Spring naar bijdragen

Waar gaat de reis heen...???

Gast routier
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Dus....morgen zomaar weer eens naar Obourg met de kieptrailer na 4 weken vakantie(straf)werk op de containercombi......op zich geen probleem maar 6 verschillende wagens in 4 weken vind ik toch een beetje te rommelig.

Maar nu net voor mijn vakantie weer op mijn vaste spulletje en adressen.

Na Obourg laden in Rotterdam om wederom richting Obourg te knorren.

Vrijdag laden Moerdijk en lossen Farmsum, wagen in de hoek zetten en daarna 3 weken dom kijken en bier drinken..:D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Gisteren een rondje NL, samen met de zoon en ons Dafke+ ahw. wat oude Deutzen rondgebracht/afgeleverd  naar Harskamp/ Klazinaveen/ Holten en Doetichnem en daar ook nog wat oude bromfietsen geladen uit de jaren 60/70. (lange dag voor mij vertrek thuis 7.15u weer terug om 21.45:D)

WhatsApp Image 2021-08-16 at 13.22.13.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Morgen eens weer echt aan het werk.

Na 7 dagen alleen maar uit het raam te hebben gekeken, vorige week met de kippertrailer op pad geweest, en gisteren en vandaag met mijn eigen auto paar vrachtjes naar Kootwijk, maar weer eens wat beweging.

Allerlei bakken legen die in de vacantie zijn blijven staan.

Beginnen met paar bakken BSA naar Groningen en dan op terugweg lege bak wisselen op werf in Waterhuizen voor een volle bak met PSA.

Begint er weer wat op te lijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
23 minuten geleden zei voyageur:

Vakantie weer voorbij.

Zondagmiddag vertrekken om maandag te gaan laden in Thonon-les-bains voor Cannes.

Leeg op? Da’s nog een mooi stukkie. 

Dus dinsdag in Cannes? Ik zal mijn ogen open houden. Misschien ben ik dan in de buurt. Geen idee nog. We hebben sowieso nog een auto liggen boven Nice. En daar komt vast nog wel wat bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

Leeg op? Da’s nog een mooi stukkie. 

Dus dinsdag in Cannes? Ik zal mijn ogen open houden. Misschien ben ik dan in de buurt. Geen idee nog. We hebben sowieso nog een auto liggen boven Nice. En daar komt vast nog wel wat bij. 

Inderdaad leeg op. 

Word niet zo breed dus kan mooi via autobaan naar Cannes.

Hoop maandagavond ergens tussen Valence en Senas te komen en dan dinsdag idd naar Cannes.

Wie weet, hou me ogen open!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
55 minuten geleden zei voyageur:

(...) Hoop maandagavond ergens tussen Valence en Senas te komen en dan dinsdag idd naar Cannes.

Verdorie, ik begin nou alweer zin in werken te krijgen als ik dit lees. En ik moet nog een week vakantie...:D

"Le Relais du Soleil" in Courthézon is vanaf maandag in ieder geval weer open, dan sta je bij Rob zowat om de hoek. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
5 uur geleden zei Pierre:

"Le Relais du Soleil" in Courthézon is vanaf maandag in ieder geval weer open, dan sta je bij Rob zowat om de hoek.

Ik wilde het net opmerken ja! 

Eigenlijk dacht ik dat ze deze week alweer terug open zouden zijn. Maar blijkbaar zijn ze drie weken dicht geweest voor vakantie. Dus ik ben er toch wel weer een keer aan toe om daar te eten. En het is inderdaad vlakbij!

Dus Albert en Voyageur, laat het maar weten als je in de buurt bent. Altijd gezellig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites