Spring naar bijdragen

Waar gaat de reis heen...???

Gast routier
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

maandag weer beginnen.....maar wel op een Daf met een vloer, eigen wagen is nog in gebruik door de nieuwe chauffeur(nog 2 week)...lossen Farmsum ,laden Schonebeek, lossen Lelijkgat, laden op de zaak, lossen Wijster.

Dinsdag en woensdag met de kieptrailer op pad ,lossen Ouburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
5 uur geleden zei Kiepenboer:

Morgenvroeg 6.30 la Lunteren en een paar km verderop weer lo.

Vanaf 18.00 nog een rondje van 3300 km en zaterdagavond weer thuis.😁
Opstappen in de buurt van Arras

Haha ouwe stresskip😂 Morgenochtend nog 2 laden hier vlakbij Hardenberg. Dan 1 bijlage omg Paderborn. En dan voor vrijdagmiddag 4 lossen tot onder Regensburg meen ik. Dan 700 tot Zadar  daar kan ik maandag om 0900 beginnen met n motorfietsie. Dan naar Krk en Koper en in Oostenrijk nog eea. 

Lekker relaxed werk man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
7 uur geleden zei matthieu:

Haha ouwe stresskip😂 Morgenochtend nog 2 laden hier vlakbij Hardenberg. Dan 1 bijlage omg Paderborn. En dan voor vrijdagmiddag 4 lossen tot onder Regensburg meen ik. Dan 700 tot Zadar  daar kan ik maandag om 0900 beginnen met n motorfietsie. Dan naar Krk en Koper en in Oostenrijk nog eea. 

Lekker relaxed werk man.

Ambtenaar :p

• Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
16 uur geleden zei matthieu:

Lekker relaxed werk man.

LOLMooi goed, krijg net te horen dat die auto vanuit Engeland rond middernacht in Arras is.
Rond 21.00 word ik wel hier thuis voor de voordeur opgehaald en is het met de luxe mobiel iets meer dan 3 uurtjes.
Morgen middag lossen Tortosa 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Kiepenboer:

LOLMooi goed, krijg net te horen dat die auto vanuit Engeland rond middernacht in Arras is.
Rond 21.00 word ik wel hier thuis voor de voordeur opgehaald en is het met de luxe mobiel iets meer dan 3 uurtjes.
Morgen middag lossen Tortosa 

Leuk voor een keertje en niet meer dan dat. Trek liever mijn eigen plan, mits je een collega treft die ook graag van de geneugten des levens geniet🤪

Link naar opmerking
Deel via andere websites