Spring naar bijdragen

ABT Klarenbeek

ArneBut
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Heb altijd voorop gelopen bij investeringen en alles regelen met eigen middelen en werkte Daardoor ook 24/7 en een slag in de ronde maar nu heeft me vriendin gezegd dat het afgelopen moet zijn,heb nog een eigen vermogen en die willen we graag zo houden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij vindt het *** voor iemand die de kluit belazerd in transportland, en die er mede voor zorgt dat de sector, en dus de arbeidsvoorwaarden, nog een trap naar beneden krijgt? :huh:

Ik zeg: opgeruimd staat netjes.

Nu de rest nog die lak heeft aan de regels, en aan een gezonde sector.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Lache he Routier.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zegt dat je zo'n klap nu niet kan opvangen maar aan de andere kant zeg je dat je met pensioen ga/kan.

Ik kan je vrij lang volgen maar nu haak ik toch af.

Dat zijn nu ondernemers krokodillen-tranen Shompie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ben nu alles aan het afronden met de BVs en netjes alles aan het verkopen dus snap even niet waar de commotie vandaan komt,heb diversen gesprekken reeds gevoerd voor de chauffeurs van AFMB die er mee gestopt zijn en van ABT netjes onder te brengen bij collega vervoerders,deze jongens zijn harde werkers en moeten gewoon aan het werk blijven ondanks ik stop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn nu ondernemers krokodillen-tranen Shompie.

Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Helemaal mee eens. Hij heeft risico gelopen en dat is niet goed gegaan.

Maar wanneer dringt het nu eens tot die hersenpan van je door dat een rechter hier beslist of iets "rot" is of niet klopt.

En niet Mijnheer de chauffeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Routier.

Wanneer begrijpen jij en je kornuiten nu eens dat je nog altijd onschuldig bent totdat het tegendeel bewezen is.

Hoe kut jij dat ook vind.

Aaaaah...dus ook alle bedenkelijke constructies, die niet ten goede komen aan een gezonde arbeidsmarkt moeten maar voor lief genomen worden, danwel goed gepraat.

Legaal of niet.

Nu begrijp ik weer hoe we met zijn allen zo diep gezonken zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Helemaal mee eens. Hij heeft risico gelopen en dat is niet goed gegaan.

Maar wanneer dringt het nu eens tot die hersenpan van je door dat een rechter hier beslist of iets "rot" is of niet klopt.

Dat laat niet lang meer op zich wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Heb met liefde het risico gelopen,heb met liefde er geld ingestoken maar er komt een tijd dat je ook terug kijkt en dan zie je wat er fout is gegaan en hoeveel dat gekost heeft.

Aangezien ik op eigen vermogen werkte doe ik de banken geen tekort,terwijl als de banken nu op dit moment hadden meegewerkt de firma gewoon door was gegaan.

En afgelopen jaar met me been heeft ook te veel geld,motivatie en kopzorgen opgeleverd.

Aangezien me been zeker de 1e 4 jaar niet goed komt kan ik doormodderen maar dan gaat het straks niet goed en dan heb ik zelf niet de regie daarover en daar pas ik voor,ik heb overal nu nog de regie over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Heeft me bestolen voor € 50.000 euro, dat zijn klappen die ik niet kan opvangen op dit moment na zo'n drama jaar. Was hun Nederlandse steunpunt/kantoor betreft facturatie en chauffeurs werving en leverancier van opleggers en expertise.

Ook als Cyprioot kan je in Nederland aangifte doen bij de politie. Of praten we hier over een zakelijk geschil van inzicht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Dat laat niet lang meer op zich wachten.

Wie zegd dat er een faillisement komt??

Zolang ik zelf de regie heb hoeft dat niet hoor,gewoon netjes afrekenen met de belastingdienst en dan is er niks aan de hand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ook als Cyprioot kan je in Nederland aangifte doen bij de politie. Of praten we hier over een zakelijk geschil van inzicht?

Beide is het geval,wordt ook nog wel juridisch uitgezocht en opgelost maar daar ga ik zelf niet op wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

1 voordeel hebben jullie er wel van!! Dat is dat ik zoveel informatie heb over Afmb dat ik ze kan stoppen!!

En dat heb ik de FNV en cnv en aidt samen nog niet zien doen.

De jongens die bij mij reden moesten ook opeens soort van eigenrijder worden en dat willen ze niet want ze willen allemaal voor mij blijven rijden.

Reeds al contact gehad met de inspecties en enzZZ dus binnenkort zal Afmb ook niet meer op Nederlandse grond aanwezig zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

We wachten af maar dat de Nederlandse transportwereld verrot is dat is duidelijk. De goede niet te na gesproken!

Is al aantal jaren verrot,maar zolang er jongens zijn die zoals ik met eigen vermogen werken maar blijven gaat het wel goed.

Anders wordt je gestuurd door de banken en die willen ook alleen maar dat je goedkoper gaat werken,jullie denken dat TLN de boosdoener is maar dat is er maar 1 van de vele.

Het is jammer maar heb er geen spijt van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Dat is ook waarom je laatst hier in de open discussie met CNV hun uitnodigde om aan te schuiven bij je gesprek de volgende dag met FNV?

Ja tuurlijk,ben wel zo dat alle partijen eens moeten samen werken want anders bereik je niks.

En dat de vakbonden ook wat voor de chauffeurs doen die bij deze constructies werken.

Heb al een lange tijd contact met Edwin Atema vd FNV hoor maar dat was op de achtergrond.

Mijn eigen jongens die verdiende gewoon NL cao bij mij dus kon ook niks gemaakt worden.

Alleen alles wat later erbij kwam was via AFMB en dat vonden ze wat minder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Code 95 enz buiten beschouwing gelaten (zijn secundaire voorwaarden) heb jij toch ook hun constructie hier verdedigd?

Ja tuurlijk omdat ik er ook aan verdiende en opzich het helemaal niet verkeerd is.

Alleen moet je wel je inlezen.

Maar de meeste chauffeurs waren blij dat ze aan het werk waren en naar de rest keken ze niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites