Spring naar bijdragen

ABT Klarenbeek

ArneBut
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Zit niet alleen in het transport.heb ook import en export van luxe autos en campers er nog bij.heb eerder goed geboerd als veerijder en heb geluk gehad met verkoop van mijn andere bedrijven. Alles wat ik verdien steek ik weer in het bedrijf.me huis is betaald, me auto's zijn betaald dus heb iets minder zorgen.er wordt nog wel iets verdiend in het transport maar wel erg weinig.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Verschil zit hem in de aanschaf. Ik koop meestal 2e handse en dat scheelt.en ik kan ze voor 75% aanbetalen of helemaal.dat scheelt heel veel.heb jarenlang al dezelfde opdrachtgevers en die zijn goed voor me.zeg ik er wel bij dat dit geen Nederlandse bedrijven zijn maar Franse en Duitse bedrijven. En als de prijs omlaag moet omdat ik te duur ben rij ik gewoon niet meer voor hun.ga nu wel iets sobere auto's neerzetten.die 2 volvos wordt alleen nog wat aan gespoten en meer niet. Zijn ook geen xl cabines. Heb net 5 nieuwe opleggers gekocht bij schmitz waarvan er nu al 2 van lopen en 3 nog afgeleverd moeten worden. Maar die worden ook niet zo gek als de mijne.gewoon standaard met een paar lampen achterop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Vind het persoonlijk allemaal wat te druk,maar als jouw personeel er blij mee is en mogelijk er extra door gemotiveerd raakt dan vooral doen!

Succes!

Grt. Weske

Mijn eigen auto is te druk.maar de andere auto zijn netjes vind ik zelf.

Vind de bvlb40 de mooiste van het wagenpark bij mij.heb zelf zo'n wildrek erop zitten maar die komt op de volgende er niet meer op

Link naar opmerking
Deel via andere websites