Spring naar bijdragen

Waar gaat de reis heen...???

Gast routier

Recommended Posts

• Forumlid
Nou het was een hele mooie dag, mooi om daar eens te komen op de testbaan van het rdw, dat zijn dingen daar heb je wat aan kan je meteen zien wat zon autotransporter doet bij een uitwijk manoeuvre op een droge/natte baan.maar de kers op de taart is toch wel de kombaan een van negentig graden en een van veertig .was een leuke ervaring.is beslist de moeite waard.
Heb filmpjes gezien van je friese collega, was/ is hier forumlid.
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 38,6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• trieftol

2371

• andremast

2144

• Schots en Scheef

1697

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Uitslagen gehad godzijdank geen epileptische aanval, soort van tijdelijke black out geweest.. Gister onderzoeken naar ADHD gehad positief getest op hyperactief/impulsief maar die zag ik wel aankomen.

Morgen laden op Schiphol (weet nog niet precies wat) en lossen Maastricht Aachen airport. Met de nieuwe koets, vandaag de hele dag bezig geweest met de puntjes op de i zetten en spullen en materi

De reis van vandaag gaat van Bergen naar Oslo met de trein en vervolgens verder Zweden in. Heb net wat mooie plaatjes vanuit de trein geschoten en wil ik jullie niet onthouden. Dit was tussen Myrdal e

Posted Images

• Forumlid

maandag wissel pers Uithoorn, wissel pers Veenendaal, laden bakje Veenendaal en lossen op de zaak en schoonmaken en retour brengen, daarna de ochtend persen naar de zaak.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 4-10-2020 om 07:48 zei sprinter 516:

het Vennebos

des vlak bij ons hier, prettige vakantie:wijn:(maar ze geven wel wat regenachtige dagen op de komende tijd)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
3 uur geleden zei andremast:

Hamburg te lossen

Hoever kom je vandaag? Ik hoop over een goed uur de auto op de rem te zetten bij Autohof Waltershof in Altenwerder. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Hoever kom je vandaag? Ik hoop over een goed uur de auto op de rem te zetten bij Autohof Waltershof in Altenwerder. 
Misschien moorfleet,als afslag niet dicht is,nu thv dammer berge
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei andremast:
2 uur geleden zei RobNiat:

Misschien moorfleet,als afslag niet dicht is,nu thv dammer berge

Dan zat je niet eens erg ver achter me. 

Moorfleet moet ik vlakbij lossen morgen. Maar ik haal er eerst eentje op in de buurt van het vliegveld. Die begint vroeger. En anders blijf ik op en neer rijden. 

Dan door naar Berlijn, Dresden, ergens boven Passau en een rondje München. Ik krijg heel de Heimat te zien zo deze week!

Link naar bericht
Deel via andere websites