Spring naar bijdragen

Chauffeursforum ondergaat veranderingen


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid
Nu vroeg NNDOH een naamswijziging aan.

Ik hoop alleen niet dat ze straks bepaalde dingen door elkaar gooien en ik ineens inlog en dan post onder andermans naam...LOL

Volwassen naam, ik zoek er nog 1 :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Administrators

Tja, terug bij af... jammer van de tijd en energie die jullie er in gestoken hebben, maar we kunnen desondanks wél weer verder. Ook niet geheel onbelangrijk;)

Als de techniek weerbarstig is ben je uitgepraat, althans voorlopig. Laat het even bezinken, jullie weten vast wel manieren om de frustraties kwijt te raken en dan bij gelegenheid rustig opnieuw beginnen. Veel meer keus is er niet denk ik. Ooit komt het vast goed!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tja, terug bij af... jammer van de tijd en energie die jullie er in gestoken hebben, maar we kunnen desondanks wél weer verder. Ook niet geheel onbelangrijk;)

Als de techniek weerbarstig is ben je uitgepraat, althans voorlopig. Laat het even bezinken, jullie weten vast wel manieren om de frustraties kwijt te raken en dan bij gelegenheid rustig opnieuw beginnen. Veel meer keus is er niet denk ik. Ooit komt het vast goed!

Maarten

Ik begin te vrezen dat het zeker geen vbulletin meer wordt. Vbulletin vraagt veel geld voor z'n diensten. Dit is helemaal niet erg, maar dan verwachten we er wel iets voor terug.

Tot dusver hebben we 4 dagen gesleuteld, en hieraan een forum vol fouten (niet reparabel ! omdat de support mist) overgehouden.

Bugs welke al gemeld waren in oktober, zaten er nogsteeds in.

Een fatsoenlijke Nederlandse taalmodule is er ook niet, dus er zat nog minstens een week vertaalwerk achteraan te komen.

Kortom, op dit moment ben ik vBulletin helemaal beu en zijn we intern druk de alternatieven aan het bekijken !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jammer inderdaad van alle moeite die jullie hebben gedaan. Maar niet geschoten is altijd mis, voor hetzelfde was het nu wel goed geweest en dat was natuurlijk ook het uitgangspunt. Voor nu zou ik zeggen neem er een paar biertje, denk er rustig over en nieuwe ronden nieuwe kansen. :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het oude vertrouwde forum weer teruggezet:ok:.

Zelf ben ik niet zo'n 'early adaptor', dus ik ben er blij mee:ja:.

Hopelijk nog lang en gelukkig.

Ik vergelijk het maar even met de digitach. Inderdaad, eens moet je eraan geloven, maar dat moment stelde ik graag zo lang mogelijk uit. Want echt niet elke verandering is een verbetering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik weet niet of ze het willen, maar op een ander forum waar ik vaste bezoeker ben hebben ze zelf ooit wat in elkaar geflanst. Ik moet zeggen dat ik het fijn vind werken. Misschien kunnen jullie ze vragen of je dat systeem mag gebruiken, als VBulletin niet zo denderend is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mag ik vragen wat het probleem was ?

Even teruglezen in dit topic Dan ;) :

Helaas hebben ook deze afgelopen 4 dagen niet geholpen om VB5 aan de gang te krijgen.

Er zitten nog zoveel bugs en fouten in VB5 dat we eigenlijk het niet kunnen laten staan.

We zitten serieus te denken om de overstap naar IP-Board te maken. Dit omdat we wel bij MOETEN blijven met de software.

--== Freddy ==--

Ik begin te vrezen dat het zeker geen vbulletin meer wordt. Vbulletin vraagt veel geld voor z'n diensten. Dit is helemaal niet erg, maar dan verwachten we er wel iets voor terug.

Tot dusver hebben we 4 dagen gesleuteld, en hieraan een forum vol fouten (niet reparabel ! omdat de support mist) overgehouden.

Bugs welke al gemeld waren in oktober, zaten er nogsteeds in.

Een fatsoenlijke Nederlandse taalmodule is er ook niet, dus er zat nog minstens een week vertaalwerk achteraan te komen.

Kortom, op dit moment ben ik vBulletin helemaal beu en zijn we intern druk de alternatieven aan het bekijken !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De knop `home` bovenaan het forum werkt bij mij niet meer.

Ook niet als ik bv `transport en de praktijk` aanklik bovenaan komt er page not found te staan. Dat zelfde gebeurd als ik het forum in m`n favorieten aan klik....

Ligt dat aan mij, m`n computer bedoel ik dan...????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is denk ik een gevalletje geschiedenis wissen.

Waarschijnlijk heeft je browser nog pagina's van de mislukte update in zn geschiedenis staan..geschiedenis en cookies verwijderen en ik denk dat het weer goed is.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is denk ik een gevalletje geschiedenis wissen.

Waarschijnlijk heeft je browser nog pagina's van de mislukte update in zn geschiedenis staan..geschiedenis en cookies verwijderen en ik denk dat het weer goed is.

--== Freddy ==--

Het werkt weer, merci grande smurff....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee, we zijn nog niet klaar.. binnenkort volgt er wel weer een nieuwe poging.. :D

--== Freddy ==--

hahahahahahaha LOL

ik wens jullie alvast succes ....

het gaat altijd goed komen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De kans dat we binnnekort overstappen is erg groot.

We twijfelen nog tussen xenforo en ipboard..

Dit gaan we de komende dagen testen en kijken wat ons het beste bevalt.. We zijn klaar met vbulletin.. 9 jaar gedraaid, 9 jaar voor betaald en dan zo weinig support krijgen.. Dan zijn we er wel klaar mee.. En zeker als ze zo'n slecht product als VB5 maken, dit voor behoorlijk wat geld aan de man brengen en het dan verschrikkelijk onstabiel blijkt te zijn dat het ons insziens nog lang niet op de markt gebracht had mogen worden..

--=== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden