Spring naar bijdragen

Wegrestaurant 't Anker (under new management)

Recommended Posts

• Forumlid

ze zullen ondertussen wel weten wanneer de meeste klandizie komt en voor een paar chauffeurs kun je de tent echt niet open gooien dus ze zullen uit eigen ervaring ook echt wel gemerkt hebben dat er blijkbaar op vrijdagavond niemand komt. is bij ruimzicht in elsloo ook paar jaar terug was ik de enigste chauffeur die vrijdags na 14.00 was geweest en die is sinds een tijdje ook gesloten op vrijdag omdat het gewoon totaal niet uit kon qua kosten.

ZE mikken niet alleen op chauffeurs,ook veel dagjesmensen en fietsers komen daar.

Dan kun je beter op vrijdagmiddag de tent dichtgooien en zaterdag volle bak aan koffie met gebak en uitsmijters verkopen.

Overigens een verschijnsel wat je in Frankrijk al jaren ziet en wat steeds erger word daar;men gaat op vrijdag,om n uur of 14 dicht tot maandag.

Of de tent gaat definitief dicht en de ramen worde dichtgetimmert.

Franse routiers zijn écht hélemaal gefixeerd op chauffeurs,andere mensen zie je er zelden,en als de chauffeurs niet komen,,,,,,komt er niemand.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Een kleine update:   Ik ben er even langs geweest en  men is nu voor de eerste week open. De toko is helemaal opgeknapt en schoongemaakt,en het ziet er keurig netjes uit.   De douches zijn echter

Van de site geplukt 

Reindert,T.S vraagt hier of een bepaald restaurant nog open is en wat de algemene induk daar van is. Dat wil dus zeggendat hij wat zoekt waar hij zijn knieen onder tafel kan steken ,iets kan eten ,ee

Posted Images

• Forumlid

ZE mikken niet alleen op chauffeurs,ook veel dagjesmensen en fietsers komen daar.

Dan kun je beter op vrijdagmiddag de tent dichtgooien en zaterdag volle bak aan koffie met gebak en uitsmijters verkopen.

Overigens een verschijnsel wat je in Frankrijk al jaren ziet en wat steeds erger word daar;men gaat op vrijdag,om n uur of 14 dicht tot maandag.

Of de tent gaat definitief dicht en de ramen worde dichtgetimmert.

Franse routiers zijn écht hélemaal gefixeerd op chauffeurs,andere mensen zie je er zelden,en als de chauffeurs niet komen,,,,,,komt er niemand.

Klopt Peter. Maar als ze dicht zijn kan je er ook niét naar toe.

Verstuurd vanaf mijn S40 met Tapatalk

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
  • Forumlid

Nou het staat d'r elke dag bom vol na 22u kun je wel eens pech hebben. . geen plaats. Behalve vrijdag istie dicht

IK vraag me af of hij je ook op komt halen( en weer terug  brengt) als je op die nieuwe ,beveiligde parking staat?

Als hij een paar mensen tegelijk mee kan nemen is dat misschien interessant voor m,en een soort van "service"

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

IK vraag me af of hij je ook op komt halen( en weer terug  brengt) als je op die nieuwe ,beveiligde parking staat?

Als hij een paar mensen tegelijk mee kan nemen is dat misschien interessant voor m,en een soort van "service"

die parking aan de borchwerf bedoel je ????

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

^^

Denk eerder, dat jullie het niet snappen, en te moeilijk van stof zijn :D

Reindert,T.S vraagt hier of een bepaald restaurant nog open is en wat de algemene induk daar van is.

Dat wil dus zeggendat hij wat zoekt waar hij zijn knieen onder tafel kan steken ,iets kan eten ,een douche nemen en wat collega's kan treffen waar hij een ontspannende conversatie mee kan voeren.

Ds toch geen moeilijke stof??

Als hij daar geen behoefte aan heeft,en geen douche of kletspraat kan gebruiken had hij wel n magnetron gekocht en op de Poolse camping gaan staan of bij de klant voor de deur.

Maar T.S vraagt hier onze mening,en dat bewijst dat hij t verschil tussen een restaurant en een Poolse camping wel snapt.

:D  :D  :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

^^ 

TS? Dat ben jij zelf sinds 11 januari 2014, dus bijna 3 jaar. :p 

En ben blij voor jou, dat jij het verschil snapt tussen een Poolse camping en een chauffeurscafé :D 

Maar ik begrijp uw redenatie wel meneer europeaan. Ik sta zelf ook liever op een normale parkeerplaats, dan tussen dat badslippervolk. :D  

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

^^

TS? Dat ben jij zelf sinds 11 januari 2014, dus bijna 3 jaar. :p

Je hebt helemaal gelijk Reindert,stom van mij  :stom:  :stom: .

Maar ik doelde natuurlijk op de vraag van awerginz,in posting 41.( van het door mij gestarte topic,dat dan weer wel)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Doe effe een uitgebreide resensie, weten we eindelijk of het de moeite waard is daar.

Als je t topic nauwkeurig( is niet eens nodig) doorleest zul je zien dat t iedere avond afgeladen vol vrachtauto's staat.

Wat wil je nog meer als recentie?? :D

Link naar bericht
Deel via andere websites