Spring naar bijdragen

File ratten


G@nj@

Recommended Posts

  • Forumlid

Ring Antwerpen.....

Door de werken op de E19 richting Nederland staat er dagelijks een file vanaf het Sportpaleis ! 

De twee rechtse rijstroken die naar de A12 en de haven leiden, worden steevast gebruikt om de file voorbij te steken en dan op het laatste moment stil te staan om in te voegen ! Levensgevaarlijk !!!

Vooral die bestelwagen in het filmke mag van geluk spreken dat mijn voorligger heel alert reageerde !

Mensen doe dit niet !!! Een mensenleven is meer waard dan de paar minuten tijdswinst !!!!

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=_BdS4ZwyUXs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze zouden zo van de een op andere dag op de laatste kilometer een barriere daar moeten plaatsen......komen veel voor een verassing te staan  :D  :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een waardeloos punt is het geworden. Kwam gisteren om 21.40 stil te staan toen ik net het viaduct over was en 40 minuten later zat er weer gang in. Alles ging naar 1 baan met behulp van die aanhangers met een pijl erop. Sommige bestuurders hebben dan blijkbaar zo'n haast dat ze door de wegwerkzaamheden gaan slalommen met een flink gangetje. Dacht dat het op dat tijdstip wel mee zou vallen daar maar ik kon dus niet meer thuis komen binnen mn uren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Johannie
Dacht dat het op dat tijdstip wel mee zou vallen daar maar ik kon dus niet meer thuis komen binnen mn uren

Maar of je thuis bent gekomen, dat laat je in het midden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik onderweg van een AH filiaal in Amsterdam Osdorp naar een AH filiaal in Amsterdam op de Spaarndammerdijk en er was wat file voor de Coentunnel en ik moest eraf bij S102 om er te komen

maar die afrit werd ook vooral gebruik door van die gasten die probeerde daar de file in te halen en dan eenmaal alles gelost en alle retouren geladen terug naar DC in Zaandam iets

wat een gehaaide maistro in zo'n mooie lekkere vette Dodge RAMVAN wist want het zijn altijd wel dezelfde en bekende wagens die daar rijden en hij verdachtte mij ervan mee te doen met de "aso's" en

hij ging ook (op laatste kamikaze manier) mee de afrit af met als doel er voor te zorgen dat ik niet rechtdoor de file voorbij kon (wat mijn bedoeling niet was want weg naar bestemming) en die MAF maakte

zich helemaal gek en was zo geconcentreerd op MIJ aan het letten dat hij zijn fraaie prachtige gloednieuwe RAMVAN  aan bonken reedt op een betonnen wegafzetting

 

wat ik pas zag nadat ik mijn tweede filiaal / adres had gelost en de retouren teruggenomen had en inderdaad onderweg naar DC Zaandam was en dat was iets wat mijn dag helemaal goed maakte hahahaha  :wijn:  :banaan:  

:stom:  biertje helaas géén foto kunnen schieten :stom:  :zegtniets:  maar verder dik voor mekaar :angel:  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Van wanneer is dit filmpje? Vanaf, ik dacht, afgelopen woensdag, kan je ook de voorheen linkse baan richting haven aanhouden om richting E19/Breda te gaan.. Dat is op je filmpje nog niet zo zie ik :)

klopt inderdaad, alleen woensdag werd dat je niet in dank afgenomen door collega's die dat nog niet wisten :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

klopt inderdaad, alleen woensdag werd dat je niet in dank afgenomen door collega's die dat nog niet wisten :confused:

De belijning daar is sinds afgelopen woensdag veranderd inderdaad. Er zijn nu 3 rijstroken richting Breda, en bij de afrit Kleine Bareel moet de linker rijstrook invoegen naar de middelste.

Ik kwam er gistermorgen voorbij, en ondanks dat er 3 km vantevoren al borden staan dat het 3 rijstroken zijn en dat de linkerstrook moet invoegen, heeft 99% dat nog niet in de gaten.

Gevolg: rechterrijstrook is compleet vrij en op de 2 linker staat het stil. Ik jij dan gewoon over de rechterrijstrook alles voorbij rijdt, probeert men je constant van de weg te drukken.

Dan vraag ik mij af, blijkbaar zit iedereen te slapen of let niemand op de belijning en de borden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hmm poos terug in Belgie ook zoiets meegemaakt...vraag me niet precies waar (kom er te weinig om het te weten), maar ik moest terug naar NL.

Ik kom helemaal rechts aanrijden...links van mij een vrije strook.

En 3 echt overvolle stroken nog verder links....daar moest ik wel "ergens" zien in te voegen...geen ruimte...

Wel vast 1 baan opgeschoven en rustig langs de file met 2 rijen dik vrachtverkeer naast me....maarja toen kwam het bordje 600 meter in zicht....nog steeds geen meter beweging in het spul naast me.

Had de mazzel dat het toch net een beetje begon te rijden en ik hem er tussen kon schuiven....zullen er wel paar gedacht hebben, aso !

Maar ja, er was eerder  gewoon nul komma nul ruimte om ergens tussen te komen....heeft overigens wel een hoop wachttijd gescheeld dat ik er aan het eind tussen kon  :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Ja Frank, ik reageerde op jou. Je geeft zelf al aan dat je er langs reed. Je hebt dus wel de kans gehad om in te voegen, maar dan had je moeten remmen, en dat wou je blijkbaar niet. In België ben je tegenwoordig strafbaar als je een invoeger er niet tussen laat. Tja daar worden "aso's" nog beloont ook..........

(Nu zeg ik dus niet dat jij een aso bent hoor Frank, maar je had dit kunnen voorkomen door eerder in te voegen....)

bewerkt door henk driehoek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja Frank, ik reageerde op jou. Je geeft zelf al aan dat je er langs reed. Je hebt dus wel de kans gehad om in te voegen, maar dan had je moeten remmen, en dat wou je blijkbaar niet. In België ben je tegenwoordig strafbaar als je een invoeger er niet tussen laat. Tja daar worden "aso's" nog beloont ook.......... (Nu zeg ik dus niet dat jij een aso bent hoor Frank, maar je had dit kunnen voorkomen door eerder in te voegen....)

Het stond echt muurvast, over een paar kilometer, ik had dan stil moeten gaan staan  met alle gevaren van dien.

Ik kom bijna niet buiten NL dus voor mij ook een onbekende situatie hè, anders had ik misschien eerder op moeten schuiven idd.

En ik kon invoegen uiteindelijk, alleen er was nog minder dan 600 meter te gaan voor de richtingen zich zouden splitsen (overigens vloog ik er niet volgas voorbij, heel rustig rijdende zelfs).

 

Maar nu weet onze Frank dat hij voorrang heeft...... :D  :bey:

Zou gewoon over de vluchtstrook helemaal naar Breda rijden. :D  :zegtniets:

Ik wist dat idd niet, die kennis is best handig  :D

bewerkt door vwc@brio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

In 'Den Bels' is het de gewoonte om ieder !! maar dan ook ieder stukje asfalt te benutten   :p

 

En Ja, daar doet iedereen aan mee   :ja: ............................................... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden