[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Huisman van der Scheur te Apeldoorn failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

Transportnieuws | Huisman van de Scheur Logistics Apeldoorn failliet

[h=1]Huisman van de Scheur Logistics Apeldoorn failliet[/h][TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]HSL-Groep.jpg APELDOORN - Er is faillissement aangevraagd voor Huisman van de Scheur Logistics in Apeldoorn “Dat klopt wel”, beaamt medewerkster Gina Maring maandagavond als de nieuwsredactie van Transport Online om opheldering vraagt.

Naar verwachting wordt het faillissement dinsdag 25 februari uitgesproken. “Ik wil verder er niets over zeggen. Later deze week komen we met informatie”, voegt ze er nog aan toe.

De reden van de ondergang van het transportbedrijf aan de IJsseldijk 8 wil ze dus niet kwijt. Evenmin maakt ze wereldkundig of er een doorsart is te verwachten.

Volgens recente opgave van de Kamer van Koophandel werken er bij de onderneming in zwaar weer 153 personen. Veel van hen zijn chauffeur.

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat is hierbij de link naar Huisman Veendam? Zelfde kleuren?

ff gepikt van de website :p

De HSL Groep komt voort uit Huisman Transport opgericht in 1922.In de '70 jaren wordt er gestart met ongeregeld vervoer.

Begin jaren '80 verhuist het bedrijf naar Veendam.

In 1991 vindt nieuwbouw plaats in Veendam.

In 1996 realiseert Huisman een eigen landelijk dekkend 24-uurs distributie netwerk.

De vestiging Zwolle gaat in 2001 van start.

In 2004 is de oprichting van D-tracks internationale expeditie.

In 2005 opent de vestiging in Alkmaar.

Door de overname van Henk van de Scheur ontstaat de HSL Groep.

In 2011 neemt HSL Groep samen met GVT Logistics, Greuter in Alkmaar over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens alle chauffeurs die in dienst zijn van deze firma veel sterkte toe voor de toekomst.

In elk geval als we de instanties mogen geloven, maak jullie totaal geen zorgen daar er chauffeurs nodig zijn bij de vleet volgens betrouwbare bronnen, bijvoorbeeld de transport wereld.

Dat er al gelijk sprake is van een doorstart, hoop ik dat het meerendeel bij de gelukkige chauffeurs mogen horen die de doorstart mogen meemaken.

Dat was het kopje sarcasme mijnerzijds,

ik wens alle collega`s die daar werkzaam zijn veel sterkte voor de komende roerige tijden, onzekerheid en wat nog meer...

Wederom een zeer triest bericht dat veel collega`s op zoek moeten naar een andere werkgever....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik gok toch op een doorstartje....relatief nieuwe magazijnen, later zelfs nog extra bijgebouwd....een buurman van mij werkt er als chauffeur...zal me benieuwen.

Is uiteindelijk toch een beste hoeveelheid werk die wel weggereden moet worden.

Trouwens, een beetje onderneming doet aan risicospreiding...wat gaat er precies failliet? het gedeelte met de wielen? logistiek poot? alles?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vanuit Apeldoorn werden ook vrachten van de Gebr. Versteijnen gedistribueerd lees ik op de site:

[h=3]Voordelen[/h]

  • Flexibel, betrouwbaar en veilig transport met waardetoevoegende diensten voor zendingen vanaf één kilo
  • Overzicht op de verzending via geïntegreerde trackingsystemen
  • Dekking van de hele Benelux dankzij crossdock-centra in Tilburg, Alkmaar, Veendam, Apeldoorn en Vilvoorde (B)
  • Direct contact met een vaste GVT customer service medewerker
  • Gecertificeerde kwaliteits- en veiligheidsbeheersystemen
  • Op alle depots dezelfde standaard productfuncties en procedures. Plaatselijk worden uitgebreide diensten aangeboden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoop gewoon dat iedereen zijn baan behoudt en hoe maakt mij niet uit

Ooit was hier een stuurvasthouder die riep "het werk is niet verdwenen bij een faillissement maar het wordt door een ander gereden". Gevleugelde uitspraak maar een waarheid als een koe.

Maar dit blijven rotberichten waarbij er weer veel werknemers een onzekere tijd tegemoet gaan en er weer veel toeleveranciers hun zegeningen kunnen tellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek
Ooit was hier een stuurvasthouder die riep "het werk is niet verdwenen bij een faillissement maar het wordt door een ander gereden". Gevleugelde uitspraak maar een waarheid als een koe.

Maar dit blijven rotberichten waarbij er weer veel werknemers een onzekere tijd tegemoet gaan en er weer veel toeleveranciers hun zegeningen kunnen tellen.

Ohhh, dus alles is toegestaan als het maar behoud van personen is??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En aha en jeetje... Dat verklaart misschien waarom ik sinds vorig jaar, nooit meer weer wat hoorde van die uitzendconsulent-vent die mij beslist en wel verzekerde mij aan het werk te krijgen bij HSL in Zwolle. Over de samenvoeging van Huisman en VdScheur was hij toen nog heel enthousiast. Zo zie je maar, het kan snel keren.

Ik had er eerder ook al es als uitzendsnol op een ouwe bakwagen voor Zwolle gereden (verwarmingselementen, buizen, sanitair en wat niet meer).

Toen had ik ook al gemixte gevoelens omtrent het werken voor die lui daar.

Het blijft hoedanook triest voor alle betrokkenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dus binnenkort word het wit rood .... of ze gaan verder op de greuter BV ..... het is natuurlijk nooit leuk maar dit bedrijf start gewoon door , even de rotte appels eruit en door met een nieuw contract , zoals al gezegd , nieuw pand , uitbreiding van een bestaand pand , ze moesten even van bepaalde rekeningen af en dan gaan ze weer vrolijk door met onder de prijs rijden , heb nooit iets gehad met dit bedrijf en zal het wel nooit krijgen ook , heb verschillende keren mogen/moeten lossen in Apeldoorn bij v/d Scheur en toen vond ik het al geen klantvriendelijk bedrijf , maar dat is mijn persoonlijke mening .

Hoop voor de echte chauffeurs die daar rijden dat ze gauw weer werk hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

weet iemand of ze nu echt nog rijden, of ligt het werk stil, ben geen chauffeur meer, maar biedt ze wel eens vracht aan, een collega ondernemer stuurde gister nog 2 pallets vracht mee en de truck was nog nie van de stoep af of er lag een mail binnen dat ze voornemens waren om morgen (vandaag dus) faillissement aan te vragen, die belt zich nu klem over waar zijn goederen zijn..... en ik ga ze dus nie bellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden