[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

CF Vaantje foto's


Nr one

Recommended Posts

Gast Bert-Vossie
Mijn camera heeft de geest gegeven net voor de vaantjes binnenkwamen, en mijn GSM heeft geen goede camera dus was het wachten op een ontmoeting. Met een beetje jat en knipwerk kon ik er toch een bijzetten.:o

Dank je wel Bert.;)

Ik dacht dat er copyright onder die foto stond.:D:D

Graag gedaan Roel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast Trucklily

De mijne hangt ook voor "de raam".... :D

post-1843-1394779682,129_thumb.jpg

Sorry, ik bewaar hem goed en misschien krijg ik een vaste auto in de toekomst. Maar mocht je in Oudorp in een flat een vaantje voor het raam zien hangen op 2 hoog, daar woon ik, dus toeteren en je mag van mij zelfs binnenkomen als je zin hebt ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht dat jullie een vrachtwagen reden........, maar nu zie ik dat het een zweeds bestel busje is:p:D.

ja het water was te heet,hij is gekrompen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
maar een astronautje ingooien mischien groeit hij dan weer:D:D

ik ben bang dat we dan een hele rare chemische reactie krijgen met de diesel in onze cabineLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

tja...

ik ga ff de eeuwige o jee mag niet lul de behanger uithangen".

helemaal met jullie eens dat het erg leuk is.

helemaal met jullie eens dat raamversiering de verpersoonlijking van je Truck is.

alleen.......

als je een ongeval bouwt of je raakt erbij betrokken,, dan kon die leuke raamversiering wel eens een ketting om je nek worden.

simpelste voorbeeld wat ik kan geven, hoever zoiets gaat..

recentelijk gepost hier op het forum.

ongeval met rechtsafslaande trekker en een fietser ...

trekker in beslag genomen, om de " spiegelstanden" te controleren!!!!

dus al dat spul voor je raam.... juist.. en je hoeft echt niet raar te denken, of het vaantje oid ,is er de oorzaak van, dat je poging en of doodslag door schuld word opgelegd!!..

alles voor de raam wat niet orgineel bij de truck hoord is strafbaar, en verboden.... vandaar ook dat zelfs de tom tom in een personen auto tegen de ruit strafbaar is..

ik heb een hekel aan ohoo dat mag niet,, maar andersom realiseren veel mensen zich niet wat zelfs een ordinaire sticker op de voorruit voor ellende kan veroorzaken...

mvgr wupke:sorry schiet me maar lek,, ik weet het,, maar ik heb het niet verzonnen:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami

ben ik niet met je eens, over dat tom tom iig, verschillende boetes die zijn uitgedeeld daarvoor zijn aangevochten en zijn allemaal verloren door oom agent, verder als je je spiegels niet blokkeert en niet door een kijkgaatje van vaantjes hoeft te kijken valt alles best mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ben ik niet met je eens, over dat tom tom iig, verschillende boetes die zijn uitgedeeld daarvoor zijn aangevochten en zijn allemaal verloren door oom agent, verder als je je spiegels niet blokkeert en niet door een kijkgaatje van vaantjes hoeft te kijken valt alles best mee

tja, ik vind het best wat je wel en niet vind.

ik ga hier ook niet dieper over in discussie.

ik wilde alleen even gezegd hebben, dat dergelijke dingen voor de raam veel ellende kunnen veroorzaken....

dat jullie er alle een wisselende gedachte bij hebben is mij bekend.

elke X dat ik in de BP-**-** stap heb ik 10 minuten werk.

te beginnen om 30+ parfumboompjes in plastic zakjes te verpakken.

daarna de gordijnen van de zijruiten weg halen.

dan pas kan ik rijden...

ik vind het prima, en doe er ook niet moeilijk over, maar andersom waart bij mij wel de vraag, of jullie wel beseffen wat al die raamversiering/bedekking voor ellende teweeg kan brengen.

mvgr wupke;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dus ik ben volgens jou heel fout bezig door mijn vaantje aan mijn navigatie te hangen :eek:

neeheee.. he gvd..

Jongens en meisjes, truckers en trucksters...

doe wat je goed dunkt.

ik bemoei me er niet mee, dat is jullie feestje.

enigste wat ik ff gezegd wil hebben is...

staat hiervoor al beschreven maar dan nog maar 1 X..

je kunt ongewild een hele bak ellende krijgen door raamversiering...

dus bedenk dat ff voor je weer wat voor je raam plakt.

mvgr wupke: die gewoon NIETS voor zn raam hangt...maar da's mijn eigen keuze;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou, de plek waar de meeste vaantjes hangen, in het midden van het raam bovenin, blokkeert weinig volgens mij..

Kan trouwens leuk worden: ik heb auto's gezien waar de boordcomputer muurvast op het dashbord zit van een DAF, dus zeg maar op de rubber mat in het midden van je dashbord.. Dat neemt meer zicht weg dan een vaantje bovenin..

Overigens zie je er ook rijden met aan de rechterkant van de raam een hele schuine lijn aan rechthoekige landenvaantjes... Of nog vaker: een opengeklapte laptop midden voor de raam...

Dat zou ik ook niet echt waarderen geloof ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Nou, de plek waar de meeste vaantjes hangen, in het midden van het raam bovenin, blokkeert weinig volgens mij..

Dat denk ik ook vaak ja! Het enige wat van die kant kan komen is een vliegtuig: als ik die zie is het hoe dan ook te laat:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb het vaantje ook in het midden hangen en dat sluit precies de ruimte tussen het linker en rechter zonnescherm af.

;) "Hoezo zicht belemmerend meneer agent, dat vaantje houd de zon uit mijn ogen! Als ik verblind raak zie ik helemaal niets meer, zelfs uw stopteken niet":D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden