Spring naar bijdragen

Waar gaat de reis heen...???

Gast routier
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
7 minuten geleden zei HendrikJansen:

Jouw " functioneringsgesprek"  heeft vast langer geduurd dan de mijnde🤣  2 minuten waren we klaar.

Nah. Er was alleen een planner. En die was druk in de weer met telefoon en computer. 

Twee bakkies koffie in de deuropening. En een praatje met wat collega’s in de werkplaats. 

Maandag contract tekenen en misschien is er dan tijd voor een praatje. Maar ik weet wat er van me verlangd wordt. Geen zorgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei albertvv:

Voor Schelluinen/Groot-Ammers denk ik? 

Klopt. 
vandaag te horen gekregen dat we ik het samen met een collega ga doen. In principe ruilen we om de twee weken. 
Mijn collega rijdt op een MAN en ik gewoon met mijn Dafje. We gaan dit doen met onze semi met vaste rampen dus weinig gesleep met rijplaten 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei Dokus:

Klopt. 
vandaag te horen gekregen dat we ik het samen met een collega ga doen. In principe ruilen we om de twee weken. 
Mijn collega rijdt op een MAN en ik gewoon met mijn Dafje. We gaan dit doen met onze semi met vaste rampen dus weinig gesleep met rijplaten 😁

Zijn ze je bij Blom nog niet weer nodig dan? Sprak pas nog een collega van je en die zei dat ze ook mensen tekort kwamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Misschien wel, maar ik ben alweer een aantal maanden in vaste dienst bij Baars.

de mogelijkheid was er, en dit werk vind ik veel leuker dan op de bulk, dus de keuze was snel gemaakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
32 minuten geleden zei Dokus:

Misschien wel, maar ik ben alweer een aantal maanden in vaste dienst bij Baars.

de mogelijkheid was er, en dit werk vind ik veel leuker dan op de bulk, dus de keuze was snel gemaakt. 

Ik wist het!🤣  Heb een nu volgens jouw  ex collega van je gesproken.  Jij wisselt sneller van werkgever dan van onderbroek. maakt ook niks uit maar houd ons niet voor de gek, komt je geloofwaardigheid niet ten goede, 

• Verward 1
  • Sneu 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
5 uur geleden zei HendrikJansen:

Jouw " functioneringsgesprek"  heeft vast langer geduurd dan de mijnde🤣  2 minuten waren we klaar.

Maandagochtend 8 uur maar eens weer een beetje rubber gaan lossen bij de hertjes in Mannheim. Begint op strafwerk te lijken.

met andere woorden. Jou werkgever bevalt jou wel? 🙃🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
5 uur geleden zei RobNiat:

Maandag contract tekenen en misschien is er dan tijd voor een praatje. Maar ik weet wat er van me verlangd wordt. Geen zorgen. 

Lekker weer. Laat de zomer maar komen.
Weet je al wat voor wagen je rijdt? En wanneer vertrek je naar Z- Frankrijk? Of mag je ergens anders heen waar het warm is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
26 minuten geleden zei lientje:

met andere woorden. Jou werkgever bevalt jou wel? 🙃🤣

Beide kanten was er idd niks mis nee.

Nu moet ik wel zeggen dat als er me iets dwars of in de weg zit ik niet wacht tot een functioneringsgesprek🤣

Ik houd van duidelijkheid. zowel van hun kant als van mijn kant. dan weten we tenminste wat we aan elkaar hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
26 minuten geleden zei lientje:

Weet je al wat voor wagen je rijdt? En wanneer vertrek je naar Z- Frankrijk? Of mag je ergens anders heen waar het warm is?

Even het "waar rijd ik in forum" checken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 uur geleden zei RobNiat:

Nah. Er was alleen een planner. En die was druk in de weer met telefoon en computer. 

Twee bakkies koffie in de deuropening. En een praatje met wat collega’s in de werkplaats. 

Ik reken wel op een rendez vous dit jaar. En dan liefst een heel weekend Rob. Met die halve erbij als ie weer kan lopen😂😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
13 uur geleden zei lientje:

Inderdaad staat in het foto deel een plaatje van de auto waar ik morgen mee weg ga. Een oude Mercedes. Analoge klok en onbegrensd. Fijn karretje om mee te werken, maar te oud voor Frankrijk. 
Het is omdat ik te ver van de zaak woon voor dagritten. Deze auto heeft een goed bed, dus hiermee kan ik overnachten. 

Een maandje waarschijnlijk. Naar verwachting gaan we de tweede week juli naar Orange. Gewoon weer daar. Net als elk jaar. Alleen dit jaar wel met een andere auto. Een “vijflader” waar dus vijf auto’s op passen. Met voldoende pk’s en comfort. 
Lastiger afkoppelen, maar verder wel praktisch om mee te werken. 

Ik heb er zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
12 uur geleden zei matthieu:

Ik reken wel op een rendez vous dit jaar. En dan liefst een heel weekend Rob. Met die halve erbij als ie weer kan lopen

13 minuten geleden zei RobNiat:

Naar verwachting gaan we de tweede week juli naar Orange. (...) Ik heb er zin in!

Gelukkig. Dan heb ik nog even de tijd om te herstellen en iets te regelen.

Half juli, dat moet precies passen!:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 12-6-2022 om 00:04 zei HendrikJansen:

Beide kanten was er idd niks mis nee.

Nu moet ik wel zeggen dat als er me iets dwars of in de weg zit ik niet wacht tot een functioneringsgesprek🤣

Ik houd van duidelijkheid. zowel van hun kant als van mijn kant. dan weten we tenminste wat we aan elkaar hebben.

Maar daar hebben sommige werkgevers moeite mee.

De mijne moet er na 14,5 jaar ook nog steeds aan wennen (hij is al enkele jaren geleden begonnen om mij met rust te laten (als in niet meer bellen bij onderweg zijn om te vragen hoe het gaat)).

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 13-6-2022 om 09:40 zei ayla:

Maar daar hebben sommige werkgevers moeite mee.

De mijne moet er na 14,5 jaar ook nog steeds aan wennen (hij is al enkele jaren geleden begonnen om mij met rust te laten (als in niet meer bellen bij onderweg zijn om te vragen hoe het gaat)).

Groet Ron

Mogen ze moeite mee hebben, Ik zelf niet.  In het verleden bij opdrachtgevers wou ik ook graag duidelijkheid en vertelde ook wat me niet aanstond.  Moest je ook wel, anders werd je gewoon erbij genaaid. En die mentaliteit heb ik nog steeds.

Er is bij ons 1 planner [autoverdeler] die daar slecht mee om kan gaan, merk ik keer op keer wanneer ik hem wat vertel of probeer mee te denken. Maar goed dat is zijn tekortkoming. Niet de mijnde.

• Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei andremast:

Morgen tank uit pont de claix nog afkoppelen pernis.......word nog een uitdaging om binnen te komen op zaterdag🙄

Poort 5 , gaat bij ons soepeler als door de weeks. ( Als je daar moet zijn) 

Morgen laden Botlek lossen Maasvlakte laden Botlek 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
9 uur geleden zei zoetwatermatroos:

Poort 5 , gaat bij ons soepeler als door de weeks. ( Als je daar moet zijn) 

Morgen laden Botlek lossen Maasvlakte laden Botlek 

Wel poort 5 naar binnen, tank is voor hexion,heb wel nr van controlekamer als er problemen zijn.

Pernex is niemand denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Transportdag Beverwijk. 

Hoe zoek je nieuwe chauffeurs in tijd van personeelskrapte? In Beverwijk is er dit weekeinde een banenmarkt en een transportdag, met meer deelnemers dan tijdens voorgaande edities.

bron: https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20220613_20202752?utm_source=google&utm_medium=organic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Mooi toertje!

Straks eentje eraf laten lopen op een stukje voor Hamburg. 
Dan morgen twee stuks lossen ín Hamburg en eentje laden. 

Dan naar Berlijn en daar een uitgebrand busje laden. En onder Berlijn nog een andere auto. 

Dan tussen Fulda en Frankfurt alles eraf. En weer twee ophalen in Leipzig voor ik weer richting Berlijn ga. Eén auto uit Leipzig gaat eraf bij Potsdam. En vlakbij laad ik er weer eentje op. En ook deze auto’s gaan er af tussen Fulda en Frankfurt. 

Ongetwijfeld komt er dan wel weer wat op. Maar dat is vooralsnog een verrassing. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites