Spring naar bijdragen

Waar gaat de reis heen...???

Gast routier
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Nou Holland, heb nog effe gezwaait. Maar als je er morgen weer bent (heb nog wel een stuk of wat hesjes in de auto) kom je maar. Zal die uitvoerder een schop geven, zit er ook nog wel een bak koffie in Tja, 1 hele km/u is niet echt snel, maar vandaag wel 73 ton van dat zwarte goud in de bodem gestampt..........moet in totaal 540 ton worden....

Beetje doorwerken Hans, dat deed Jan Pastoor in 1 dag.......................................................................als je hem moest geloven :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Nou Holland, heb nog effe gezwaait. Maar als je er morgen weer bent (heb nog wel een stuk of wat hesjes in de auto) kom je maar. Zal die uitvoerder een schop geven, zit er ook nog wel een bak koffie in Tja, 1 hele km/u is niet echt snel, maar vandaag wel 73 ton van dat zwarte goud in de bodem gestampt..........moet in totaal 540 ton worden....

Ben morgen zelf ook werken  :ok:  Maar je zit nu elke dag op die weg tot 2 oktober?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin maandag met het lossen van een heftruck in klunderd. Daarna heeft hij nog een heel betoog gehouden over het vervolg werk de rest van de week maar dat merk ik volgende week wel weer. Ik ga in ieder geval met een 6×2 (sleepas) op pad met ee heel klein lief eurotje er achter LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ma. lossen (trailer geladen door coll. op zondag)

Di. lossen Dinxperlo en omgeving.

Wo. idem

do. Idem

Vr..........jaaaaa, nu wordt het spannend, komt hij naar mij, of jij naar hem ??

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg ik net een apje van de planner. De heftuck is al gelost en of ik maandag eerste werk in Bielefeld kan gaan laden...

Normaal zou ik dan zondag weg gaan maar dat hebben ze hier liever niet (en dat heeft niets met de kosten te maken)

Dus de wekker gaat maandagmorgen op 01.30....

LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Krijg ik net een apje van de planner. De heftuck is al gelost en of ik maandag eerste werk in Bielefeld kan gaan laden...

Normaal zou ik dan zondag weg gaan maar dat hebben ze hier liever niet (en dat heeft niets met de kosten te maken)

Dus de wekker gaat maandagmorgen op 01.30....

LOL

Barre tijden ron
Link naar opmerking
Deel via andere websites