[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Route frankrijk


tom61

Vraag

  • Forumlid

Hallo chauffeurs,

Mijn zus gaat in april richting frankrijk voor 6 maanden te gaan werken op een grote camping

Nu was ik van plan om haar met de bestelbus weg te brengen ivm koffers e.d

Aangezien ik nog nooit in frankrijk ben geweest zou ik graag wat tips hebben van de "frankrijkgangers" hier

Welke route zou ik het beste kunnen nemen ?

Nog ergens speciaal op te letten op de weg ? Tolwegen vermijden of juist wel nemen ?

Weet er iemand een goed restaurant en hotelletje voor onderweg aangezien het bijna 1000km enkel is?

Het is in 07170 Dabres in de Ardèche

Mvgr Tom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

En ff alcohol blaas testers halen, die moet je verplicht bij je hebben, 2 stuks.

Kun je bij bv de action kopen voor €0,86 per stuk hahaha

Vorig jaar werd de verplichte alcoholtester, twee stuks in het voertuig, ingevoerd.

Daar er niet werd gesanctioneerd als de alcoholtester niet voorhanden was. Daarom heeft de Franse minister besloten de verplichte alcoholtesters in het voertuig niet langer meer verplicht te stellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden