[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

BM Trans, Odoornerveen failliet


Recommended Posts

  • Forumlid
De eigenaren van Klintra en L&L leven nog steeds, dus zo dubieus zijn ze niet, toch? Of ze zijn nog steeds niet de verkeerde tegen gekomen. Misschien gaat Bas Moes daar verandering in brengen?

Als je 3 x in 2 jaar verhuisd ??? En je eigen personeel weet niet meer waar je woint ??? Niet best..

Ik weet wat klintra betaalt en daar ga je niet voor rijden echt niet. Dan weet ik wel beteren waar je meer dan een euro per km krijgen en alle tol betaald. En met 2800km per week is dat best te overleven.

Maar weer b.o.t

Hoeveel auto's had die man dan ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

bas rijdt nog steeds en heeft een chauffeur in dienst die afgekeurd is omdat hij maar een been heeft......de man vangt een wajong uitkering en daar bij nog loon van bas...rijdt voor 1700 euro in de maand voor bas dus....en ja bas rijdt ook nog steeds....mensen mocht hij je bellen ga niet voor hem werken want hij heeft mooie praatjes maar komt niks na.....dit is wat mij ter ore is gekomen, ja ik plaats wat ik hoor:ja:

heeft al 2 collega`s belooft dat hij langs zou komen en hun het beloofde loon af te geven....bij beiden niet geweest....ja zo kennen we bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
^^

Is dat om, het vele werk dat Klintra heeft of erbij krijgt of lopen de charters steeds hard weg bij Klintra. ??

En de naam Ramon Egbers klinkt mij ook bekend in de oren. (Mompelt iets van loon niet willen uitbetalen en dan gauw failliet gaan dat was in 2012)

Daar zijn vele voorbeelden van en niet alleen bij de kleintjes!:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit is de zelfde persoon die zo groot mogelijk verkondigde dat ten tijden het valsheid in geschrifte bij w de jager transport zo trots verkondigde dat ze eerst met huurauto van de scania en vaste opdrachtgever het wel zouden gaan maken

LOLLOLLOL

Die Rene65 zou ook nog eens keer een foto plaatsen van zijn nieuwe trekker lastbilar.... of komt die vanzelf een keeer voorbij in dit topic???? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

bastiaan moes van voor heen bm-trans rijdt alweer onder een andere naam jr logistics....blijkbaar heeft hij nog tijd over want zijn vriendin is zwanger van hem.....en ja hij belooft intussen al weer van alles maar komt niks na....dus chauffeurs wees als nog gewaarschuwd

bewerkt door hammie120109
taal fouten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Transportnieuws | Kopstuk BM Trans in cel voor drugstransport

[h=1]Kopstuk BM Trans in cel voor drugstransport[/h][TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]Gevangen-02.jpg ODOORNERVEEN - Sebastiaan M. een prominent figuur in het failliete transportbedrijf BM Trans en de huidige directeur van RJ Logistics in Odoornerveen is woensdag 26 februari in Kopenhagen, Denemarken, opgepakt vanwege een drugstransport...............

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
zou het zo zijn dat dit transport "nodig" was om de doorstart te financieren??

Ja dat soort figuren zijn er nog genoeg en denken dan als het mocht lukken dat ze er dan vanaf zijn:nee: niet dus want diegene die jou dat spul heeft gegeven om naar een bepaalde plek te brengen denkt van "zo mooi gelopen dus volgende week maar weer" en als jij nee zegt dan ben je dus het haasje, je zit eraan vast totdat je gepakt wordt.

Een enorme misrekening van deze om te denken dat hierna de problemen zijn opgelost, ze beginnen juist dan.!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
  • Forumlid

ik lees veel over onslagen enz, niet leuk maar we doen allemaal wel eens domme dingen om aan het werk teblijven, ik denk dat je vragen moet stellen aan boekhouders dat zijn de mannen die hun mond houden over het berijf enz ,als chauffeur ben je qets baar je rijd en doe je werk, en denkt mijn baas !!gaat het goed ,veel nonsens praat op topic over mensen die iets over komen is ,en hoe het moet ,nederland is failliet in transport hoe goed je ook bent ,bedankt de oost blokkers maar met een zak geld van europa die nemen het werk over, ik zelf ben nog van de tijd dat we naar het midden oosten reden dus lang geleden maar kijk en zie hoe het nu gaat ook onder elkaar als chauffeurs geen colegiale tijd meer, erg jammer !!ook erg mans achter het stuur vooral op de N 213 cloppenburg ze proberen je daar van de weg af terijden ,en vooral de groente rijders met veel lampen en wijnig geduld deze mensen hebben een her opvoeding nodig ,dat noemt men moderne chauffeurs ,veel bla bla bla ,ik wens jullie veel veilige km toe en doe normaal dan doe je al gek genoeg .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

inderdaad lambiek veel bla bla en maar afgeven op anderen ,ik denk dat je mijn begrijpt !!ze willen alleen maar veel lampen op dak en veel pk,s ik hoor ze nog wel eens in het koffie huis en zeker op de boot naar scandinavia wat een babbels die mannen ,ze kunnen nog geen ketting leggen heb ik allemaal megemaakt ,en de baas maar denken wat een goede chauffeurs heb ik !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

ook mijn man trapte in de mooie praatjes van bas moes....heeft bijna zijn huwelijk gekost.......gelukkig werd hij op tijd wakker.....en ja ook wij krijgen nog het een en ander van bas.....leven al sinds oktober van voedselbank.....zoontje heeft verjaardag niet kunnen vieren.....en ga zo maar door....gelukkig een van de weinigen die wel een arbeidscontract en werkgevers verklaring van bas heeft....deze heeft hij voor harm gemaakt omdat ik anders zo weer naar huis zou rijden met manlief.......totaal geen respect voor bas of voor zijn vriendin nadia want beiden beloofden ze van alles...gelukkig was en ben ik niet bang voor zulke vogels.....ook gemeente Hoogeveen krijgt nog zeer veel geld van hem...daarom is hiij naar duitsland gevlucht ook om uit handen te blijven van bjz.....gelukkig hebben ze hem daar ook al gevonden....hoop dat het voor iedereen snel is op gelost

Hoezo krijgt de gemeente Hoogeveen nog geld van hem? Als transportbedrijf heb je toch nooit veel met een gemeente te doen?

 

Verder nog iets bekend over wat Bas Moes nu doet? Weer een nieuw bedrijf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Transportnieuws | Kopstuk BM Trans in cel voor drugstransport

[h=1]Kopstuk BM Trans in cel voor drugstransport[/h][TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]Gevangen-02.jpg ODOORNERVEEN - Sebastiaan M. een prominent figuur in het failliete transportbedrijf BM Trans en de huidige directeur van RJ Logistics in Odoornerveen is woensdag 26 februari in Kopenhagen, Denemarken, opgepakt vanwege een drugstransport...............

[/TD]

[/TABLE]

kopstuk? prominent figuur binnen BM Trans?

 

mensen, who the f#ck is bas moes nou eigenlijk? net zo'n kopstuk als de sterren van GTST sterren zijn? niet dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden