Forumlid jan45 1488 Geplaatst gisteren om 09:34 Forumlid Share Geplaatst gisteren om 09:34 Morgen lossen Graveson, dan heb ik mijn uitje weer gehad. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7785 Geplaatst gisteren om 09:57 Forumlid Share Geplaatst gisteren om 09:57 33 minuten geleden zei iveco 35c17: Oke, omdat het over verbranden ging dacht ik dat😅 De as gaat weer door de cement heen. vliegas haal je bij bedrijven die er niets mee kunnen. Kolencentrales bijvoorbeeld. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Fg2200 1142 Geplaatst 22 uur geleden Forumlid Share Geplaatst 22 uur geleden Lossen Farmsum, laden op Urk, lossen Oss. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid andremast 10007 Geplaatst 22 uur geleden Forumlid Share Geplaatst 22 uur geleden Morgen omkoppelen op de zaak en opzetten voor vrijdag te lossen Hamburg,(als het niet verandert) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Kiepenboer 3597 Geplaatst 21 uur geleden Forumlid Share Geplaatst 21 uur geleden Morgen 6.00 la hier in ut dorp, ene toch wel 3 km rijden, lo bij zijn buurman 200 meter verderop. Lege kratten weer erop en 3 km terug naar wasplaats om schoon te maken en te ontsmetten. Dan nog zoeen rondje, dus dat word een barre dag van 15 km😟 1 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid trieftol 14875 Geplaatst 21 uur geleden Forumlid Share Geplaatst 21 uur geleden Morgen 6u vrachtje kozijnen laden Opmeer voor Huizen. Daarna even de kraan doorsmeren op de zaak en aansluitend laden zwaagdijk-oost voor vrijdag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Durashift 2690 Geplaatst 2 uur geleden Forumlid Share Geplaatst 2 uur geleden Op 14-1-2021 om 17:03 zei Durashift: Klaar voor deze week, de 40 uurtjes weer binnen (geharkt). Zelfde recept deze week.. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7785 Geplaatst 2 uur geleden Forumlid Share Geplaatst 2 uur geleden Heb de 40 al binnen. Morgen voor de winst. 07:00 Hoogkerk. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts