[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kruidenier Foodservices, Failliet of toch niet?


Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Voor dit soort zendingen zouden ze een verbod op moeten zetten, ik heb het ook vaak moeten doen voor een paar dingetjes, ooit ook eens vanaf Utrecht naar Breda terug gereden voor 15 kistjes spinazie, ook zo kansloos.

Kom je bij de klant een paar uur te laat, en wat zie je daar staan, 6 pallets spinazie.:zegtniets::zegtniets::zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Was elke dag een verrassing wat er klaar stond in Bodegraven. vaak waren het ongeveer3 rol containers en haalden we het op met een bakwagen na onze eigen rit (dit stond meestal aan einde van de middag pas klaar)

Maar op dat moment hadden ze volgens mij niks geregeld de planning (fijne weet ik er niet van) en ik stond in maasdijk waar ze wel een auto terbeschikking hadden. Vandaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is inderdaad een 'wereldje" op zich en niet te vergelijken met het beroepsgoederenvervoer

Wij gaan 's morgens / 's nachts al rijden de eerste klanten hebben we pasjes of sleutels van zodat als daar het personeel komt direct aan het werk kan

We leveren dagverse producten sommige klanten moeten de bestelling voor die dag (vroeg) in huis hebben , hier komen we dan ook 6 dagen in de week

Als je geluk hebt besteld een klant een dag voorruit ....dan zit er een beetje rek in

De cateraars bestellen meestal om de dag , maar als je daar komt is ook hun koelkast/diepvries leeg

Ook moet de handel er eigenlijk zo vroeg mogelijk uit zijn ivm vergaderingen/congressen e.d

DKW en diepvries kan wat langer op zich laten wachten over het algemeen en maakt ook niet uit als je iets later komt , maar meestal is dit gekoppeld aan een dagvers levering dus moet het gas er nog op

Ik doe dit nu ruim 10 jaar en als je een vaste route hebt weet je waar je een "potje kunt breken" en waar je een klacht van kunt verwachten als je iets te laat komt

Het is prachtig werk als je maar van deurdonderen houdt , wat dan ook wel gewaardeerd wordt door de klanten

Soms ontkom je er niet aan om later te zijn , immers je bent onderweg en maar als je na 20 adressen (rond 10.00 uur 's morgens) met het zweet op de gevel bij de laatste klant aankomt is er meestal wel een bakkie soep of iets dergelijks over

Wij vallen dan ook niet onder de cao voor beroepsgoederenvervoer maar onder de Gil-cao ( CAO GIL)

Zomaar even een verhaaltje omdat Kruidenier en wij , dus ook de chauffeurs eigenlijk hetzelfde werk doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kruidenier foodservice is idd nog niet failliet, ze zijn nog steeds in onderhandeling.

Daar in tegen zijn heel veel mensen vrijdag niet eens geinformeerd dat dit ging gebeuren.

chauffeurs werden door de klanten gebeld wat er nou ging gebeuren vrijdag want de Sligro zou komen in plaats van foodservice.

terwijl de jongens gewoon op de weg zaten en van niks wisten.

Snap dat ze iedereen tot het laatste moment aan het werk willen hebben, maar beetje info was wel zo netjes geweest.

Nu is het afwachten...er is geen werk maar ook geen nieuws..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Vooral veel afwachten dan komt alles beslist goed.

Ja en rustig gaan slapen.......................goh waar heb ik dat meer gelezen, Pres. Colijn 1945!! (niet gehoord want toen was ik nog vloeibaar:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja en rustig gaan slapen.......................goh waar heb ik dat meer gelezen, Pres. Colijn 1945!! (niet gehoord want toen was ik nog vloeibaar:D)

Dit gebeurt nu weer butlerbob. Het halve leger is al verkocht door die mooie meid.... en Vladimir maar lachen.

Trouwens Kruidenier heeft vandaag niet bij ons bezorgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Dit gebeurt nu weer butlerbob. Het halve leger is al verkocht door die mooie meid.... en Vladimir maar lachen.

Trouwens Kruidenier heeft vandaag niet bij ons bezorgd.

het zal toch niet?.....of wel?.......nee toch?..........het vriendinnetje van die de Vries zijn ...ja die van het CDA...de Spindoctor van het CDA.

Nee klopt bij mij ook niet:D.................maar ja dat zal wel komen omdat ik er niks mee heb, maar even serieus het is toch knap droevig als je er werkt, succes mannen en vrouwen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Cateraar Albron, een belangrijke afnemer van de Kruidenier Groep, laat weten voorlopig te zijn overgestapt op de dienstverlening van branchegenoot Sligro omdat Kruidenier niet meer in staat is om het bedrijf te beleveren.

Albron verzorgt het eten en drinken in honderden restaurants in Nederland.

„Het uitwijken naar een andere leverancier is een grote logistieke operatie”, aldus Albron in een reactie

Bron nhd.nl

De bedrijven die er even zo'n grote klant bij krijgen zullen wel even hebben moeten rennen afgelopen weekend:(.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toch wel failliet.

Transportnieuws | Kruidenier Foodservices failliet: 600 ontslagen

[h=1]Kruidenier Foodservices failliet: 600 ontslagen[/h][TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]kruidenier-foodservice.jpg ROTTERDAM - Kruidenier Foodservices met de hoofdvestiging in Rotterdam is woensdag 12 maart failliet verklaard. Dat heeft een medewerker van de Rotterdamse rechtbank aan de nieuwsredactie van Transport Online bevestigd.

Het bedrijf verkeerde in zwaar weer en kreeg onlangs uitstel van betaling. Maar dat heeft de onderneming niet meer kunnen redden.

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden