Spring naar bijdragen

Waar gaat de reis heen...???

Gast routier

Recommended Posts

• Administrators

^^

Klopt. Waar onze trekkers staan in Ede staan regelmatig auto's van kippenrijders uit de bible- belt geparkeerd op zaterdag. Collega's die maandagochtend om 0100 starten of terugkomen zien ze nooit staan... 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 38,6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• trieftol

2371

• andremast

2146

• Schots en Scheef

1697

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Uitslagen gehad godzijdank geen epileptische aanval, soort van tijdelijke black out geweest.. Gister onderzoeken naar ADHD gehad positief getest op hyperactief/impulsief maar die zag ik wel aankomen.

De reis van vandaag gaat van Bergen naar Oslo met de trein en vervolgens verder Zweden in. Heb net wat mooie plaatjes vanuit de trein geschoten en wil ik jullie niet onthouden. Dit was tussen Myrdal e

Morgen laden op Schiphol (weet nog niet precies wat) en lossen Maastricht Aachen airport. Met de nieuwe koets, vandaag de hele dag bezig geweest met de puntjes op de i zetten en spullen en materi

Posted Images

• Forumlid

Een kennis van mij had in het weekend de auto bij huis, en later bij mij bij huis staan. Hij moest vrijwel altijd op zondagmiddag weg richting Spanje.

Dat mocht niet vanuit de thuisbasis Kampen, want dat was meestal op de tijd dat de ouwe baas daar in de kerk zat.......

Zolang de mensen in Kampen het maar niet zagen, was het prima wat hij deed.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei Teddybeer:

Een kennis van mij had in het weekend de auto bij huis, en later bij mij bij huis staan. Hij moest vrijwel altijd op zondagmiddag weg richting Spanje.

Dat mocht niet vanuit de thuisbasis Kampen, want dat was meestal op de tijd dat de ouwe baas daar in de kerk zat.......

Zolang de mensen in Kampen het maar niet zagen, was het prima wat hij deed.

Zo gaat het toch altijd in die contreien,jan als het maar niet in het zicht is kan alles.:ja:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
56 minuten geleden zei road train:

Zo gaat het toch altijd in die contreien,jan als het maar niet in het zicht is kan alles.:ja:

Wij kwamen ooit op een zondagmiddag aan in Felixtowe,om de boot naar Rotterdam te nemen.

Daar stond ook een chauffeur van een heel groot Nederlands transportbedrijf ( met oranje auto's)

Hij bleef staan tot de andere dag omdat hij niet op zondag mocht werken,op straffe van ontslag.

Wij hebben hem toen omgepraat dat hij moest zeggen dat wij zijn auto aan boord gereden hadden.

Dat wilde hij niet,mits we ook daadwerkelijk zijn auto aan boord zouden zetten (anders zou hij moeten liegen en dat was nog erger dan ontslag)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
24 minuten geleden zei Teddybeer:

ook in het zuiden zitten groepen genoeg met hèèèèèle lange, zwarte kousen......

Niks mis mee toch ? Zolang ze mij in mijn waarde laten heb ik geen probleem met deze mensen.

Zoals mijn schoonvader zaliger ooit zei :

Naar de kerk gaan is niks,je moet er overheen zien te springen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Helemaal mee eens, Europeaan.

Maar Road Train deed alsof dergelijk schijnheiligen alleen in voorgenoemde streken voorkomen.

Maar kolonies van zulke fanaten kom je in elke regio tegen, daar was het mij om te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
7 minuten geleden zei Teddybeer:

Helemaal mee eens, Europeaan.

Maar Road Train deed alsof dergelijk schijnheiligen alleen in voorgenoemde streken voorkomen.

Maar kolonies van zulke fanaten kom je in elke regio tegen, daar was het mij om te doen.

Dat klopt ook wel jan, bij ons komt dat ook voor, maar in de buurt van Staphorst is het ook schering en inslag

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
6 minuten geleden zei road train:

Dat klopt ook wel jan, bij ons komt dat ook voor, maar in de buurt van Staphorst is het ook schering en inslag

Lekker man zo een mokkel in klederdracht met zwarte kousen en een vergeten slipje😂😂😜😜

• Like 1
  • Haha 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
5 uur geleden zei road train:

5 uur geleden zei iveco 35c17:

Lekker man zo een mokkel in klederdracht met zwarte kousen en een vergeten slipje😂😂😜😜

Staphorst heeft de naam maar er zijn regio's in Nederland waar het vele malen strenger is/de hele gemeenschap zo is. 

Een mokkel in klederdracht..nou houd ik wel van een rijpere vrouw maar degene die nog in klederdracht lopen zijn mij te belegen..oude kaas om maar te zeggen. (en ik kan het weten als rasechte geboren en getogen stapperster :ja:)

on topic; morgenvroeg naar Wensink om de standkachel te laten maken, daarna retourenrit België.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
7 uur geleden zei zoetwatermatroos:

^^geen idee wanneer je huidige pas afloopt maar die blijft geldig tot 30 november en je nieuwe gast sowieso niet voor die datum in..

03-12-2020  Nieuwe pas gaat dan ook pas in.

Morgen nog een dagje en vrijdag examen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
22 uur geleden zei albertvv:

(en ik kan het weten als rasechte geboren en getogen stapperster :ja:)

Hoe zat dat vroeger ook al weer? Toen hing er een kenmerk aan de deur als teken dat er een vrijgezelle dame in huis was of zoiets?  Kan me vaag wat herinneren  van die ouwe van mij, Als we dan weer naar staphorst gingen naar de fietscrossbaan ging die altijd vanaf de Lichtmis door Rouwveen en Staphorst in plaats van via de snelweg. En dan bleerde die wel eens wat voor in die T2 maar ik was toen al oost indisch doof......

Link naar bericht
Deel via andere websites