Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 17 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 17 augustus 2021 Morgen 5.45 laden in Raalte voor een dikke rit...... Vroomshoop, Den Ham, Dalfsen🤦♂️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 17 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 17 augustus 2021 11 minuten geleden zei iveco 35c17: Morgen 5.45 laden in Raalte voor een dikke rit...... Vroomshoop, Den Ham, Dalfsen🤦♂️ Pakkie brood mee🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 17 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 17 augustus 2021 1 minuut geleden zei andremast: Pakkie brood mee🤣 Zeker. Anders krijg ik honger onderweg 😂😂 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 18 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 18 augustus 2021 23 uur geleden zei iveco 35c17: Morgen 5.45 laden in Raalte voor een dikke rit...... Vroomshoop, Den Ham, Dalfsen🤦♂️ Kreeg er toch zomaar nog een dikke rit Raalte Urk 2x Emmeloord en Marknesse achteraan. Het begint een beetje op werken te lijken😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 18 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 18 augustus 2021 Morgen lossen Hedel, Ratingen & Grafschaft Birresdorf, dan rustig an richting Gingelom, alwaar ik vrijdagochtend een paar deuren moet inhangen, dan weer richting zwaagdijk-oost laden voor Maandag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Fg2200 Geplaatst 18 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 18 augustus 2021 Dus....morgen zomaar weer eens naar Obourg met de kieptrailer na 4 weken vakantie(straf)werk op de containercombi......op zich geen probleem maar 6 verschillende wagens in 4 weken vind ik toch een beetje te rommelig. Maar nu net voor mijn vakantie weer op mijn vaste spulletje en adressen. Na Obourg laden in Rotterdam om wederom richting Obourg te knorren. Vrijdag laden Moerdijk en lossen Farmsum, wagen in de hoek zetten en daarna 3 weken dom kijken en bier drinken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jean3 Geplaatst 19 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 19 augustus 2021 Gisteren een rondje NL, samen met de zoon en ons Dafke+ ahw. wat oude Deutzen rondgebracht/afgeleverd naar Harskamp/ Klazinaveen/ Holten en Doetichnem en daar ook nog wat oude bromfietsen geladen uit de jaren 60/70. (lange dag voor mij vertrek thuis 7.15u weer terug om 21.45) 1640128305_WhatsAppVideo2021-07-24at19_50_43.mp4 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jean3 Geplaatst 19 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 19 augustus 2021 bovenste foto, is gereed voor vertrek vanuit Frankrijk. filmpje is bij het Motorcrosscircuit Londiniëres effe de D15 testen 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Teddybeer Geplaatst 24 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 24 augustus 2021 Morgen eens weer echt aan het werk. Na 7 dagen alleen maar uit het raam te hebben gekeken, vorige week met de kippertrailer op pad geweest, en gisteren en vandaag met mijn eigen auto paar vrachtjes naar Kootwijk, maar weer eens wat beweging. Allerlei bakken legen die in de vacantie zijn blijven staan. Beginnen met paar bakken BSA naar Groningen en dan op terugweg lege bak wisselen op werf in Waterhuizen voor een volle bak met PSA. Begint er weer wat op te lijken. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 26 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 26 augustus 2021 Zoals wel vaker deze week; Sassenheim! Ff broertjelief helpen om de nieuwe woning kant en klaar te krijgen. Groet Ron 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 26 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 26 augustus 2021 Vanochtend een deurtje gewisseld in Andijk, nu onderweg naar Barendrecht, Arkel & Tiel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid voyageur Geplaatst 27 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 augustus 2021 Vakantie weer voorbij. Zondagmiddag vertrekken om maandag te gaan laden in Thonon-les-bains voor Cannes. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 27 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 augustus 2021 Maandag beginnen met wat hangardeuren plaatsen bij vliegveld Eelde. Daarna wat revisie deuren ophalen in Fryslân en Flevoland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 27 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 augustus 2021 23 minuten geleden zei voyageur: Vakantie weer voorbij. Zondagmiddag vertrekken om maandag te gaan laden in Thonon-les-bains voor Cannes. Leeg op? Da’s nog een mooi stukkie. Dus dinsdag in Cannes? Ik zal mijn ogen open houden. Misschien ben ik dan in de buurt. Geen idee nog. We hebben sowieso nog een auto liggen boven Nice. En daar komt vast nog wel wat bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 27 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 augustus 2021 Morgen nog een dagje Hallo.... en dan dagje weekend. Maandagmorgen om 6.00 weer laden in Raalte bij Hallo .... Laatste weekje Hallo .... wat mij betreft. Hoop dat ze dan een ander hebben voor dit voorgekauwde werk🤢 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid albertvv Geplaatst 27 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 augustus 2021 58 minuten geleden zei RobNiat: Ik zal mijn ogen open houden. Dat ga ik ook doen, Orange was je standplaats toch? Kom ik ff de buurt onveilig maken 😁 Beginnen met 2 adresjes bij Lyon, dan Estrablin, 2 adresjes bij Valence, Courthezon en Aix en Provence 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Erwin 75 Geplaatst 27 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 augustus 2021 Maandag weer is wat gaan doen. Ga voor jullie tot december in de weg staan op de n324,bij st Hubert. Dus vanaf haps richting uden of andersom is geen optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid voyageur Geplaatst 27 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 uur geleden zei RobNiat: Leeg op? Da’s nog een mooi stukkie. Dus dinsdag in Cannes? Ik zal mijn ogen open houden. Misschien ben ik dan in de buurt. Geen idee nog. We hebben sowieso nog een auto liggen boven Nice. En daar komt vast nog wel wat bij. Inderdaad leeg op. Word niet zo breed dus kan mooi via autobaan naar Cannes. Hoop maandagavond ergens tussen Valence en Senas te komen en dan dinsdag idd naar Cannes. Wie weet, hou me ogen open! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 27 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 augustus 2021 55 minuten geleden zei voyageur: (...) Hoop maandagavond ergens tussen Valence en Senas te komen en dan dinsdag idd naar Cannes. Verdorie, ik begin nou alweer zin in werken te krijgen als ik dit lees. En ik moet nog een week vakantie... "Le Relais du Soleil" in Courthézon is vanaf maandag in ieder geval weer open, dan sta je bij Rob zowat om de hoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 28 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 28 augustus 2021 5 uur geleden zei Pierre: "Le Relais du Soleil" in Courthézon is vanaf maandag in ieder geval weer open, dan sta je bij Rob zowat om de hoek. Ik wilde het net opmerken ja! Eigenlijk dacht ik dat ze deze week alweer terug open zouden zijn. Maar blijkbaar zijn ze drie weken dicht geweest voor vakantie. Dus ik ben er toch wel weer een keer aan toe om daar te eten. En het is inderdaad vlakbij! Dus Albert en Voyageur, laat het maar weten als je in de buurt bent. Altijd gezellig! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 28 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 28 augustus 2021 Komende week, de hele week rondje Ommeland. Dus ergens tussen Winsum en Delfzijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 28 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 28 augustus 2021 Morgen naar Spa-Francorchamps, mannendag... Effe kijken wat Max er van bakt. 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Damster Geplaatst 28 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 28 augustus 2021 8 uur geleden zei Pierre: Effe kijken wat Max er van bakt. Hij begint in iig vooraan 😀 Heel veel plezier, maar neem wel een plu mee. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid kiepenboer Geplaatst 29 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 29 augustus 2021 Morgen rond 10.00 melden in Renswoude. Opstappen als 2e piloot en met een bekende waar ik een klein jaartje terug een ritje mee was naar Spanje Nu rond de middag la Lichtenvoorde en dinsdagmorgen lo +- 300 km voorbij Brno in Slowakije. Woensdag rond de middag weer terug. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid kiepenboer Geplaatst 29 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 29 augustus 2021 Op 28-8-2021 om 14:45 zei Pierre: Morgen naar Spa-Francorchamps, mannendag... Effe kijken wat Max er van bakt. Hier ook, met een Belgisch tintje> Jupiler😎 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts