[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

CF Vaantje foto's


Nr one

Recommended Posts

Gast frankie
ja klopt frankie ik heb bij de firma ff 4 weken op een m.a.n. gereden omdat deze nog nie binnen was vandaar:D

ik heb wel eens een collega van je getroffen op campo. maar dat is langer geleden dan 4 weken. die jongen reed op een man. een jong kereltje met blond haar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik heb wel eens een collega van je getroffen op campo. maar dat is langer geleden dan 4 weken. die jongen reed op een man. een jong kereltje met blond haar

hahahahaha ja da jonge kereltje is collega rudolp

ik ben zelf nie meer zo,n jong kereltje voel me soms wel zo maar ben in de werkelijkheid 45 ook nog jong maar nie meer piepjong hihihihi:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
hahahahaha ja da jonge kereltje is collega rudolp

ik ben zelf nie meer zo,n jong kereltje voel me soms wel zo maar ben in de werkelijkheid 45 ook nog jong maar nie meer piepjong hihihihi:D

klopt ja, rudolph. ik was zijn naam even kwijt. aardig joch, leuke collega lijkt me. 45 is toch niet oud???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
nee klopt is ook nog nie oud maar ken het toch wel merken met 20 jaar geleden :D

ik ben dan nog geen 45, word eind van dit jaar 40. maar zelfs ik kan het al merken. soms heb je van die dagen...............:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik ben dan nog geen 45, word eind van dit jaar 40. maar zelfs ik kan het al merken. soms heb je van die dagen...............:(

ja da heb je mooi goed smorgens voel ik me wel eens 65 vooral als de wijn en sambuca goed gesmaakt heeft hahahahaBarf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarop heb ik een wijze zin: 's Avonds een vent, 's morgens lekker uitslapen!!

jongens van jouw leeftijd en dan zeggen een wijze zin pfff LOL LOL LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie

Ik ga me er toch ff mee bemoeien.

Twee tegen één is leuk, maar met z'n drieën tegen Stefan gaat me toch iets te ver.;):D

Laat je niet gek maken Steef, en als je hulp nodig hebt geef je maar een gil, en dan kom ik je helpen.:sjalom::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
O god hoor, Broeder Bert dekt zich in, voor het geval dat in plaats van papa bij zoon Stefan de luier moet verschonen, Stefan bij Papa de incontinentie lap moet omwisselen....Ja Ja LOL

Beste Lex, nou had ik je dat in vertrouwen verteld in de hoop dat je dit niet verder zou vertellen, maak je het toch openbaar. Beetje jammer.;)

Je bedoelt de Tena Boy? :D

War weet je dat goed Herman, draag jij ze ook ???????? LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beste Lex, nou had ik je dat in vertrouwen verteld in de hoop dat je dit niet verder zou vertellen, maak je het toch openbaar. Beetje jammer.;)

Ik had je toen ook al gezegd dat je je nergens voor hoeft te schamen, rond die magische leeftijd van je, krijg je dat soort dingen. En door het niet te delen met anderen dan alleen met mij, dan zonder je je zo af van de rest. En dat wou ik voorkomen, anders voelen mensen een afstand (en mits je niet verschoont, zal dat ook zo blijven :p).

Dus kom op, uit de kast, schouders eronder en de lap in de broek, je kan het ! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
Ik had je toen ook al gezegd dat je je nergens voor hoeft te schamen, rond die magische leeftijd van je, krijg je dat soort dingen. En door het niet te delen met anderen dan alleen met mij, dan zonder je je zo af van de rest. En dat wou ik voorkomen, anders voelen mensen een afstand (en mits je niet verschoont, zal dat ook zo blijven :p).

Dus kom op, uit de kast, schouders eronder en de lap in de broek, je kan het ! :D

Dank je Lex voor deze wijze en opbeurende woorden.;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden