Spring naar bijdragen

Waar gaat de reis heen...???

Gast routier
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Ook hier vakantie (2 week). Vrijdag de auto door de wasstraat en van binnen schoongemaakt. In Valthermond mijn spullen uit de auto gehaald en daar de auto overgedragen aan mijn vervanger en het een en ander uitgelegd. Dit blijkt trouwens ook een forumlid te zijn :ja:.

Ik wens je dan ook 2 prettige weken op de wagen met mooie ritten. En zoals al gezegd: hou de glimmende kant boven :D (maar dat gaat goed komen).

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ook hier vakantie (2 week). Vrijdag de auto door de wasstraat en van binnen schoongemaakt. In Valthermond mijn spullen uit de auto gehaald en daar de auto overgedragen aan mijn vervanger en het een en ander uitgelegd. Dit blijkt trouwens ook een forumlid te zijn :ja:.

Ik wens je dan ook 2 prettige weken op de wagen met mooie ritten. En zoals al gezegd: hou de glimmende kant boven :D (maar dat gaat goed komen).

Hendrik

Kennen we hem:D.

Maandag om 8 uurin Dusseldorf melden voor een vrachtje zeep te laden. Dus emmertje, borstel en water mee. Kan ik onderweg mooi ff de auto wassen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
En verders ben ik ruimdenkend genoeg en heb niks tegen die lui,

Mijn buurvrouw zei ooit dat,als je eenmaal iets met een vent gehad hebt,je nooit anders meer wilt.................:ja:

Het is dat dat gehijg in mijn nek me verschrikkelijk stoort en me tegenhoudt.:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen drie containers volblazen.

Laden en lossen in Antwerpen.

Geen pretje met dit weer :stom:maar ja, er is altijd wel iets om over te mauwen :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites