Spring naar bijdragen

Waar gaat de reis heen...???

Gast routier
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Je zult een klein vermogen hebben betaald om erbij te zijn en je hebben verheugd op deze dag. Dat maakt het allemaal wat minder leuk.

Persoonlijk vind ik het niet zo erg alhoewel ik wel erg uitkeek naar deze race omdat ik én een beetje chauvinistisch ben én omdat dat Spa zo mooi is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
20 minuten geleden zei albertvv:

Bakkies weer leeg, vanavond geladen in ST Martin de Crau voor Neufchateau.

Word hoogstwaarschijnlijk weekend overstaan, kan er morgen einde dag nog komen maar is eigenlijk voor maandag om te lossen.

Neufchateau Frankrijk of België Albert? Je hebt tijd zat om over een weekendplek na te denken in ieder geval 🤗

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 2-9-2021 om 23:46 zei matthieu:

Neufchateau Frankrijk of België Albert? Je hebt tijd zat om over een weekendplek na te denken in ieder geval 🤗

België, maar ik heb een beetje doorgedouwd en vanmiddag/avond nog gelost. Morgenvroeg laden in Wiltz voor Oostende en Avelgem, maandagmorgen lossen. Maar ff zien waar ik in den Bels ga staan, zoveel is daar niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
29 minuten geleden zei albertvv:

(...) zoveel is daar niet

Zeg maar gerust helemaal niks. De Voerman in Lichtervelde zou een optie zijn, die is op zondag open en sta je redelijk dichtbij ook.
Voor de rest niks anders dan polka dansen en wodka zuipen met onze broeders uit oost-Europa langs de autobaan. Ook dat is weer een ervaring apart natuurlijk... :p

18 minuten geleden zei matthieu:

Zo heel veel zal dit niet om zijn Albert. Wel ff een belletje doen voor de zekerheid.

Zo'n dikke 80 kilometer plus de rest vanaf Wiltz... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Vakantie zit er weer op, de koets weer ingeruimd en klaargezet voor de komende week.

Zondagmiddag vertrek, dinsdag lossen l'Isle-Jourdain, Auch, Tarbes. Mooi beginnen zo na de vakantie, het had slechter gekund...:D:p

Op 2-9-2021 om 23:48 zei matthieu:

Na 4 weken Duitstalig eindelijk weer iets normaals 💪💪 

Btw, maandag weg.

Effe contact houden, misschien RV ergens tussen Parijs en Bordeaux! :wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
19 uur geleden zei Pierre:

Zeg maar gerust helemaal niks. De Voerman in Lichtervelde zou een optie zijn, die is op zondag open en sta je redelijk dichtbij ook.
{knip}
Zo'n dikke 80 kilometer plus de rest vanaf Wiltz... :rolleyes:

De Voerman had een goede optie geweest inderdaad, ware het niet dat die wel op zondag open is maar niet op zaterdag. Het voorstel van Matthieu was goedbedoeld maar te ver om en dan moet ik maandag nog een stuk rijden voor de eerste.

Heb dus jou 2e optie gedaan, het polkadansen sla ik over (ik kan niet eens dansen) en het vodka zuipen ook (wat een bocht) maar misschien kunnen ze een snelcursus pools geven 😉

#jekuntnietaltijdzesgooien#

• Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites