[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

rit naar Opole Polen


buster

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo morgen 11 februari moet ik laden in Zwijndrecht voor Opole Polen. Ben nog nooit Polen geweest wie kan of wil mij vertellen hoe en of wat in zijn werk gaat en evt adviezen geven?

Ik vermoed de grens over bij Görlitz en snelweg de E40 op richting wroclaw en Gliwice. Is dat vanaf de grens snelweg en moet ik een tolkastje kopen en/of een vingetje voor op het raam?

Alvast bedankt voor alle hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gorlitz tot aan Wroclaw recentelijk nog gereden, is redelijke (betonplaten) snelweg en tot Wroclaw geen tolpoort gezien. Frankfurt Oder richting Lodz/Warzawa is mede dankzij de EU een prachtige snelweg met veel tolpoorten, je kan contant bij elk poortje betalen of een prepaid via-tol kastje kopen bij de eerste pomp. Succes!

bewerkt door Knoalster
plaatje verwijderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het is voor mij al een tijdje geleden, maar je moet tegenwoordig een tol (prepaid) kastje kopen aan de grens voor het stuk snelweg in Polen, het is ook geheel snelweg tot Opole.

Ik weet niet of hij er nog zit maar vroeger zat er aan de 94 (de ring boven Opole langs) de blokhut(althans zo noemde wij die eet tent) waar je goed en beveiligd kon staan.

goeie reis.

Waarom daar goed staan

Daar komen ze aan de deur voor een gunst

Waar veel chauffeurs het stikum aan mee werkte

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat klopt, klein was het zeker en zo`n modderige grint parking, maar dan weet u misschien ook nog wel dat je binnen een tatoo kon laten zetten voor weinig en dat buiten snachts een paar van die stevige jongens de dames en de LKW`s bewaakten.

Weet er alles van

En aan de over kant kon je kristal kopen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden