Spring naar bijdragen

Dit staat je te wachten.............


Gast butlerbob

Recommended Posts

Gast butlerbob

"Als mijn vrouw wat heeft kijkt ze op haar foon en kan zo zien of ik ook druk ben"

 

Ligt er geheel aan waarmee! LOL

 

Onderschat vrouwen niet, nooit dus. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ik m'n gelijk halen? wat heeft gelijk hiermee van doen dan? ik heb een loods vol met gelijk maar wil nog niet zeggen dat ik het ook heb.

 

Als er één mens zou zijn zonder ooit één fout of foute beslissing gemaakt te hebben in zijn leven dan moet diegene nu direct bij Microsoft gaan werken en Windows programma's gaan voorzien van een gedegen veiligheid, de updates over veiligheidslekken vliegen mij hier over m'n scherm heen!

 

Iedereen maakt weleens fout in zijn/haar leven of neemt een beslissing die hij/zij liever niet had genomen maar in zijn/haar wijsheid toch besloten om het te doen en achteraf gezien is het fout afgelopen, tja.....?

We hebben nu eenmaal geen glazen bol of een "medium" die we kunnen raadplegen en in figuren met een "aluhoedje" geloof ik niet net zo min als die glazen bol of een medium, het is een beslissing die men neemt in een tijd dat er andere belangen op het spel stonden en die gelden dan, als ik alles van te voren geweten had...........ja had! (dan had ik nu een spiksplinternieuwe truck met high tech oplegger en verdiende €1.50 per km (stukgoed hè)

 

Maar zoals ik al aangaf twee regels hierboven en een vergelijking maken kan ik ook wel, mijn buurman koopt een staatslot om 15.05 uur en ik koop er ook eentje om 15.06 uur en hij wint een half miljoen en ik niks moet je dan gaan zeggen "goh had ik maar één minuutje eerder moeten zijn?" wat een flauwekul, het leven bestaat uit diverse factoren en één daarvan is een dosis geluk en als je dat niet hebt ja dan is dat gewoon pech hebben, maar ik kan je verzekeren dat mijn buurman met dat half miljoen er wel een paar kopzorgen extra bij heeft gekregen en ik niet :D  het is maar hoe je het bekijkt nietwaar.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek
Ja goeie tip, als je niet binnen een jaar of twee van foon veranderd (wat de meesten wel doen), kun je weer opnieuw beginnen.

(tenzij je vanplan bent de foon tot 2036 te houden) ;)

Hoef ook helemaal geen probleem te zijn. Koppel je agenda aan je Gmail account, en je agenda blijft altijd actief ongeacht het telefoon type (wel een smartphone)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek
Ik m'n gelijk halen? wat heeft gelijk hiermee van doen dan? ik heb een loods vol met gelijk maar wil nog niet zeggen dat ik het ook heb.

Als er één mens zou zijn zonder ooit één fout of foute beslissing gemaakt te hebben in zijn leven dan moet diegene nu direct bij Microsoft gaan werken en Windows programma's gaan voorzien van een gedegen veiligheid, de updates over veiligheidslekken vliegen mij hier over m'n scherm heen!

Iedereen maakt weleens fout in zijn/haar leven of neemt een beslissing die hij/zij liever niet had genomen maar in zijn/haar wijsheid toch besloten om het te doen en achteraf gezien is het fout afgelopen, tja.....?

We hebben nu eenmaal geen glazen bol of een "medium" die we kunnen raadplegen en in figuren met een "aluhoedje" geloof ik niet net zo min als die glazen bol of een medium, het is een beslissing die men neemt in een tijd dat er andere belangen op het spel stonden en die gelden dan, als ik alles van te voren geweten had...........ja had! (dan had ik nu een spiksplinternieuwe truck met high tech oplegger en verdiende €1.50 per km (stukgoed hè)

Maar zoals ik al aangaf twee regels hierboven en een vergelijking maken kan ik ook wel, mijn buurman koopt een staatslot om 15.05 uur en ik koop er ook eentje om 15.06 uur en hij wint een half miljoen en ik niks moet je dan gaan zeggen "goh had ik maar één minuutje eerder moeten zijn?" wat een flauwekul, het leven bestaat uit diverse factoren en één daarvan is een dosis geluk en als je dat niet hebt ja dan is dat gewoon pech hebben, maar ik kan je verzekeren dat mijn buurman met dat half miljoen er wel een paar kopzorgen extra bij heeft gekregen en ik niet :D het is maar hoe je het bekijkt nietwaar.

Ik denk dat je (kop) zorgen genoeg hebt , ook al doe je hier anders voor komen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar om weer even terug te gaan naar je eerste post:

 

Ik neem aan dat je nu inmiddels wel contact hebt opgenomen met de deurwaarder ?

Je hoeft namelijk maar te bellen met ze en je kan altijd vragen of ze jouw een schriftelijke bevestiging willen opsturen waar de gemaakte afspraken in staan die telefonisch vastgelegd zijn.

Veel deurwaarders doen hier niet moeilijk over, daar jij dus ook garanties afgeeft en de deurwaarder de toezegging doet dat deze geen verdere stappen onderneemt om alsnog tot vordering over te gaan, tenzij jij uiteraard wederom in gebreke blijft, meestal dan staat in zo`n bevestiging dit ook duidelijk vermeld, indien U in gebreke blijft het gehele bedrag in 1 keer gevorderd gaat worden.

 

Ik vind dat namelijk iets interessanter om te weten dan wie er gelijk heeft, daar in deze maar 1 persoon gelijk heeft en dat blijft de deurwaarder.

Daarnaast hoop ik dat je wil uitleggen wat je bedoelde dat ze een afspraak met de SHV hebben geschonden.

Iemand die namelijk in het SHV-traject zit word uitermate goed beschermd door de wetgever, tenzij je natuurlijk schulden maakt buiten het SHV-traject om.

Indien ik het goed begrijp zat jij dus al in het traject en is deze rekening dus buiten het SHV-traject ontstaan ?

 

Ik denk als je dit even toelicht er voor de andere posters iets meer duidelijkheid over ontstaat wat misschien de negatieve reacties wegneemt.

Neemt niet weg dat sommige reacties over het te laat aanvragen van je pas, je eigen schuld is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Allemaal gissen en sommige willen hier meer van mij te weten komen om mij er later mee te beschadigen, ik laat hier niks los jullie raden en gissen maar end weg.

 

Zoals ik al eerder heb aangegeven, er zijn een paar mensen hier op het forum die van de hoed en de rand weten en die zijn verstandiger en behulpzamer dan al die negatievelingen bij elkaar die alleen er op uit zijn om iemand bepaalde uitspraken te ontlokken.

 

Deze mensen hebben tenminste begrip voor iemand en hebben mij voorzien van waardevolle tips en opbeurende woorden die voor mij waardevol zijn en daar ben ik hun dankbaar voor en aangezien ik maar weinig vertrouwen heb in de mens (en dat is gekomen door bepaalde lieden die van mijn eerlijke oprechtheid op een misselijke manier misbruik hebben gemaakt in het verleden), heb ik deze mensen wel in vertrouwen genomen alhoewel het voor mij ook volslagen vreemden zijn, maar om weer een beetje vertrouwen te kweken in de mensheid heeft mij dit goed gedaan en waarvoor ik nogmaals deze mensen wil bedanken.

 

Hierbij sluit ik deze discussie en wens iedereen een prettig weekend en voor diegene die ik volgens hun op hun tere zieltjes hebt getrapt, hoop voor jullie allemaal dat je nooit en te nimmer in dit soort ellende terecht zal komen en dat meen ik oprecht! want dat gun ik namelijk niemand.

Het gaat jullie goed.

 

Grt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Dan heb je het niet goed gelezen Ger of niet goed begrepen, geen medelijden alleen een actie om eens te kijken hoeveel mensen er werkelijk in de shit zitten en vooral de reacties eens te peilen hoe men hierover denkt.

Nu veel is mij duidelijk geworden en wil hierbij wel vermelden dat er toch nog mensen bestaan die het wel donders goed begrijpen en daarmee heb ik alles gezegd.

 

Nogmaals allemaal een prettig weekend want ik heb bere slecht geslapen eigenlijk helemaal nog niet, maar de aanleiding daarvan zoeken jullie maar op in het nieuws.

 

de groeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo Butlerbob, Vooropgesteld dat ik je niet benijd en ook best met je te doen heb. Besef echter dat er mensen zijn die de wet moeten hanteren want als er geen wet is wordt het een gigantische bende. Over de handhaving en boetes en andere sancties kun je discussie voeren maar dat lijkt me op dit forum niet van toepassing. Wat ik wel jammer vind en dat is hier al door diverse mede forummers al aangevoerd is dat je volgens mij je eigen verantwoording uit de weg gaat. Een verlopen kaart? Ken je het spreekwoord: eigen schuld dikke bult? Verder zitten er veel meer medelanders ook dik in de problemen door diverse toestanden maar ik hoor ze hier niet zo klagen zoals jij doet. Een autootje van 19 jaar? Bekijk het positief dat je er evengoed nog een hebt al zal het direct noodzakelijk zijn ivm de hulp die je vrouw aan haar ouders geeft. Voor hetzelfde geld moet ze op de fiets! Verder zijn er met diverse instanties echt wel afspraken te maken. Zelf zit ik ook in een situatie dat ik zelfs geen nagel heb om mijn achterste te krabben, dank zij lieve kennissen nog een dak boven mijn hoofd heb maar voor de rest niets. Ook een gerechterlijke dwaling? Ik probeer te relativeren en positief te denken en dat lijkt me voor jou ook een aardige optie. Verder wens ik je sterkte en wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Beste Heuker, als:

1e. een wet? ja prima maar wordt dikwijls door juist die bedrijven misbruikt.

2e. Digikaart verlopen? ja en? even wat postings teruglezen over mensen en fouten.

3e. Klagen? wees blij dat die honderdduizend mensen/gezinnen hier op dit forum NIET hun klaagzang laten horen en ik klaag niet ik gaf alleen even wat aan dat iedereen kan overkomen, ik heb hier bewust wat neergezet en lees vorige posting mijn antwoord daarop.

4e. Auto 19 jaar? ja en? hoor je mij erover klagen? dacht het niet ook weer even wat postings teruglezen graag, ik geef geen zak om luxe!

en mijn vrouw heeft ook een fiets van ruim 14 jaar oud en wat is daarmee dan? daar doet ze soms hier op het dorp boodschapjes mee, je zal ze de kost moeten geven die voor amper 2 km fietsen/lopen een auto pakken!!!

5e. Bedankt voor je laatste regel en wens jou hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

je zal ze de kost moeten geven die voor amper 2 km fietsen/lopen een auto pakken!!!

.

Ja. Ik.

Betaal wegenbelasting. Dus maak ik er ook gebruik van.

Maar 2 km is inderdaad overdreven.

Pak hem al voor 800 meter.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

bewerkt door rubberduck
  • Like 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Murphy; Duurt lopen met een ijsco langer of korter dan lopen zonder ijsco? En is de invloed van het weer belangrijk?

 

@Butlerbob; ik zou dit topic nooit hebben gestart maar degenen die ik wilde laten weten hoe het met me ging een PB sturen.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Maserati, weet niet of je het hele topic gevolgd hebt maar daar zou toch moeten staan dat ik bepaalde mensen een PB gestuurd zou hebben en dat staat er niet letterlijk maar tussen de regels door lezen zou het duidelijk moeten zijn.

En het ging eigenlijk om anderen te alten weten dat als je digikaart zou verlopen en je komt er te laat achter wat dat zou gaan kosten.

Er zijn mensen hier op het forum die precies weten hoe de vork in de steel zit en daar laat ik het bij.

 

Grt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

@Murphy; Duurt lopen met een ijsco langer of korter dan lopen zonder ijsco? En is de invloed van het weer belangrijk?

 

 

Jawel, als het warm is wil je eigenlijk langzamer lopen, m aar omdat het warm is moet je sneller lopen omdat anders het ijsje smelt (als je sneller op het kantoor bent is het weer koeler).

Maar als je tijdens het lopen een ijsje oppeuzeld, loop je de kans om tegen een boom of bus aan te lopen en dan duurt het weer langer....

Dus ja, lopen met een ijsje ten opzichte van zonder een ijsje kan invloed hebben op de snelheid....

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb net mijn vakantiegeld binnen en daar gaat, alhoewel ik de gehele boete riant zou kunnen betalen, geen euro van naar Butlerbob. Ik zou dan eerder overwegen om het geld over te maken naar projecten voor mensen die echt in de ellende zitten omdat ze bijvoorbeeld geen eten of water hebben, naar mensen die geheel buiten hun schuld in de ellende zitten omdat ze ergens geboren zijn waar het allemaal minder is. Ik ga mijn geld niet weggeven aan iemand die alles heeft, een auto, internet een dak boven zijn hoofd und so weiter maar die niet slim genoeg is om een deugdelijke administratie te voeren.

 

Eigen schuld, dikke bult en ik hoef geen PB :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal gissen en sommige willen hier meer van mij te weten komen om mij er later mee te beschadigen, ik laat hier niks los jullie raden en gissen maar end weg.

 

Zoals ik al eerder heb aangegeven, er zijn een paar mensen hier op het forum die van de hoed en de rand weten en die zijn verstandiger en behulpzamer dan al die negatievelingen bij elkaar die alleen er op uit zijn om iemand bepaalde uitspraken te ontlokken.

 

Deze mensen hebben tenminste begrip voor iemand en hebben mij voorzien van waardevolle tips en opbeurende woorden die voor mij waardevol zijn en daar ben ik hun dankbaar voor en aangezien ik maar weinig vertrouwen heb in de mens (en dat is gekomen door bepaalde lieden die van mijn eerlijke oprechtheid op een misselijke manier misbruik hebben gemaakt in het verleden), heb ik deze mensen wel in vertrouwen genomen alhoewel het voor mij ook volslagen vreemden zijn, maar om weer een beetje vertrouwen te kweken in de mensheid heeft mij dit goed gedaan en waarvoor ik nogmaals deze mensen wil bedanken.

 

Hierbij sluit ik deze discussie en wens iedereen een prettig weekend en voor diegene die ik volgens hun op hun tere zieltjes hebt getrapt, hoop voor jullie allemaal dat je nooit en te nimmer in dit soort ellende terecht zal komen en dat meen ik oprecht! want dat gun ik namelijk niemand.

Het gaat jullie goed.

 

Grt.

 

Ik begrijp dit antwoord niet van jouw, serieus niet.

Jij start deze topic met het verzoek om 1 euro te doneren en je plaatst zelf dus jouw aanmaning hier.

Zelf geef je een antwoord eerder, dat de SHV een fout heeft gemaakt, waarop ik dus jouw vraag hoe het nu zit.

Als antwoord geef jij, dat wij jouw willen beschadigen in de toekomst.

Les 1: als ik je zou willen beschadigen, van een kale kip valt weinig te plukken, dit heb jezelf al toegegeven in deze topic, dus waarom zou ik je willen beschadigen, dan wel kaalplukken in de toekomst ?

Daarnaast, wat zou mijn gewin hierin zijn ?

Je hebt toch geen nagel om je kont te krabben ?

Ik heb begrip voor je situatie, alleen constateer ik, en niet ik alleen dat jijzelf je bestuurderskaart hebt laten verlopen en hier zelf debet aan hebt, daar je dit gewoon al 3 maanden van tevoren kan doen.

Op een forum persoonlijke gegevens delen raad ik iedereen zeer af, Grietje is hiervan een goed voorbeeld, deze is nu bij haar man weg, haar gehele miniatuur collectie is aan gort geslagen en het begon allemaal om een droom na te jagen, gedeeld hier op het forum.

Opmerkelijke overeenkomst, sommige forumleden weten hier ook het naadje van de kous, ik zou bijna vreemde dingen gaan denken nu, Butlerbob... :D 

Dat je nu ineens de discussie afdoet als een ludieke actie en besluit de discussie te houden voor wat het is, respecteer ik, maar verwacht niet dat ik je nog serieus kan gaan nemen in de toekomst indien je weer een ludieke actie houd op het forum..

 

Dus mijn advies is, deel niet alles openbaar, hoe onrechtvaardig jij het leven ook mag vinden, stel dan de vraag of dingen in verhouding met elkaar staan en laten we daar dan een hoop LOL over hebben.

Maar ook jij zal uit al deze problemen komen en dit hoofdstuk daadwerkelijk in je leven kunnen afsluiten, net als deze discussie.

Je moet maar zo denken...

 

Zo lang ik typ op het forum, leef ik nog.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Butlerbob,

 

Ik heb (net pas) de hele discussie gelezen

Het feit dat jij wilde dat iedereen 1 euro zou overmaken als "ludieke"actie had inderdaad geen nut gehad, omdat alles geautomatiseerd loopt.

Zolang jij de juiste gegevens invult op de overschrijving worden alle bedragen bij elkaar opgeteld, tot het bedrag is voldaan

 

Het feit dat jij deze vordering hebt gehad, lijkt mijns inziens een overijverige daad van de instanties

Als je pas 2 dagen is verlopen, dan hadden ze wellicht iets coulanter kunnen zijn.

Maar........ wat anderen schrijven klopt ook wel...... je kan je pas 3 maanden van te voren opnieuw aanvragen

Maar in deze volledig geautomatiseerde wereld, wordt je 3X gebeld door de garage als je keuring is verlopen, krijg je 10 aanbiedingen als je telefoon abonnement bijna verloopt, en krijg je 5 aanbiedingen als je contract voor gas/licht verloopt
maar een herinnering sturen dat je digipas verloopt kan niet geautomatiseerd verzonden worden???

 

Ik vind het echt rottig dat je in deze situatie bent beland, en hoop echt dat je er weer uit komt, want ik weet dat problemen met financiën je hele leven beheersen.

Alleen vind ik sommige opmerkingen van mede forum leden hier redelijk kort door de bocht, zoals eigen schuld, en had je je pas maar eerder moet aanvragen.

Maar..... jouw opmerkingen naar hun toe zijn ook niet altijd even correct, en soms denigrerend te noemen

Zoals ik kan lezen zijn de meeste mensen hier heel begaan met je lot, maar weten te weinig van het ontstaan van jouw problemen af

Het is een menselijk iets dat ze meer over het ontstaan daarvan willen weten

 

Het is nog menselijker als jij dat niet wil vertellen op het forum

Maar laten we proberen om deze discussie als normale mensen te voeren

 

Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar probeer je antwoord normaal te houden

 

Verder wens ik je alle wijsheid en geluk toe met deze situatie, en hoop dat deze problemen snel worden opgelost

 

Ed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op tijd aanvragen nw pas gaat pas in als oude is verlopen.

 

 

Gewoon op tijd aanvragen en bij je steken.

Ik kreeg ruim tevoren een melding van onze administratie en had op tijd mijn pas in bezit.( in 2011)

 

Je kunt je nooit beroepen op een feit dat je t niet wist,t is jouw taak om dat bij te houden,als de gemeente,t rijk,de provincie of je baas t bijhoudt en jou waarschuwd is meegenomen .

 

Wat mijn ervaringen daar mee waren is indertijd hier een stickie van gemaakt( vast geprikt heet dat nu :D ):

 

http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/18998-nieuwe-digipas-ervaring/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik veroordeel je actie en prive situatie niet maar misschien kun je je energie beter steken in het treffen van betalingsregelingen ipv iedereen op dit forum proberen te overtuigen van je 'uitzichtloze' situatie. Deze zaken komen niet aanwaaien en er gaan vaak (en zoals jezelf ook wel weet) meerdere brieven cq waarschuwingen aan vooraf die je simpelweg niet kunt negeren.

 

Zoals een ander al zei: je bent verantwoordelijk voor je eigen daden en met medelijden kom je geen reet verder...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

je hoeft geen medelijden te hebben daar vraag en vroeg ik niet om, lees eens het hele topic en voor dat je een oordeel velt zou je ook eens kunnen overwegen om een PB tje te sturen, that's all folks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Wie heeft dit topic gestart???? En nu zijn "wij" de sukkels???

Volgens mij zijn hier precies de antwoorden gegeven die je had kunnen verwachten....

bewerkt door henk driehoek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden