[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

gebrek aan parkeerplaatsen.


lientje

Recommended Posts

  • Forumlid
Als de Nederlanders dus eerder stoppen dan de buitenlanders zijn de rollen omgedraaid.

Bijkomend voordeel is dat de hoge boetes voor de buitenlanders al helemaal niet interessant zijn zodat ze misschien wel weer terugtrekken naar het oosten.

Zo heb je een parkeerplaats en je hoeft geen actie meer te voeren, je moet alleen wat eerder van huis gaan maar dat zal wel geen probleem zijn in de 24 uur economie.:bey:

Voor n intelligent iemand zoals jij kun je ook behoorlijk dom lullen.:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vind t erg naiëf om te denken dat werkelijk iedere buitenlander die in Nederland parkeert of rijdt,met cabotage bezig is,en dat daar t probleem door geschapen word.

Volgens mij heb je verkeerd gelezen, zeg nergens dat iedere buitenlander de cabotagewet overtreedt!

Denk dat je pas naíef bent als je zegt dat het niet gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar waarom halen ze parkeerplaatsen weg?

A1 ergens bij Rijssen was volgens mij nog een parkeerplaats, A2 Hedel, A 50 bij Valburg er zullen er vast nog wel meer zijn die ze hebben gesloten.

Kostenbesparing.

Ook parkeerplaatsen vragen onderhoud, en dat kost geld.

Ook het opruimen van alle rotzooi die er wordt achter gelaten kost tijd en geld. In plaats van toezicht houden gooien ze ze maar dicht en is het probleem ook "opgelost".

Net zo als langs de provinciale wegen, waar ze gewoon worden weg gehaald en er helemaal niets voor terugkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar is soms overdag zelfs niet een fatsoenlijk plekje te vinden. Helemaal als er een fastfood keten gevestigd is.

Parking vol met luxe wagens. Ook in Duitsland wordt er weinig gedaan aan de parkeerplaatsen.

Wisselt toch sterk in Duitsland heb ik het idee. Aan de A61 Koblenz - Ludwugshafen zijn eigenlijk nauwelijks parkeerproblemen meer. Maar aan veel andere autobahnen zouden de parkeerplaatsen verder wel flink uitgebreid moeten worden. Aan de 3 en de 45 zou een paar autohofen er bij ook geen verkeerd idee zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zou het handhaven van de cabotagewetgeving niet een stuk helpen dit probleem op te lossen?
zeg nergens dat iedere buitenlander de cabotagewet overtreedt!

Denk dat je pas naíef bent als je zegt dat het niet gebeurt.

Volgens mij heb je verkeerd gelezen,

Ik lees t wel goed ;jij suggereert dat het handhaven van de cabotage wetgeving een oplossing biedt voor t parkeerprobleem, en nergens uit mijn antwoord blijkt dat ik denk dat diezelfde cabotage wetgeving niet overtreden word.

Maar t ging niet over het overtreden van die wet maar over t oplossen van het parkeerprobleem door de cabotagewet te handhaven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Sommige parkeerplaatsen werden gesloten daar die niet fungeerde als parkeerplaats maar als ontmoetingsplaats.

 

 

Dat ze daar speciaal parkeerplaatsen voor afsluiten, zolang je daar veilig kan parkerenis er niks aan de hand lijkt mij. Dit is weer nederland op zijn smalst.   :stom:   En zo zijn er al vele verdwenen.

bewerkt door jobje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden