Spring naar bijdragen

Chauffeursforum ondergaat veranderingen


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Binnenkort wordt vbseo van het forum verwijdert.

Dit omdat de support ervan is gestopt en er geen updates meer van komen.

Dit heeft grote gevolgen voor het forum zelf.. Zo zullen er diverse functies niet meer werken.. (het liksysteem om maar iets te noemen).

Om geen forum te creeeren die zo lek is als een mandje worden we eigenlijk verplicht afscheid te nemen van vbseo.

Dit zal in elk geval verdwijnen :

  • Dynamic META TAGS
  • Direct Links
  • Add Thread Titles
  • Add Titles to External Links
  • Stopword Filtering
  • Acronym Expansion
  • Homepage Settings
  • Internal rel="nofollow"s
  • External rel="nofollow"s
  • Canonical URLs
  • Virtual HTML Display
  • Replace Tag Page Title
  • Cleanup HTML Code
  • Footer Archive Links
  • Direct Category Links
  • Guest Only Enhancements
  • Social Bookmarking
  • Image Size Attributes
  • General Options
  • Forum URLs
  • CMS URLs
  • Blog URLs
  • Social Group URLs
  • Member Profile URLs
  • vBSEO Options
  • Character Replacement
  • Log & Tracking Options
  • vB's Archive Options
  • Caching Options
  • CDN Integration
  • Tweetboard Options
  • Likes System

We zullen het in elk geval druk krijgen met url rewriting om geen klap te krijgen in google resultaten.

We proberen het geleidelijk in te voeren, maar ons kennende zal het wel weer nachtwerk worden waar het forum enige tijd onbereikbaar door zal zijn.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Administrators

Dit gaat mij echt een keer een flinke doos sigaren kosten....

Uit verveling zit ik maar weer buiten eentje te roken, maar als de :grote smurf: zo begint krijg ik altijd het gevoel om maar een dekentje mee te nemen en een Sint Bernhard MET vaatje cognac mee te nemen....

Stuur maar een PB'tje wanneer alles achter de rug is.....LOL

(klote buitenlanders ook altijd......:stom:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

oei oei oei.Grote veranderingen,een grote smurf die dat allemaal moet doen met zijn knechtjes :(

Mannen/vrouwen het was leuk jullie zo via internet gesproken te hebben.Maar we zwaaien onderweg nog wel naar elkaar hé? :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ stap zo maar in de wagen, en breng je 33.750 liter Wilbert, maar'uhhh nu effe voor de digibeet :rolleyes:

Waar gaat dit over, en wat zeggen jullie nu eigenlijk (ja, jullie 'weters' mogen me uitlachen !)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kijk, jullie zien alleen maar de negatieve kant, maar je moet het positieve willen zien, het kan alleen maar beter worden.

Als het niet t forum is, dan mijn huis, eindelijk tijd om te stofzuigen en de afwas doen:D.

ik had je een paar extra likjes gegeven...alvast voor in de toekomst.....

dan weet je bij deze... alvast,,,,,ook al staat het er niet bij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klopt Marnix ;) En om dat vooroordeel maar meteen uit de lucht te halen, ik fok er niet mee en ik eet ze ook niet. Ze komen allen uit het asiel en zijn gedumpt of afgestaan. En ik vind het gewoon super om die beesten een mooi leven proberen te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een optie om een extra URL aan te schaffen waar je tijdelijk de nieuwe forum op installeert en hem daar tijdelijk op laat draaien, wanneer alles correct verloopt, hem dan overzet naar de reguliere URL ?

Ik begrijp uit het verhaal dat jullie moeten overstappen op een ander systeem, opties te over, dit systeem kan zeker nog minimaal een half jaar mee zonder een update, bied je wat meer ademruimte en voorkomt dat je op zwart gaat.

Alleen kunnen jullie dat beter beoordelen van jullie kant dan van deze kant, daarnaast wat daar de kosten van zijn en inderdaad, hoe google daarop reageert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Misschien een optie om een extra URL aan te schaffen waar je tijdelijk de nieuwe forum op installeert en hem daar tijdelijk op laat draaien, wanneer alles correct verloopt, hem dan overzet naar de reguliere URL ?

Ik begrijp uit het verhaal dat jullie moeten overstappen op een ander systeem, opties te over, dit systeem kan zeker nog minimaal een half jaar mee zonder een update, bied je wat meer ademruimte en voorkomt dat je op zwart gaat.

Alleen kunnen jullie dat beter beoordelen van jullie kant dan van deze kant, daarnaast wat daar de kosten van zijn en inderdaad, hoe google daarop reageert.

Hoeft niet gelijk een heel nieuw url te zijn. Kan ook via een subdomain. Dit kost meestal niets (ligt aan het hostingplan wat Cf heeft).

Denk maar aan: vbulletin.chauffeursforum.NL

Daarna is het een kwestie van de files van subdomain overhevelen naar het domain (na een geslaagde test). File en Database referenties aanpassen naar juiste path en klaar is kees. (Meestal hoeft de database zelfs niet veranderd te worden omdat deze toch op dezelfde server zit).

Pino

Verstuurd vanaf mijn Sony Xperia ZR (Tapatalk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden