Forumlid goudvis Geplaatst 12 maart 2014 Forumlid Share Geplaatst 12 maart 2014 Naam:Scc Transport Bv Plaats:Rotterdam Provincie:Zuid-Holland Status:Faillissement KvK nummer:53463900 Insolventienr.:.10/14/215 Rechtbank:Rotterdamvestiging Rotterdam Rechter-commissaris:mr. R. Kruisdijk Medewerkers:1 Rechtsvorm:Besloten vennootschap Datum oprichting:18-08-2011 Gestort kapitaal:€ 18.000 / € 18.000 Soort KvK:Hoofdvestiging Telefoon:010-2944433 Telefoonnummer staat op naam www.driessenlogistics.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jan1960 Geplaatst 12 maart 2014 Forumlid Share Geplaatst 12 maart 2014 Volgens mij een dochter van deze : SCC Bremen Nederlandse Versie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast butlerbob Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Zodra ik Rotterdam zie waar er weer eentje failliet is gegaan mis ik nog steeds een naam (bedrijf en oprichter etc) en inderdaad deze was het ook niet, maar die naam ga ik hier niet noemen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Zeeuwsventje Geplaatst 12 maart 2014 Forumlid Share Geplaatst 12 maart 2014 Volgens mij een dochter van deze : SCC Bremen Nederlandse Versie Klopt, als je op deze pagina kijkt zie je onder Contact > Team > SCC Bevrachting Rotterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast butlerbob Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Hebben wel auto,s op NL kenteken gehad , werkaansturing uit Rotterdam en salarisbetalingsadvies uit Dld. Zegt alweer genoeg, wordt dik betaald dan, of maak ik hier nu een vergissing:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid JWZ Geplaatst 14 maart 2014 Forumlid Share Geplaatst 14 maart 2014 Hmm. Heb ik nog een blauwe maandag voor gereden. Was mijn werk niet. Is ons oude forumlid Frank (van Sjoeke, u weet wel) waarschijnlijk ook weer werkeloos, want bij mijn weten reed hij voor SCC. Eerst als eigen rijder en toen ie daarmee kapte als loonchauffeur. Maar mss was ie alweer elders aan de slag. - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Slakkie a go-go Geplaatst 17 maart 2014 Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2014 klopt, maar Frank is om een andere rede gestopt, deze baas betaalde hem goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid JWZ Geplaatst 17 mei 2014 Forumlid Share Geplaatst 17 mei 2014 Ze zoeken weer charters. http://www.transport-online.nl/site/vacatures/index.php?q=detail&id=2631 ??? - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast henk driehoek Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Ik zag van de week ook weer een DAF van hun rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jan1960 Geplaatst 18 mei 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 mei 2014 De contact persoon was ooit planner bij Rocotrans. Heb ik goeie ervaring mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Kempische Truckfan Geplaatst 18 mei 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 mei 2014 Rocotrans is toch ook failliet geweest of vergis ik mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ArneBut Geplaatst 18 mei 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 mei 2014 Wie niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jan1960 Geplaatst 18 mei 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 mei 2014 Rocotrans is toch ook failliet geweest of vergis ik mij?Is overgenomen door Holtkamp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid europeaan Geplaatst 18 mei 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 mei 2014 maar die naam ga ik hier niet noemen:D Waarom post je dan???? Om je aantal postings omhoog te krikken?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts