[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A. v/d Linden failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

[TABLE=width: 976, align: center]

[TD=class: body_txt_black_11]

rss.png

Nieuwsoverzicht | Persbericht insturen | Zoeken

[h=1]A. van der Linden Internationaal Transport BV failliet[/h][TABLE=class: intable, width: 495]

[TD=class: tcell, align: justify]Linden-Scania-V8.jpgLIENDEN - Voor de rechtbank van Gelderland is dinsdag 4 februari A. van der Linden Internationaal Transport BV failliet verklaard.

De oorzaak van het faillissement is op dit moment niet bekend. De curator was donderdagmiddag nog niet bereikbaar voor een toelichting.

Volgens de laatste gegevens van de Kamer van Koophandel werkten er bij het bedrijf circa zeven mensen.

Op 24 oktober vorig jaar had eigenaar Bart van der Linden nog de primeur van deaanschaf van een spiksplinternieuwe Scania Euro 6 met V8 motor. Daarnaast stond een tweede Scania Euro 6 in bestelling.

Bart-vd-Linden-Scania-V8-klein.jpgOf het bedrijf een doorstart maakt is eveneens onbekend.

Bron T-O

[/TD]

[/TABLE]

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met onze door Scania getrainde chauffeurs zien wij nu verbruikcijfers die bij de andere merken niet gehaald worden. We hebben het bedrijf opgericht in 1993 en de speciale Longline is een bekroning op ons 20-jarig jubileum”, aldus Bart van der Linden.

Bron: Transportnieuws | Eerste afgeleverde Scania V8 Euro 6 is voor Lindhold B.V.

Ik ken ze niet, maar ze hebben het 20 jaar uitgehouden volgens het bericht, maar die nieuwe euro 6 v8 heeft ze dan de kop gekost lijkt me, zie je wel je mot geen kip nemen.:D:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik gun het Bart niet,hij en zijn vrouw hebben er ook altijd hard voor gewerkt.

Bart heeft lange tijd in mijn planning gelopen toen ik planner was bij Rhenania.

er werd veel verdiend met dubbel rijden van containers en combineren.

denk alleen wel dat de combi een fout was en dat ie daar geld aan verloren heeft en daarom nu weer trekker gekocht had.

je kan niet in iemand zijn portemonnee kijken vanaf het forum.

vind het triest dat het moest gebeuren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het is altijd triest, en de in en de uit weet je niet als je daar niet werkzaam was

Sorry hoor maar als je anno 2013, 2014, met alle voorbeelden die je al voor zijn gegaan, zo'n wagen op de weg zet voor het vervoer van een container zit er toch een grote steek los. Prik dan door dat gelul van die verkoper heen van ach een bullbar, als we hem financieren op 6 jaar kost hij je maar een paar tientjes per maand.:hamer: Het zijn er hier een paar en daar een paar en vervolgens staat er een wagen op de weg waar je alleen maar geld achteraan kan brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Om zo wagen gehuurd/geleasd op afkoop te krijgen moet je toch echt cijfers overleggen, en die moeten toch echt goed zijn. Dus er zal iets anders aan de hand zijn waarvan ik geen weet heb. Misschien bank die krediet intrekt, claim etc etc.

Als je een kredit hebt bij de bank, niet vreemd op zich, zou je dit ook eerst wat verder kunnen aflossen met een iets goedkopere auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sorry hoor maar als je anno 2013, 2014, met alle voorbeelden die je al voor zijn gegaan, zo'n wagen op de weg zet voor het vervoer van een container zit er toch een grote steek los. Prik dan door dat gelul van die verkoper heen van ach een bullbar, als we hem financieren op 6 jaar kost hij je maar een paar tientjes per maand.:hamer: Het zijn er hier een paar en daar een paar en vervolgens staat er een wagen op de weg waar je alleen maar geld achteraan kan brengen.

Juist !! De transportsector staat al jaar en dag bekend vanwege de grote concurrentiedruk en bijgevolg kleine marges (ze gunnen elkaar het verlies niet) en dan in extreme crisistijd (met nog krappere marges) zulk materiaal op de weg zetten is totaal onverantwoord. Hoe zo'n materiaal nog geld kan opbrengen is mij totaal vreemd. Als ik het juist heb kocht hij ook wel geregeld zo'n dikke V8.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik gun het Bart niet,hij en zijn vrouw hebben er ook altijd hard voor gewerkt.

Bart heeft lange tijd in mijn planning gelopen toen ik planner was bij Rhenania.

er werd veel verdiend met dubbel rijden van containers en combineren.

denk alleen wel dat de combi een fout was en dat ie daar geld aan verloren heeft en daarom nu weer trekker gekocht had.

je kan niet in iemand zijn portemonnee kijken vanaf het forum.

vind het triest dat het moest gebeuren

ik gun het Bart ook niet maar hard werken is 1 ding, geld verdienen is 2.

Ken persoonlijk nog zo'n harde werker. Knalt elke week naar Portugal, alles plat en gas met die zooi.

Is nu pas 2maal geflitst in Frankrijk. Bij de Gendarmerie viel het kwartje dat hij in die tijd onmogelijk reglementair die afstand overbrugd kon hebben. De full,full option 730 staat nu in la 'douce' france aan de ketting. ik schat dat dit een grapje gaat worden van 15000 tot 20000euro. Is er natuurlijk nog die kostprijs van die 730. En geld verdienen, nee hoor !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
^^Mss moet Scania maar stoppen met het produceren van zulke dikke V8en al was het alleen om het idee.

Onzin, als ik zo`n dikke V8 wil kopen koop ik die en kan hem betalen ook, maar doe het niet want vind het nergens voor nodig.

Als jij morgen een taxi neemt komt ie misschien met een Mercedes. Een AMG Mercedes is uitgesloten ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
scania440 maar er zijn de laatste jaren toch wat bedrijven failliet gan met die dikke v8 autos

Wat zijn dikke V8 dan?? Hoeft niet altijd aan de auto's te liggen hè. Sommige hebben die auto's ook nodig in hun werk.tuurlijk vind ik een 730 ook mooi maar heb hem niet nodig.was toendertijd bezig een nieuwe r 500 te kopen en opeens wordt me een 620 aangeboden voor de prijs van een 420.dan hoef je er niet lang over na te denken.wel 2e hands met 110 dkm erop.maar op Spanje kon ik hel wel gebruiken.maar dat sommige 580 of 730 kopen om op binnenland containers of groupage te rijden vindt ik ook te gek.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De beste ondernemer (zelfs met standaardmateriaal) kan failliet gaan bij een echte grote tegenslag. Maar het blijft wel een feit dat hij een bedrag om te duizelen (dat ziet een blinde) heeft uitgegeven aan extra's. Had hij dit opzij gezet had hij misschien wel die (eventuele) tegenslag kunnen opvangen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden