Spring naar bijdragen

Waar gaat de reis heen...???

Gast routier
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
27 minuten geleden zei albertvv:

Morgenvroeg een kraan lossen in de regio Mannheim. Daarna ook ergens in die wereld laden voor Denemarken, 3.50 mtr breed, 4.30 mtr hoog volgens de gegevens

Dat komt ook niet lekker uit met je ritme zeker? Zal wel nachtfahrt zijn zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
7 minuten geleden zei andremast:

Morgen Aankoppelen pernis en vrijdag lossen tournus

Morgen nog laden Arzès en Narbonne, grote kans dat we vrijdag bij elkaar in de buurt zitten André.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei Pierre:

Morgen nog laden Arzès en Narbonne, grote kans dat we vrijdag bij elkaar in de buurt zitten André.

Bedoeling is om 0800 lossen tournus,hoop tussen 10.00/11.00 leeg te zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 16-5-2022 om 22:56 zei the duke:

Dat komt ook niet lekker uit met je ritme zeker? Zal wel nachtfahrt zijn zeker?

Dat ritme ging wel helemaal naar de kloten. Na laden nog ff gereden tot spertijd, rust gemaakt op autohof Muncke en om 02.00 weer rijden..om vervolgens om 4.30in een vollsperrung te komen en nadien de auto niet wilde starten (accu kaduuk). Toen dat opgelost was en de vollsperrung weg had ik 8,5 uur op de kaart dus nog ff een 1/2 uur gemaakt. Planning had bedacht dat tot de grens DK wel genoeg was maar ben door gereden tot losadres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
43 minuten geleden zei kiepenboer:

Nu je op maandag vertrekt Pierre, zit je er dan 1 weekend in of toch 2 ??

Theoretisch gesproken zou het met één weekend moeten lukken nu ik op maandag vertrek en de week daarna op maandag moet lossen en laden in Korinthe. Echter hangt het ook van een heleboel andere factoren af.

Zowiezo zit er een feestdag in tijdens deze rit, gelukkig heb ik daar geen last van omdat ik Oostenrijk dan al door ben en voor de rest geen beperkingen heb. Echter weet ik niet of het effect heeft op de wachttijden aan de diverse grenzen, maar dat blijft toch altijd een verrassing; laatste keer was ik op zaterdagavond met 2,5 uur de grens Vidin-Calafat over, de rit daarvoor duurde het op maandagochtend zo'n 9 uur. Heel verschillend dus en werkelijk geen pijl op te trekken, dat geldt eigenlijk voor alle grensovergangen vanaf Hongarije tot Griekenland vice versa.

Dan kan het ook nog zijn dat ik op de heen -of terugweg er wat extra's bij krijg dat vóór Korinthe nog ergens gelost moet worden in Griekenland, of na Korinthe nog geladen en gelost moet worden tijdens de terugreis. De eindbestemming is altijd dezelfde, maar iedere rit is altijd weer anders. Als vooral laatste het geval is kost me dat een hoop extra tijd en worden het twee weekenden. Geeft verders ook niet; ik ga uit van het laatste, dan valt het nooit tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Morgen samen met een collega naar Eschede in D

Bij de grens even wachten op begeleiding ,we zijn wat breed.

Na het lossen retour om het 2e vrachtje op te halen en woensdag alles inhangen.

Daarna maar een lang weekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Tsjah, ondanks dat het, na 2 jaar thuis zitten, wel weer tijd wordt om weer op reis te gaan (zakelijk), hoop ik deze week nergens heen te gaan.

Uitgezonderd naar;

-loods, ontwerpfout van de austin metro repareren (drain van het dakraam loopt binnen op de vloer aan passagierszijde, dus roest)

-badkamer langzaamaan leegslopen (vrouw is ff op vakantie, dus kan een zooitje maken in huis, deze badkamer is op zolder)

-reparatiewerk e-scooter van m'n kameraad

-en hooguit een uitstapje naar de supermarkt 🙂

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
40 minuten geleden zei ayla:

ontwerpfout van de austin metro repareren (drain van het dakraam loopt binnen op de vloer aan passagierszijde, dus roest)

Dit heb ik eens met peugeot 204 gehad met zo een ijzeren schuifdak. 
daar zat het afvoerleidinkje verstopt. En dan liep t water via de A-stijlen naar beneden aan de binnenkant. 

nadat ik de verstopping verholpen heb was dit over. 

weet niet of dat zo bij de Austin ook zo is dan dus eerst de verstopping verhelpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites