[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Man gewond bij bizar ongeluk Pijnacker


Fred N

Recommended Posts

  • Forumlid

Hoe kan je nu in het donker over de volle breedte van een fietspad een steunpoot plaatsen:stom:

De kraanmachinist had een steunpoot uitgezet op het fietspad.

Een 62-jarige man uit Naaldwijk reed langs op een scooter, zag de steunpoot niet op tijd en klapte met zijn hoofd tegen de dwarsligger.

post-11078-1394790818,037_thumb.jpg

post-11078-1394790818,2573_thumb.jpg

Lees meer

Man gewond bij bizar ongeluk Pijnacker - www.regio15.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb geen hijsbewijs dus zal ook niet met zo'n ding rijden maar ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.Je kunt moeilijk de auto midden op de weg parkeren en die steunpoten heb je volgens mij echt wel nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe kan je nu in het donker over de volle breedte van een fietspad een steunpoot plaatsen:stom:

Waar moest ie anders afstempelen?

Maar hier horen op zijn minst verkeersregelaars bij te staan.

Geen idee of die er was, en hoe "goed geplaatst" de afzetting was, maar weet uit de praktijk dat het eigenlijk niet uitmaakt of je wel of niet de boel afzet. Fietser en bromfietsers hebben er in overgrote meerderheid schijt aan en gaan er omheen, overheen of het liefst nog doorheen.

Ongeacht leeftijd, geslacht of afkomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb geen hijsbewijs dus zal ook niet met zo'n ding rijden maar ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.Je kunt moeilijk de auto midden op de weg parkeren en die steunpoten heb je volgens mij echt wel nodig.

helemaal correct edje

alleen moet je de omgeving afzetten dat bv zo'n ongeval niet kan gebeuren

teddybeer was me net voor zie ik

(wel een mooie combi trouwens :ja: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tjah als we allemaal met oogkleppen op de weg uit suizen dan is het niet vreemd dat er zoiets gebeurt sorry dat ik het zeg maar het verbaast mij telkens weer dat mensen niet verder kijken dan dat hun neus lang is. Als je zo'n wagen langs de weg ziet staan dan moet je ergens toch wel gaan beseffen dat ie daar niet voor de decoratie staat of ben ik nou gek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat zie je wel erg zwart-wit. Waarschijnlijk was het nog compleet donker op het moment van het ongeluk. Op de foto is het schemerig namelijk.

met een bult licht aan, met zelfs ene lamp OP de steunpoot.

Ik vind het rot maar sorry dat zou je toch wel op moeten vallen,

zeker icm die kegels en juist omdat het stikdonker was

behalve daar waar die auto stond..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden