[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Te hard door de bocht knooppunt Zoomland


Gast Valkje

Recommended Posts

Bron: Omroep Brabant

Foto: Remco de Ruijter

BERGEN OP ZOOM - Bij knooppunt Zoomland in Bergen op Zoom is woendagmiddag een vrachtwagen met een zeecontainer gekanteld.

Klik voor het hele artikel: >>> KLIK <<<

post-17947-1394790700,5503_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, niet echt, als je het beeld op pauze zet bij 0,37 dan zit hij gewoon tussen de lijnen.

Ik was aan het pendelen vandaag tussen Roosendaal en Bergen op Zoom, was op de terugweg, moest toen naar Etten-Leur, en hoorde op het nieuws dat er dus iemand op zijn kant was gegaan.

Ik legde deze link ook pas nadat ik dit bericht had geplaatst, in combinatie met de tijd dat de kans groot was dat ik hem had gefilmd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
het is en blijft een pleuris bocht daar

is al jaren bekend dat als je iets te hard

rijdt daar

je op je zijkant gaat

Bulkcontainer...erg hoog zwaartepunt

Dat zijn twee excusen die niet tellen. Hij ging gewon te rap, met een fomula1 wagen kun je 4 keer zo snel door die bocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Dat zijn twee excusen die niet tellen. Hij ging gewon te rap, met een fomula1 wagen kun je 4 keer zo snel door die bocht.

Dus Ibo binnenkort met je Gele gevaar en Lucas trailer door de bocht bij Bergen op ZoomLOL, zou een unicum zijn als we hier een USA truck van Lucas te zien krijgen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden