Spring naar bijdragen

Een tevreden Heisterkamp chauffeur


Herman

Recommended Posts

Ik stond een paar weken geleden in Parijs met een gesprongen olieleiding op de oplegger. Kreeg ik een monteur van Heisterkamp aan de telefoon....

en ik werk daar niet eens:D

Toch een goede ondersteuning. Ik weet zijn naam niet meer maar er werken daar volgens mij hele goeie monteurs. Doe de chef werkplaats de groeten maar van mij. :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik stond een paar weken geleden in Parijs met een gesprongen olieleiding op de oplegger. Kreeg ik een monteur van Heisterkamp aan de telefoon....

en ik werk daar niet eens:D

Toch een goede ondersteuning. Ik weet zijn naam niet meer maar er werken daar volgens mij hele goeie monteurs. Doe de chef werkplaats de groeten maar van mij. :tu:

Jij had hem aan de telefoon Peterrr,ik ken die beste man niet! Ik werk niet bij Heisterkamp:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

hier schrök ik van, met het hen goan van Harm oet Riessen mut de leu een groot tweantenoar missen. een groot arties den aait de lacher's op'n haand had.

ik hop wa dat ze nich verget zien kuunstgebit in zien kist te smiet'n. dit zolle zelf ok zegd hebb'n denk ik.

Rust zacht Harm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

"Mien kunsgebit zit lös, het lig hier in 't grös"

Als kind vond ik dit prachtig, vaak gehoord omdat mijn vader een LP van Harm had gekocht. Mijn pa was ook altijd erg bezig met dialect.

Vanmorgen stond er een rouwadvertentie in de krant, en ik schrok er wel een beetje van.

Rust zacht Harm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden