Spring naar bijdragen

Chauffeursforum ondergaat veranderingen


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid
Een ander forum is pas overgestapt van V-bulletin naar IP-board, waar je ook "vind ik leuk" knoppen hebt. Of is dat helemaal niks voor jullie?
Ehhh.. Nee, dat vinden we helemaal niks.. :D
Misschien een optie om een extra URL aan te schaffen waar je tijdelijk de nieuwe forum op installeert en hem daar tijdelijk op laat draaien, wanneer alles correct verloopt, hem dan overzet naar de reguliere URL ?

Ik begrijp uit het verhaal dat jullie moeten overstappen op een ander systeem, opties te over, dit systeem kan zeker nog minimaal een half jaar mee zonder een update, bied je wat meer ademruimte en voorkomt dat je op zwart gaat.

Alleen kunnen jullie dat beter beoordelen van jullie kant dan van deze kant, daarnaast wat daar de kosten van zijn en inderdaad, hoe google daarop reageert.

Je bedoelt : Forums - Het forum van en voor de chauffeur ? :D :D

Daar zijn we druk aan het klieren.. Maar hoeveel je ook test en kliert.. Er gaat met overzetten ALTIJD wat fout bij ons.. :D.. Dat is nu eenmaal een gegeven.. Zoals het nu lijkt gaan we er Donderdag aan beginnen en op zijn allerlaatst is het forum Zondag pas weer terug (de oude of de nieuwe versie).. en op zn vroegst toch donderdagavond (maar dat kennen we zo langzamerhand wel.. ) :D

Hoeft niet gelijk een heel nieuw url te zijn. Kan ook via een subdomain. Dit kost meestal niets (ligt aan het hostingplan wat Cf heeft).

Denk maar aan: vbulletin.chauffeursforum.NL

We hebben geen hostingplannen o.i.d.. We draaien onze eigen server en daar kunnen we alles op doen wat we maar denken nodig te zijn.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Wel cool...

Eerste forumbeheerders die gewoon grif toegeven dat ongeacht hoe of wat, het toch fout gaat...

Alles genoteerd met een knipoog, hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wel cool...

Eerste forumbeheerders die gewoon grif toegeven dat ongeacht hoe of wat, het toch fout gaat...

Alles genoteerd met een knipoog, hahahaha

De afgelopen 9.5 jaar heeft ons wel geleerd dat we niet naast onze schoenen hoeven te gaan lopen :D :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoals het nu lijkt gaan we er Donderdag aan beginnen en op zijn allerlaatst is het forum Zondag pas weer terug .. en op zn vroegst toch donderdagavond :D

--== Freddy ==--

uuuuh......

dat wordt flink plannen...

ik dacht zo'n dagje is wel te overzien..

MAAR 3 DAGEN..........

okay....heb ik er wel voor over...

( ik moet wel ) LOL

ik wens de heren veel succes.......

en na 9,5 jaar ervaring.....

zou het nu toch wel gaan dacht ik :D

ik duim voor jullie :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De afgelopen 9.5 jaar heeft ons wel geleerd dat we niet naast onze schoenen hoeven te gaan lopen :D :D

--== Freddy ==--

En elke keer is het weer goed gekomen dus ik heb er nu ook het volste vertrouwen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wel cool...

Eerste forumbeheerders die gewoon grif toegeven dat ongeacht hoe of wat, het toch fout gaat...

Alles genoteerd met een knipoog, hahahaha

Tja... er zijn een paar duizend leden die beter weten, het valt gewoon niet te ontkennen...:D:D. Het is ook altijd t zelfde, en dan plaatsen ze ook gerust een foto hoeveel LOL ze hebben.:wijn:

En elke keer is het weer goed gekomen dus ik heb er nu ook het volste vertrouwen in.

Nou Edje... de eerste 5 jaren zijn ooit toch echt voorgoed verdwenen, daarna is ons opperhoofd alle schaamte gevoel kwijt geraakt en lacht er om...:ja: En wat anders kun je doen?;)

Maar Freddie, als je nog wat advies nodig hebt, PB me maar.LOL Weet ook heel goed hoe het niet moet.:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uuuuh......

dat wordt flink plannen...

ik dacht zo'n dagje is wel te overzien..

MAAR 3 DAGEN..........

okay....heb ik er wel voor over...

( ik moet wel ) LOL

ik wens de heren veel succes.......

en na 9,5 jaar ervaring.....

zou het nu toch wel gaan dacht ik :D

ik duim voor jullie :ok:

Wie durft aan Freddy te vragen over welk datum/ jaartal hij praat ???:D

Bedoel, hij zegt alleen zondag...

Zijn nog een hele hoop zondagen die komen hoor....:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
(KLIKERDEKLIKKERDEKLIK ik ben een link) ... :D... Kun je alvast oefenen JP.. :D

Men mag er wel wat testen en klooien.. Kijken of inschrijven enzo gaat lukken.

--== Freddy ==--

Inschrijving gelukt...

Dubbele email confirmation is case sensitive... Kan misschien wat problemen opleveren als je dit niet in de gaten heb.

Pino

Verstuurd vanaf mijn Sony Xperia ZR (Tapatalk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijne ook gelukt maar geen emailbevestiging.

Dat zal wel op te lossen zijn door het als een vertrouwd emailadres in te stellen bij gmail denk ik.

Klopt had ik ook. Kan ook zijn dat Freddy het nog niet heeft aangezet dat een e-mail bevestiging nodig is.

Btw ook met Gmail geregistreerd

Pino

Verstuurd vanaf mijn Sony Xperia ZR (Tapatalk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden