[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Daar is hij weer. Nu met Traxx Hoogeveen


Recommended Posts

  • Forumlid
Dacht dat Velochi al in 2011 failliet was gegaan.

Limboman, dat is Velochi Logistics Venlo BV. Velochi Logistics Eijsden BV is overgenomen door rara wie denkt u? Naast de 3 BV's in Hoogeveen heeft Edwin Kluft nog 3 BV's in Maastricht. Klik op onderstaande link en er gaat weer een wereld voor u open. Vooral Nathalie's kapsalon (en kijk eens in de regel daaronder, dan ziet u dat Nathalie's Kapsalon voorheen Westtrans Logistics BV heette. Wordt vervolgd uiteraard, het kwaad is al geschied.)

www.kvk.nl/zoeken/#!zoeken&q=concordiastraat%204&index=4&site=kvk2014&start=0

Of u gaat naar kvk.nl en zoekt op "Concordiastraat 4" als bovenstaande link niet werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je moet zo maar willen leven. En volgens KvK is hij pas 37. En dan de rest van je leven achterom moeten kijken als je uit je kogelvrije auto stapt.

Maar hij zal toch eens uit en in de auto moeten en dan is hij niet beschermd door kogel vrij glas . Wel misschien met een kogelvrijvest maar of dat zal helpen? Als hij mij geld schuldig zou zijn zocht ik hem toch een keer op en of het nu linksom of rechtsom moet meer ik weet wel dat ik mijn geld kreeg en met rente. Zo niet dan kreeg hij toch een gratis ritje en vloeibaar eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar hij zal toch eens uit en in de auto moeten en dan is hij niet beschermd door kogel vrij glas . Wel misschien met een kogelvrijvest maar of dat zal helpen? Als hij mij geld schuldig zou zijn zocht ik hem toch een keer op en of het nu linksom of rechtsom moet meer ik weet wel dat ik mijn geld kreeg en met rente. Zo niet dan kreeg hij toch een gratis ritje en vloeibaar eten.

Oldtimer54, denkt u niet dat, als de man zelfs in een auto met kogelvrij glas rijdt, daar niet op voorbereid zal zijn? Lees: iets bij zich hebben om zich te verdedigen? Iemand die doelbewust zoveel mensen heeft gedupeerd, systematisch, en er gewoon ongestoord mee door blijft gaan, hecht meer waarde aan de 100 euro die u in uw portemonnee hebt dan aan uw leven. Lager dan dit niveau kan men niet zinken. Maar zo blijkt maar weer hoe rot en verdorven sommige individuen zijn. Mensen wil ik het niet eens meer noemen. Aan deze man is niets menselijks meer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt op 4 Januari 2011

Zie: Transportnieuws | Velochi Logistics Eijsden en A.M.S. Handel en Transport zijn failliet

Zal daarna zijn overg nomen door Edwin Kluft.

Velochi is niet overgenomen. Het faillissement is later wegens gebrek aan baten opgeheven.

Velochi Logistics Eijsden, Mosae Logistics BV Eijsden. Allemaal één pot nat, zelfde adres, zelfde telefoonnummer, en allemaal failliet. Geen auto's, geen personeel, maar steeds duikt één naam op: Remco Schoonbrood. Edwin Kluft kom ik nergens tegen. Nieuwsgierig als ik ben; wie laat er wat licht in de duisternis schijnen? :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Oldtimer54, denkt u niet dat, als de man zelfs in een auto met kogelvrij glas rijdt, daar niet op voorbereid zal zijn? Lees: iets bij zich hebben om zich te verdedigen? Iemand die doelbewust zoveel mensen heeft gedupeerd, systematisch, en er gewoon ongestoord mee door blijft gaan, hecht meer waarde aan de 100 euro die u in uw portemonnee hebt dan aan uw leven. Lager dan dit niveau kan men niet zinken. Maar zo blijkt maar weer hoe rot en verdorven sommige individuen zijn. Mensen wil ik het niet eens meer noemen. Aan deze man is niets menselijks meer aan.

Zou niemand dan aangifte doen?

Hoe kan het dat iemand hiermee wegkomt?

Als het voor jullie duidelijk is dat die man een oplichter is, dan is dat toch ook duidelijk voor anderen zoals TLN, politie, of weet ik veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zou niemand dan aangifte doen?

Hoe kan het dat iemand hiermee wegkomt?

Als het voor jullie duidelijk is dat die man een oplichter is, dan is dat toch ook duidelijk voor anderen zoals TLN, politie, of weet ik veel.

TLN, ILenT, Politie, FNV, CNV, UWV, NIWO,Justitie, Douane.....vul het lijstje maar aan....Niemand kan/wil iets doen aan deze praktijken. <eestal omdat het bewijs moeilijk te leveren is omdat er allerlei constructies bedacht worden met buitenlandse bv"'s, ltd, gmbh of wat dan ook. Daardoor ben je gewoon niet te traceren. Voorbeeldje: Nederlandse bv is eigendom van luxemburgse stichting die bestuurd wordt door een engelse ltd. Het kantooradres is in cyprus en het postadres is in Zwitserland. Lease dan ook nog eens poolse volvos, hang er een deense trailer achter ( ook gehuurd natuurlijk en via een andere bv)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dankjewel voor de uitleg, motel actros.

Begin het nu te begrijpen, ze maken het zo ingewikkeld dat ze eigenlijk niet te pakken zijn.

Jammer dat er altijd zoveel mensen de dupe zijn van zulke lui.

En best raar dat zulke constructies mogelijk worden gemaakt en ook nog eens lonend zijn voor de crimineel die misbruik maakt van die mogelijkheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dankjewel voor de uitleg, motel actros.

Begin het nu te begrijpen, ze maken het zo ingewikkeld dat ze eigenlijk niet te pakken zijn.

Jammer dat er altijd zoveel mensen de dupe zijn van zulke lui.

En best raar dat zulke constructies mogelijk worden gemaakt en ook nog eens lonend zijn voor de crimineel die misbruik maakt van die mogelijkheden.

Zoals ik hier al eerder schreef verschuilt Edwin Kluft zich altijd achter stromannen. Dat zijn kansloze figuren die 500 euro krijgen om zich als bestuurder van een BV in te schrijven. Echter is dit wel volkomen legaal. Daarna ploft de BV, Kluft blijft buiten schot en als iemand erachter komt dat Kluft er toch achter zit, geeft hij de stroman (dat is een uitdrukking) de schuld en doet alsof hij er niets van af weet.

Als je de zaak willens en wetens wil besodemieteren, wees dan een vent en doe het dan minstens op je eigen naam. De manier waarop Kluft werkt is nog lager dan laf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je de zaak willens en wetens wil besodemieteren, wees dan een vent en doe het dan minstens op je eigen naam. De manier waarop Kluft werkt is nog lager dan laf.

Dat ben ik met je eens, maar dat gaat ie natuurlijk nooit doen.

Sommige mensen deugen gewoon niet en die interesseren zich er niet voor wie ze in de ellende storten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik snap nog steeds niet dat er ooit kansloze figuren zijn geweest die ene Edwin Kluft aan Vidizet BV hebben gekoppeld. Naar mijn weten heeft Vidizet BV zelfs nog nooit kontakt gehad met meneer Kluft. Sterker nog, de bestuurder van Vidizet BV zegt zelfs niet eens te weten wie meneer Kluft is en heeft er zeker nog nooit mee gesproken. Gek genoeg is Vidizet BV op dit forum meermaals gelinkt aan Edwin Kluft. Vidizet BV heeft meermaals aan het beheer van dit forum aangegeven niets te maken hebben met de praktijken van Edwin Kluft. Echter, zonder resultaat! Ik ken Erwin Kluft niet, en afgaande op de reacties van dit forum, is dit een heerschap die je maar beter niet wil kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Beste lezer,

 

Zijn er misschien meer gedupeerden van Klintra? Wij hebben een faillisement aangevraagd omdat wij het belachelijk vinden dat deze meneer nog zaken blijft doen, ondanks zijn schofterige praktijken. Wij als bedrijf zijn gedupeerd en willen in contact komen met andere gedupeerden. Dank voor het lezen en delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden