Spring naar bijdragen

Cnv ??

Recommended Posts

Plaats het maar even hier, maar nu weet ik dat het forum even door jullie hobby even de weg kwijt was, maar hoe staat het ervoor met het team van het CNV ?

Iets bekend ??

Indien het ergens anders naar toe moet worden verhuisd, ga U gang...:D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu heb ik er een nachtje over geslapen, maar misschien is dit mijn eigen mening Freddy, maar ondanks dat het forum even op de schop lag, doet niks af aan een team samen stellen die dus daadwerkelijk actief word hier.

Ik bedoel, je kondigt zelf dit aan, dat het CNV sponsor word, dat het CNV dus online antwoorden gaat geven op onze vragen.

De vragen zijn er, alleen de antwoorden blijven uit.

Nu kan ik mijn vinger wel wijzen naar jouw, zoek je sponsors dan beter uit, vind ik te kort door de bocht, maar persoonlijk vind ik dat je het CNV wel een ultimatum mag stellen dat binnen 2 weken er toch echt een degelijk team hier onze vragen beantwoord.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Nou, zo zit het niet helemaal.

Hun hebben een bepaald pakket afgenomen en zijn vrij om dat helemaal zelf in te vullen.

Het idee was geboren om een webcare team samen te stellen.. Echter dat dit niet zo eenvoudig was als het op papier leek is wel gebleken uit de reacties.

Ook ik dacht dat het wel makkelijker zou zijn.. En als iets niet werkt dan kun je het beter uitstellen tot men er wel goed mee om kan gaan.

Beter laat en goed, als snel, snel, snel en het loopt helemaal verkeerd.

Er moet een team komen die in staat is om op een forummanier te antwoorden en dat is er gewoonweg niet..

Dus ultimatum stellen zou wel het domste zijn om te doen. Gewoon wachten tot men er klaar voor is.

--== Freddy ==--

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag mijn vraag beantwoord zien worden.

Nu Fred mij duidelijkheid heeft gegeven over de manier van het sponsoren zal ik geduldig zijn.

Ik heb niks tegen geen enkele bond maar heb er ook geen binding mee.

Dat ik er wel een mening over heb, houd niet in dat, zoals jij het noemt, ik een manier zoek om ze tot de grond toe af te branden.

Verzonden per postduif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators

Wanneer het CNV de tijd rijp acht, zullen ze vanzelf wel aantreden...

Indien men vragen heeft, waarom niet gewoon een belletje naar een kantoor van de club?

Nee, laat maar. Freddy doet zijn ding zoals hij dat goed acht.

Ik zeg we wachten wel af.

Hoop wel dat er een stel echte die hards het CNV topic zullen beantwoorden. De heren en dames chauffeurs zijn nu eenmaal een beetje "anders" in hun ziens en denkwijze....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoiets neem ik dan niet serieus, dan doe maar een belletje naar hun hoofdkantoor....

Waarom dan zoveel bombarie dat ze hier onze vragen gaan beantwoorden en dan tot de ontdekking komen dat ze daar niet eens toe in staat zijn ?

Anno 2014 en dan roepen, we richten een webcare team op, tot de conclusie komen dat het webcare team niet eens weet hoe een forum werkt ?

En ik moet verplicht code 95 halen.

Maar zoals gewoonlijk, we wachten wel gerust totdat het kalf verdronken is, mijn interesse in het CNV is in deze al verloren gegaan.

Kan het beter vragen aan de medegebruikers hier, die reageren namelijk wel met goede antwooorden, en zeer vlug..

Ik noem zo`n instelling dus lachwekkend,.,.,..

Vandaar dat ik dit dus geplaatst heb bij dit kopje zodat niet jan en allemaal erop kan reageren, heb er al spijt van, benieuwd hoe de niet betaalde forumgebruikers hun mening hierover hebben...

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^  Is misschien wel juist !  de reden dat men bij het CNV even de ruimte vraagt.

De bonden moeten ook mee in de stroom der volkeren, en alle (negatieve ??) veranderingen die dat w.m.b. met zich meebrengt.

Laten we ze wel de kans geven, zonder een instelling als 'de bond' zijn we namelijk 'los lopend wild' en dat wordt gezien de huidige mentaliteit in West-Europa gewoon afgeschoten !

Link naar bericht
Deel via andere websites