[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

rene bosch failliet


Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Je moet welhaast gaan twijfelen om voor dit soort bedrijven naar Noorwegen te rijden. Mooie auto s, V8, tig lampen etc. Charter van charter.

Zullen we eens een lijst maken van avonturiers en failliete bedrijven op Noorwegen? Dan schrik je gewoon. Valt er nog wel wat te verdienen op die ritten?

blijkbaar niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je moet welhaast gaan twijfelen om voor dit soort bedrijven naar Noorwegen te rijden. Mooie auto s, V8, tig lampen etc. Charter van charter.

Zullen we eens een lijst maken van avonturiers en failliete bedrijven op Noorwegen? Dan schrik je gewoon. Valt er nog wel wat te verdienen op die ritten?

Hoef niet zonodig een lijst...ben wel op zoek naar: journalist/ instantie/ advocaat (in willekeurige volgorde) die hier in wil duiken en ook resultaat kan behalen zodat deze praktijken stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Laat we eens namen noemen van betrouwbare Noorwegen rijders. Daar heeft de lezer iets aan. Wellicht komen we dan uit op bedrijven zonder V8, zonder een overdosis lampen en andere opsmuk?

Het lijkt wel een grote soap en elkaar de loef afsteken want ik heb nog een dikkere wagen???

Jawel, weerts transport vof Zuidwolde, maar die heeft vrijwillig de zaak opgedoekt in 2008....reed vast op Noorwegen ZONDER v8.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Laat we eens namen noemen van betrouwbare Noorwegen rijders. Daar heeft de lezer iets aan. Wellicht komen we dan uit op bedrijven zonder V8, zonder een overdosis lampen en andere opsmuk?

Het lijkt wel een grote soap en elkaar de loef afsteken want ik heb nog een dikkere wagen???

Ze hebben allemaal een ding gemeen

Ze rijden allemaal voor niks.Het nadeel is Het is geheim

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ik heb eens vernomen dat TIPO Trans (Oldenzaal?) het ook geprobeerd heeft op Noorwegen maar schijnt dat deze alleen voor een Duitse firma rijdt, trouwens geen idee of deze nog bestaat reed of rijdt nog met DAFXF SSC iets met blauw wit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet
Ik heb eens vernomen dat TIPO Trans (Oldenzaal?) het ook geprobeerd heeft op Noorwegen maar schijnt dat deze alleen voor een Duitse firma rijdt, trouwens geen idee of deze nog bestaat reed of rijdt nog met DAFXF SSC iets met blauw wit.

TIPO Trans is Miste (Winterswijk). En die reden niet specifiek Noorwegen hoor. Ze reden voor Hanse Frigo uit Hamburg. Weet wel dat ze flink moesten stampen. Ook niet verwonderlijk want ik ken de tarieven van Hanse Frigo.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
TIPO Trans is Miste (Winterswijk). En die reden niet specifiek Noorwegen hoor. Ze reden voor Hanse Frigo uit Hamburg. Weet wel dat ze flink moesten stampen. Ook niet verwonderlijk want ik ken de tarieven van Hanse Frigo.......

O ja Winterswijk, ben nog bij hem op bezoek geweest, ach laat maar één doffe ellende!

Wat "is Miste" ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Miste is dat gedeelte waar Tipo Trans zat.......... een gehuchtje bij Winterswijk

Ach ja natuurlijk zo'n apart wijkje of zoiets, maar jij zegt "zat" dus Tipo Trans bestaat niet meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Volgens mij hebben ze nog maar 1 trekker die chartert voor Aloys Roemaat

O dus die wereld opdrachtgever Hansefrigo is dus van de baan, kon ook niet goed gaan denk ik zomaar, twee weken op pad en wel aangeven dat je echt na die twee weken naar huis wou anders werd je aangezien voor een Oostblokker die 3 of meerdere weken van huis is, de tarieven die ze daar hanteerden zullen wel behoorlijk krap geweest zijn, als je het pand ziet daar in Hamburg was er maar één winnaar en dat was Hansefrigo zelf!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden