Spring naar bijdragen

Waar gaat de reis heen...???

Gast routier
 Share

Recommended Posts

4 minuten geleden zei roadtrain:

Buurman is de buurman niet maar de schoonzoon die verrot handig is met de kitspuit..... 

Zo'n schoonzoon moet je zuinig op zijn die alle gleufjes dicht kit LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
5 uur geleden zei josimo:

Morgenvroeg 6 uur laden Mihla/Buchenau na een mooi tourtje door de Harz ..... begint op vakantie werk te lijken 

Ik zit ook al de hele week in het mooie werk eigenlijk. En vooralsnog lijkt het komende week op dezelfde voet verder te gaan.

Morgen nog even 6 pallets laden bij Jena in de buurt en dan op t gemakje naar huis. Maandag lossen in de botlek en Hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Heb echt n kutweek. Allemaal pikkepoeliewerk zeg maar. Omgeving Luik, Luxemburg en Adenau. Gisteren en vandaag Parijs en omgeving. Place de la Bastille gezien, Montrouge, Nanterre en nog wat van die ongein. Planning belt vanavond of ik zondag weg kan. Btw, sta nu bij d'n Bobo. En volgend weekend ook er gelijk maar achteraan. Ritje Spanje maar woensdag os t rijverbod in Frankrijk. Ik zeg joh, ik ga maandag wel weg en sta evt gewoon n dagje in Frankrijk. Gekkenhuis momenteel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

• Like 5
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Maandag weg. Leuk, raar ritje. Lossen Brive en Montauban. Laden Pamiers nog op dinsdag hoop ik want woensdag rijverbod Frankrijk. Dan proberen om nog in Puigcerda te komen. Aanhanger daar neerzetten en solo naar Prades op camping motor halen. Dat gok ik denk wel op woensdag. Dan Andorra leeg in, laden en weer Spanje in richting Huesca voor nog 2 adressen. Zal wel stranden zaterdag in Frankrijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites