Spring naar bijdragen

ABT Klarenbeek

ArneBut
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Forumlid

Aluminium doe ik nooit meer aan.velgen en naven worden nog gespoten en wielring ook nog, verlichting wordt morgen nog aangepast.maar doordat ik opleggers te kort kom moet ie vd week al gaan rijden.dus binnenkort helemaal klaar.komen er nog 2 aan

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Als zijn chauffeurs tevreden zijn met het uitbetaalde loon, wat maakt het dan uit of er wel geen CAO word betaald ? Moet je betaald worden terwijl je een filmpje zit te kijken ? Welk beroep word je betaald als je niks doet ?

Voor mij is het simpel, als ik tevreden ben en mijn werkgever kan de rest mij gestolen worden

Dus als je 2/3 uur moet wachten om wat voor reden dan ook en je kijkt dan filmpje dan hoeft je baas dat niet te betalen? ???

Vreemde gedachte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Oh jee... nou moet de naam naar Volkswagen veranderd worden, dat klinkt net iets minder.

Wat vind je niet goed van ALU velgen?

Denk dat het niet zo vaart zal lopen met VW. Alu heeft bij mij te veel geld gekost.velgen die scheuren hadden enzzz.en altijd in Frankrijk. Het gewicht verschil is ook niet groot. En voordeel van stalen op trailers en trekkers is dat ik altijd op de loods 3 setjes klaar heb staan en dat het allemaal past betreft bolling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Dat is onzin. Je bespreekt het samen. En jullie willen allemaal cao loon maar als het zo door gaat in de sector dan kan je net als mijn jongens iets anders af spreken want die houden straks er meer aan over eind vd maand en als ze met pensioen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ga er maar vanuit dat als er geen CAO betaald wordt het altijd voor iemand aantrekkelijk is!!! Dat zal volgens mij niet de werknemer zijn!!!!!!!!!!!!!

Van 'n hoop toeters en bellen kan ik niet eten ( ook niet van onnodig duur spuit werk)

Toeters en bellen? ? Onnodig duur spuit werk??? Alles wordt in eigen regie gedaan dus .........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Dat is onzin. Je bespreekt het samen. En jullie willen allemaal cao loon maar als het zo door gaat in de sector dan kan je net als mijn jongens iets anders af spreken want die houden straks er meer aan over eind vd maand en als ze met pensioen gaan.

Leg uit dan!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites