Spring naar bijdragen

ABT Klarenbeek

ArneBut
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Mijn werkgever heeft dik 150 auto's op de weg en betaald keurig CAO en niks geen gestreep of andere voorwaarden,en als ik ergens moet wachten dan betaald hij dat gewoon.

Hoelang nog?

Dat blijft zo.Onze opdracht gevers houden niet van die wildwest toe standen en betalen graag voor kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Dat is onzin. Je bespreekt het samen. En jullie willen allemaal cao loon maar als het zo door gaat in de sector dan kan je net als mijn jongens iets anders af spreken want die houden straks er meer aan over eind vd maand en als ze met pensioen gaan.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Dat wil ik ook minder verdienen en meer overhouden ....... ??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek
Hoelang nog?

Dus als ik het goed begrijp??? U betaald de chauffeur minder dan de huidige CAO, daarvan betaald u al die mooie auto's......... (dit kan ik nog volgen), maar hoe kan het dan, dat de chauffeur er "later" meer aan over houd???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik geloof ook niet dat het de intentie was van Arne om deze discussie over salaris en zo te hebben toen hij foto's plaatste van zijn auto's.Ga dan lekker in het cao gedeelte verder.

Arne ik heb wel even een vraag.Dat de auto's er redelijk opvallend uitzien is mooi.Maar ik vraag me af waarom een werkgever dat doet.Dat zijn uitgaven die zich niet terug betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik geloof ook niet dat het de intentie was van Arne om deze discussie over salaris en zo te hebben toen hij foto's plaatste van zijn auto's.Ga dan lekker in het cao gedeelte verder.

Arne ik heb wel even een vraag.Dat de auto's er redelijk opvallend uitzien is mooi.Maar ik vraag me af waarom een werkgever dat doet.Dat zijn uitgaven die zich niet terug betalen.

Dat is mijn hobby.wordt allemaal Door mij privé betaald.ben ooit met 1 auto begonnen einde had ik zo aangekleed en toen bij de 2e hetzelfde enzzz. Net wat ik eerder vertelde doe ik niet alleen transport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Dus als ik het goed begrijp??? U betaald de chauffeur minder dan de huidige CAO, daarvan betaald u al die mooie auto's......... (dit kan ik nog volgen), maar hoe kan het dan, dat de chauffeur er "later" meer aan over houd???

Wie zeg dat ik minder betaal?

Misschien op een andere manier.

Mooie auto? Die betaal ik privé en niet via de zaak dus dat heeft er niks mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Nu maak je me nog veel nieuwsgieriger..... Dus betaal je niet minder??? Hoe dan wel???

En dat geld wat je privé in die trucks stopt, dat komt van je andere bv' tjes. Die heb je dus speciaal om je "hobby" te financieren????

U bent echt een nobel mens.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe zo'n overeenkomst met ABT dan in elkaar zit. Het kan inderdaad voordeliger uitpakken. Ik zit nu bij een bedrijf dat niet aan een CAO gebonden is en dat is best redelijk allemaal. Mijn loon gaat elk jaar een paar tientjes per maand omhoog, alle opleidingen worden helemaal betaald en vooral houd ik netto meer over van mijn bruto salaris dan in de transport. Verder is het pensioen goed geregeld. Het is een pensioen bij een verzekeringsmaatschappij i.p.v. bij een pensioenfonds en vooralsnog lijkt dat in de toekomst beter uit te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Nu maak je me nog veel nieuwsgieriger..... Dus betaal je niet minder??? Hoe dan wel???

En dat geld wat je privé in die trucks stopt, dat komt van je andere bv' tjes. Die heb je dus speciaal om je "hobby" te financieren????

U bent echt een nobel mens.....

Wat zei ik nou.prive is privévermogen dus niet van andere bv.autos zijn ook niet van bv want die zijn privé aangekocht en niet door 1 vd bedrijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Dan hebben we dus met een vermogend persoon te maken. Als je weet wat een losse trekker kost, en u heeft er onlangs weer meerdere aangeschaft. Ik ben jaloers op u (denk ik?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Dan hebben we dus met een vermogend persoon te maken. Als je weet wat een losse trekker kost, en u heeft er onlangs weer meerdere aangeschaft. Ik ben jaloers op u (denk ik?)

Vermogend niet echt meer nu hahah.maar heb er ook de zorgen over he.moet wel verdienen he. Jaloers moet je zeker niet zijn.heb vanaf me 16e altijd 90 tot 100 in de week gewerkt en opgepot.heb tuurlijk ook leuk met mijn andere activiteiten verdiend.ben nu 38 en ook ik liep net voor mijn grote auto ongeluk op 30-12-2013 tegen een Burn out. Nu rustig aan doen en tot rust komen en dan straks er weer goed tegen aan en weer lekker rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Arne,

Doe lekker wat je zelf wilt, ik heb daar wel bewondering voor.

Als sommigen het daar niet mee eens kunnen of willen zijn, laat ze toch lekker doen.

Het is allemaal afgunst, moet je maar denken.

Als er meer van zulke mensen als jij zouden zijn geweest, was ik waarschijnlijk niet naar Canada gegaan.

Succes ermee.

Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Dat is mijn hobby.wordt allemaal Door mij privé betaald.ben ooit met 1 auto begonnen einde had ik zo aangekleed en toen bij de 2e hetzelfde enzzz. Net wat ik eerder vertelde doe ik niet alleen transport.

Dure hobby heb je dan Arne.Maar zoals bij alle hobby's kost dat nu eenmaal geld.De ene geeft het uit aan zijn (vracht)wagen de ander brengt het naar de kroeg.Ik denk dat ons opperhoofd zijn vlieghobby ook niet goedkoop is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik denk dat Arne een groot voordeel heeft doordat hij het niet alleen van transport hoeft te hebben. Hij wed, heel verstandig, op meerdere paarden en dat kan voor zijn chauffeurs prettig zijn.

Als dat zo is,moeten we met zn allen oppassen vor dit soort ontwikkelingen

Als Arne zijn"transport"moet financieren met andere activiteiten,kan hij gemakkelijk de concurentie aan met bedrijven die geen "nevenactiviteiten"hebben om hun transport te financieren.

( en "prettig"voor een chauffeur is alleen dat je een redelijke beloning krijgt voor hetgeen waaar je voor werkt,en dat is niet alleen wat er deze maand "onder de streep staat"maar ook waar je aanspraak op kunt maken( want dat is de afspraak) als je met pensioen gaat of ernstig ziek worden dat komt hier niet uit de verf.

Achtpijpers en verstralers maken daar geen deel van uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

( en "prettig"voor een chauffeur is alleen dat je een redelijke beloning krijgt voor hetgeen waaar je voor werkt,en dat is niet alleen wat er deze maand "onder de streep staat"maar ook waar je aanspraak op kunt maken( want dat is de afspraak) als je met pensioen gaat of ernstig ziek worden dat komt hier niet uit de verf.

Achtpijpers en verstralers maken daar geen deel van uit.

Als je om show geeft is een dik opgebouwde auto met hoge cabine toch prettiger dan een kale auto lijkt mij?

Mijn werkgever schrapt ook na een x aantal uren bij een klant zoveel procent van de tijd die je er staat maar dat heeft ie allemaal uitgelegd voor ik getekend heb dus ik wist ervan. En mijn trekker en oplegger staan ook rondom op Alcoa velgen, hadden dat stalen velgen moeten zijn en dat alle uren dan wel betaald werden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

als zijn chauffeurs tevreden zijn met wat ze verdienen .

je maakt afspraken samen ,heb ik vroeger ook gedaan .

als a but zich daar niet aan houd moet je wegwezen .

de chauffeur idem dito .

en voor de rest prima toch .

wie heeft recht op e6 en krijgt dat nog .

andere bedrijven klooien ook maar aan .

word een bedrijf overgenomen ga je ook naar beneden of tijdelijk contract .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites