is zo slecht toch niet? Ramon Egbers en dit keer Bas Moes hadden gewoon pech. Als ik eigen rijder was zou ik het ook bij Klintra gaan proberen. Hij vraagt elke maand nog steeds om charters op de VERN-pagina, dus grijp uw kans mooie toekomst.

Jij krijgt een dode nog aan het lachen, LOL een mooie toekomst in de bijstand als je met zulke dubieuze figuren in zee gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
^^

Is dat om, het vele werk dat Klintra heeft of erbij krijgt of lopen de charters steeds hard weg bij Klintra. ??

En de naam Ramon Egbers klinkt mij ook bekend in de oren. (Mompelt iets van loon niet willen uitbetalen en dan gauw failliet gaan dat was in 2012)

Een kennis van me heeft ook voor die Egberts gereden, krijgt nog € 28.000,00, dus niet.

Die Henk Nijland is ook zo een, charters en niet betalen en wordt het te heet onder de voeten, dan onder de noemer, onze opdrachtgevers zijn failliet, gaan ze zelf ook pleite, met achterlating van een hoop ellende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden