[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

SV Transport BV, Zoetermeer failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

Naam:Sv Transport Bv

Plaats:Zoetermeer

Provincie:Zuid-Holland

Status:Faillissement

KvK nummer:34264630

Insolventienr.:F.14/14/68

Rechtbank:Noord-Holland

vestiging Alkmaar

Rechter-commissaris:mr. K.G. Witteman

Medewerkers:7

Rechtsvorm:Besloten vennootschap

Datum oprichting:27-12-2006

Gestort kapitaal: 32.000 / € 32.000

Soort KvK:Hoofdvestiging

BTW nummer:NL817490310B01

Website:http://www.SVTRANSPORT.NL

E-mail adres:INFO@SVTRANSPORT.NL

Telefoon:079-3621651

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me wel eens afvraag.....zit je hele dag te zoeken naar failliete transport bedrijven. ...er is meer in het leven. ...en niet alleen transport bedrijven gaan failliet. ..en een kwestie van vraag en aanbod en goed en slecht ondernemers schap.

Je zal er negatief van worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kijk ze inderdaad allemaal na. Vandaag precies 80 stuks. Ik wordt er echt niet negatief van. Sterker soms kost het ons geld maar het levert ook geld op. Mooi toch?

Omdat ik affiniteit met transport heb plemp ik er wel eens een paar hier op het forum die transport gerelateerd zijn. Is volgens mij niets mis mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Ik kijk ze inderdaad allemaal na. Vandaag precies 80 stuks. Ik wordt er echt niet negatief van. Sterker soms kost het ons geld maar het levert ook geld op. Mooi toch?

Omdat ik affiniteit met transport heb plemp ik er wel eens een paar hier op het forum die transport gerelateerd zijn. Is volgens mij niets mis mee.

Nee ik ook niet, sterker nog het begint eigenlijk gewoon te worden, je gaat eraan wennen zo onderhand, stel dat er straks helemaal geen bedrijven meer failliet gaan, wat dan? dan moeten we gaan afkicken:D

Ben zelfs van plan om er behangrollen van te gaan maken van al die bedrijfsnamen die vanaf 2008 failliet zijn gegaan, een gat in de markt heet dat, het faillissementsbehang! :D

En misschien nog wel een aparte rol erbij met alle KvK nummers als extra aanbieding, hoef je niet meer te zoeken kan je gewoon ff op de muur kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden