Spring naar bijdragen

Waar gaat de reis heen...???

Gast routier
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Morgen om 7.30u een melkrobot uit een vrachtwagen takelen en op m'n trailertje zetten,dan achteruit. De stal in om deze te plaatsen in de midden Beemster

Daarna wisselen van wagen om met een 74t/m een dakkapel te plaatsen in Heerhugowaard

Ben benieuwd naar de foto's (en de kleur).

Groet ron (zit de hele dag aan en met die robots te klooien en te rotzooien :p;)  )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Altijd mooi die kerst-stress bij de supermarkten,trekken dozijn chauffeurs open voor de 'enorme drukte' en uiteindelijk sta je met zun alle te wachten bij t koffie hok maar wie weet zit ik er naast.

Hoop wel als t bij jullie in Raalte wachten word er een tent met hittekanon buiten bij de expeditie staat anders word het wel erg intiem

Grt. Weske

Reken er niet teveel op Wesley, ons Zeeuwen.... mensen die tegen elkaar hangen blijven ook warm zal de redenatie zijn  :D

We gaan het zien hoe het gaat lopen; de laatste tijd gaat het weer iets beter in de vroege ochtend en hoeven er geen auto's gestapeld voor één dock.

Morgen weer eens alleen op pad, heb al bijna geen stem meer van al dat gel*l de afgelopen twee dagen... eerste rit is Enschedé. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Jaja, LOL

Het zal wel een grote RVS, met groene kappen zijn geweest (die anderen worden allemaal met de trekker/voorlader de stal in gereden :p ).

Groet ron

Je heb gelijk

Grote rvs met groene kappen (2boxen ? )6,50x2,20x2,20 en 3500 kilo

Was een mooi klusje

Uit de tautliner kranen op de dieplader achteruit de stal in en lossen over het voederhek , de rest gingen ze op buizen verder rollen

Voor een bedrijf uit Benningbroek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hoeveel liter gaat er in zo'n patserbak, Marco?

Ik mag lossen om 9 uur in Beek (Limbabwe). Zal ook wel wat mee terug moeten nemen uit die omgeving.

Zou eerst wat met kraantjes en een dieplader doen. Maar collega is ziek, dus wat intern gewisseld.

Gezien de weersverwachting klaag ik niet. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik heb in het verleden het genoegen gehad om dat soort boten te stofferen. Wat toen als schattingsprijs werd gehanteerd was een miljoen per strekkende meter. Dat was dan een ruwe schatting want het hing natuurlijk wel af van het aantal badkamers, slaapkamers, gebruikte houtsoorten enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites