[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

kim johansen exit bij Noorse post


Harrie76

Recommended Posts

  • Administrators
O ja, effe kort: Noorse Post is dus Bring. ....

Je legt de klemtoon verkeerd, Rob

Bring is een klein onderdeel van de noorse Posten....

En het zou zo kunnen zijn dat die CZ charters (in de kleuren van Bring) hun langste tijd ook gehad hebben....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens mij zocht bring gewoon een excuus om johansen te dumpen en die is natuurlijk makkelijk gevonden.

Maar erg is het niet. Maar de reden bedenkelijk.

Nog meer goed nieuws uit het noorden trouwens.

Wie vertaald dit even Girteka vedtar kjempebot - Transportmagasinet - tungt.no

bewerkt door Teddybeer
link zichtbaar gemaakt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij zocht bring gewoon een excuus om johansen te dumpen en die is natuurlijk makkelijk gevonden.

Maar erg is het niet. Maar de reden bedenkelijk.

Nog meer goed nieuws uit het noorden trouwens.

Wie vertaald dit evenhttp://www.tungt.no/transportmagasinet/article889451.ece

u vraagt

[h=3]Girteka Logistiek UAB en hun partner UAB Transport goedkeurt boetes van in totaal 900.000 miljoen illegale cabotage.[/h]

Politie Advocaat Anders Johnsen bij de divisie georganiseerde criminaliteit in Hordaland Politie uitgegeven net voor Kerstmis vorig jaar de twee boetes naar Litouwen, een bedrag van 000 NOK 500 en 400 000. De eerste Girteka Logistics UAB en de laatste om UAB Transport.

[h=4]West-Noorwegen[/h]Beide boetes gaat over auto's die geopereerd voor Girteka en het gehele bedrag over illegale cabotage. De voorwaarden werden geïdentificeerd en beoordeeld door inspecteurs NPRA Voss en Laerdal begin 2012.

[h=4]Deelname[/h]- Ik geloof dat deze twee bedrijven zijn bezig met een aantal van deze overtredingen.

Gezien de medeplichtigheid Ik heb zowel bedrijven waar ik een basis voor het gevonden hebben opgenomen, borduurt aanklager Johnsen.

[h=4]Tom het land[/h]De boetes over illegale cabotage in verschillende vormen, waaronder een aantal van de auto's komen zonder internationaal goederen die het land binnenkomen en ze hebben meer banen dan ze zijn toegestaan ​​binnen Noorwegen, volgens de politie officier van justitie.

[h=4]Economie[/h]Tungt.no gesproken over de zaken die al in de winter 2012 en we hadden inclusief een uitgebreid interview met de politie aanklager Line Skjengen, die verantwoordelijk was voor het onderzoek, totdat de zaak naar de financiële afdeling in Hordaland politiezone werd ingediend.

Lees ook: Zal delicten stoppen

- Deze gevallen vallen misschien hoort hier.Ze zijn financieel gemotiveerd deze acties.Dat is waarom ze doen het op deze manier, zegt aanklager Johnsen.

[h=4]Refused[/h]In de winter van 2012 opgericht politie in Hordaland boetes voor dezelfde overtreding 100 000 voor elk van de bedrijven, de boetes weigerden ze aan te nemen. De politie vond na verder onderzoek de basis voor het sturen van nieuwe en aanzienlijk grotere boetes transport bedrijven in Litouwen, bijna twee jaar na de eerste.

Lees ook: Nog een zes-boete cijfer

[h=4]Moeilijk[/h]Politie Advocaat Line Skjengen, die op deze zaak aanvankelijk werkte, vertelt tungt.no dat wat het meest problematisch is geweest bij de behandeling van deze zaak is dat degenen die de controle op de weg hebben genomen hebben niets te relateren aan de richtlijnen had voor wat die moeten worden gedocumenteerd.

[h=4]Gemakkelijker[/h]- Wanneer Girteka / UAB vervoer kwesties worden geregeld, en op basis van de dialoog die is lid van NPRA in de afgelopen twee jaar met betrekking tot de zaak, ik denk dat het gemakkelijker zou zijn om politieagenten en medewerkers van de NPRA duidelijker geven richtlijnen over wat vragen te stellen en welke documenten u moet verzamelen, zegt Skjengen.

[h=4]Onoplettendheid[/h]Girtekas Scandinavië Manager, Kestutis Cizik betekenen gebrek aan aandacht van sommige chauffeurs is de oorzaak van schendingen in 2011/2012, en dus onbedoeld overtreden van cabotage regels in Noorwegen. Girteka Logistics UAB erkennen derhalve niet volledig wat ze betalen in dit geval en zijn het niet eens met de verklaringen van de politie naar voren gebracht.

- Maar vanwege haar beleid van onvoorwaardelijk aan nationale en internationale wet-en regelgeving te respecteren, en respect voor de Noorse autoriteiten ervoor gekozen om de dagvaarding te aanvaarden, legt hij uit.

[h=4]Actieplan[/h]- Wij beschouwen deze straf als een les en heeft een actieplan om alle risico's van dergelijke afwijkingen te elimineren door menselijke factoren geïmplementeerd, en we hebben niet had soortgelijke problemen, omdat de eerder genoemde gebeurtenissen in 2011/2012.

We hebben ook opgenomen in een strategisch partnerschap met het Noorse bedrijf Thermomax, die deskundig zijn op de binnenlandse vervoersmarkt, de Noorse nationale vervoersbehoeften van onze internationale klanten, eind Cizik dienen.

De hoogte wilt blijven van de nieuwste vervoer en faciliteiten? Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

Lees ook: kerstcadeau van Girteka?

Lees ook: De glanzende cover voor Bohus

Lees ook: Wat is dat toch met Girteka?

Zie ook: Girteka zal kopen Thermomax

Lees ook: - Massive schendingen

Zie ook: Girteka x 2 kabotasjetatt

Zie ook: Girtekas cabotage Cheat

Narvik-180_540292r.jpgBeide boetes gaat over auto's die geopereerd voor Girteka en het gehele bedrag over illegale cabotage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij zocht bring gewoon een excuus om johansen te dumpen en die is natuurlijk makkelijk gevonden.

Maar erg is het niet. Maar de reden bedenkelijk.

Nog meer goed nieuws uit het noorden trouwens.

Wie vertaald dit evenhttp://www.tungt.no/transportmagasinet/article889451.ece

staan wel intresante andere artikelen onderaan... (ook int noors offcourse)

Girteka gaat dus in een soort joint venture.. met thermomax trondheim binnenland werk doen in Noorwegen... noors gekentekend, litouws gestuurd...

nette autos btw maar toch opvallend van 45 naar 80 autos in een klap!

tevens gingen ze zich richten op het vis rijden naar het zuiden... zal onze kalekuski leuk vinden! (krijgt ie toch nog temaken met oneerlijke concurrentie uit het oostblok!)

Girteka neemt dus niet thermomax over maar ze vallen beide onder dezelfde investeringsmaatschappij.... jaja... dat bewuste 'bedrijf' noem ik toch net anders...

toch jammer dat onze willem hier niet even op kan reageren:mad:

een boete van ongeveer 100.000 euries zal trouwens wel peanuts zijn voor deze jongens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die komt er wel, de faillissements koning uit het Noorden.

Mocht het daar weer misgaan, kan er altijd een kantine dame de vergunning aanvragen.

Is dat zo Gerard. Is hij zo vaak failliet gegaan? Volgens mij valt het wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toch wel 1 hele keer hoor Shompie. En dat is veel vaker dan Gerard, want die heeft net voordat zijn zaakje instortte nog de boel van de hand kunnen doen.

Voldoende reden dus (voor Gerard) om op alles en iedereen te schimpen die het niet zo gemakkelijk heeft opgegeven en uiteindelijk wel tegen een faillissement is aangelopen.

Ach Rob, ik mag hier niet alles neer zetten wat ik weet, maar deze meneer van dat transportbedrijf en truckstop heeft meer op zijn kerfstok dan jullie misschien denken te weten en wat mijn zaakje betreft, ik heb het van de hand gedaan, ja klopt, maar niet voordat de tent instortte en ook niet met achterlating van schulden.

Maar waar ik me aan erger is dat hypocrite gedoe van de meesten hier dat bedrijven met dikke auto's de beste bedrijven zijn en dat wanneer ze omvallen en enkele dagen weer herstarten via de boekhoudster eerlijk hun zaakjes geregeld hebben.

Ik ga maar weer eens op vakantie,:banaan: kunnen jullie verder met het ophemelen van transportbedrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar gaat het helemaal nietnm Gerard, maar als je gebruik maakt van de regels die er gelden in dit land ben je dan crimineel bezig? En deze man zal nog zat op zijn kerfstok hebben maar naar mijn weten geen meerdere faillisementen.

Ik hemel dit soort bedrijven niet op. Maar je bent in dit land gelukkig nog altijd onschuldig totdat hhet tegendeel bewezen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Daar gaat het helemaal nietnm Gerard, maar als je gebruik maakt van de regels die er gelden in dit land ben je dan crimineel bezig? En deze man zal nog zat op zijn kerfstok hebben maar naar mijn weten geen meerdere faillisementen.

Ik hemel dit soort bedrijven niet op. Maar je bent in dit land gelukkig nog altijd onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.

Ja klopt helemaal volgens de wet, behalve bij de MEDIA! die hebben je allang veroordeeld en gevierendeeld en uitgekotst, Televaag Modus UIT!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden