Spring naar bijdragen

Dit staat je te wachten.............


Gast butlerbob

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb het allemaal al mee gemaakt met dat gedoe in 2012 dus niks nieuws, veel bla bla maar net wat je zegt over de fraude gevoeligheid, ja helaas deze digikaarten zijn bijzonder fraude gevoelig vandaar al dat gedoe met ID kaarten etc. en wel persoonlijk afhalen dat moet ook en terecht zou ik zeggen.

Wat ik eigenlijk wou zeggen Andremast is dat ik een al tijden een programmaatje op m'n PC heb staan dat eigenlijk bedoeld is voor verjaardagen, zodra je PC opstart komt dat in beeld te staan en dat gebruik ik niet alleen voor verjaardagen maar ik zet er nu sinds dat geintje in 2012 de datum erin wanneer bepaalde documenten verlopen en de datum kan men zelf aanpassen uiteraard, zo ook met bepaalde gebeurtenissen die eens per maand of per kwartaal betaald of gedaan moeten worden staan erin, een soort van agenda zeg maar en het is gratis te downloaden, waarschijnlijk heb ik een oude versie want deze kan ik niet meer terug vinden op het internet maar er zijn veel van deze soort gelijke te vinden en de meeste zijn gratis, die van mij heet Birthday Alert.(Google is je vriend in deze)

Als je geluk hebt houd je werkgever dat ook nog bij in zijn administratie krijg je twee keer een seintje;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Pas maar op dat de SGP en CU de verkiezingen niet gaan winnen in 2017 dan moeten we blijven werken tot GOD ons roept :cool:LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

"Als je geluk hebt houd je werkgever dat ook nog bij in zijn administratie krijg je twee keer een seintje;)"

 

En als je het dan nog vergeet mag je voor straf NOOIT meer rijden!!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Butlerbob, als ik je verhaal goed begrijp zijn er meerdere schulden, mogelijk zijn er dus ook meerder deurwaarders actief.

 

hoewel ze dit niet altijd zeggen is het niet de bedoeling dat iedere deurwaarder zijn eigen vordering apart incasseert.

 

Je hebt recht op de beslagvrije voet die de deurwaarder die het eerste beslag legde moet berekenen, hij moet bij die berekening rekening houden met de woonlasten en de zorgpremie, andere deurwaarders moeten hun vorderingen indienen bij de eerste deurwaarder die het geld wat overblijft na aftrek van de beslagvrije voet verdeeld over de andere deurwaarders.

 

Als je hier niet op let wordt je van meerdere kanten kaal geplukt waardoor je inkomen onder de beslagvrije voet uitkomt en je steeds dieper in het moeras zinkt.

 

Veel succes en sterkte

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Hoe spijtig ook voor ts, alleen hij is hier schuldig aan. Blijkbaar heeft hij veel schulden, en is hij nogal makkelijk met zijn administratie. Ook heeft hij aanmaningen genegeerd, waardoor er deurwaarders ingeschakeld zijn, en "ziet hij door de bomen het bos niet meer". Triest, maar je bent hier zelf schuldig aan. En ja, je kunt tegenwoordig beter een moord plegen, dan is de straf minder......... Hoop dat je hier ooit uit komt

En nee, net als Roadtrain zal ik ook niets doneren. Een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden

bewerkt door henk driehoek
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Reactie aan H Driehoek, er zijn hier medeforummers die weten van de hoed en de rand hoe ik ervoor staat, dus sorry H.Driehoek je slaat de plank volslagen mis, maar dat heb je wel meer met mensen die niet voor Timmerman hebben geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Bedankt maarten/andre, heb ik inmiddels opgeslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik weet hier maar 1 antwoord op en dat is; je bent er zelf schuldig aan dat het uit de hand is gelopen. Er gaat een lange tijd overheen eer je de deurwaarder op je dak krijgt. In de tussentijd had je al lang een betalingsregeling kunnen treffen, geld apart zetten op een spaarrekening en dat elke maand doen, dan zou je na een jaar die 1100 euro al lang en breed bij elkaar hebben gehad. Dure overbodige spullen zoals bijv. je iPhone (indien je die hebt) verkopen via marktplaats, als je het goed doet levert het je zo 500 euro op. Doe dat met andere ''dure'' vaak overbodige gadgets en je bent zo van die relatieve lage schuld af. Ik kan het weten, heb het zelf ervaren na een schuld van dik 6000 euro. Creditcard misbruikt tijdens een zware depressie, koopwoede was een van de symptomen om je maar ''beter'' te voelen met een nieuwe gadget. Inmiddels al die overbodige dingen verkocht, iPhone weg, Macbook, Apple tv, breedbeeld HD flatscreen eruit etc. De oude vertrouwde beeldbuis werkt nog steeds perfect. En een iPhone heb je niet nodig. Voor 50 euro heb je al een Nokia gsm, en voor meer dan de helft van de prijs van een Mac heb je een veel uitgebreidere PC. Geld apart zetten elke maand, betalingsregeling treffen en inmiddels ben ik zelf al weer een paar maanden schulden vrij, dus... het kan wel. Als je het maar wilt en kunnen kun je altijd. Zeggen dat het niet kan is altijd gelul. 

 

Blijf je je schulden alsmaar uitbreiden en doe je er niks aan en werk je alles tegen, meneer Butlerbob, dan is het hard gezegd; echt je eigen dikke schuld! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ach zal ik de moeite nemen om hierop te reageren? :D

 

JA!! doe ik toch maar even, dit is er weer zo eentje die leest wat en concludeert of oordeelt zelf maar wat, zeg "vriend", als je niks beters te melden hebt blijf dan weg hier!

 

Er zijn hier genoeg forummers die wel weten hoe de vork in de steel zit en die ga ik hier niet openbaar melden, wat jouw schuld betreft of betrof is peanuts vriend!!!!

 

En ik mag concluderen dat diegene die wel weten hoe die beruchte vork in klote steel zit dat ik daar meer waarde aan hecht dan aan dat geleuter van jou, deze mensen hadden niet het voornemen om iemand al van te voren de grond in te trappen, schuld te danken aan jezelf of niet, deze mensen hebben inzicht gegeven en waardevolle info te verschaffen en die info van jou kan zo met het GROF VUIL mee..............als je ff wacht komt'ie zo voorrijden!!

 

Helaas negatievelingen en figuren die ergens de klok hebben horen luiden maar absoluut niet weten waar de klepel is gebleven hou je altijd, dit soort figuren hebben namelijk die klepel nooit zien aankomen toen die tegen hun kop hoofd met één hersencel aankwam.

 

Dit is tevens ook de eerste en laatste maal dat ik op negatievelingen reageer, zo jammer dit, maar geeft wel aan dat bovenstaande persoon heel veel om luxe heeft gegeven en dat is nu iets wat mij nog nooit heb kunnen boeien, ik ben nog van een generatie waarschijnlijk die niet zo snel met allerlei nieuwigheden aan de haal ging en moet zeggen, gelukkig niet!

 

Grt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Welke Timmerman? Wellicht kunnen anderen hier iets mee?

Moet je ff om je heen kijken hoeveel er rond lopen met platte blauwe vingers :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Butlerbob, misschien kun je, zonder in sappige details te raken, een tipje van de sluier oplichten zodat IEDEREEN ongeveer weet welke problemen jij hebt?

Je hebt nu meerdere malen aangegeven dat het, volgens jou, NIET jouw oorzaak is maar geeft geen duidelijkheid.

Ik denk dat het dan beter is of :zegtniets:  of een beetje duidelijkheid scheppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Reactie aan H Driehoek, er zijn hier medeforummers die weten van de hoed en de rand hoe ik ervoor staat, dus sorry H.Driehoek je slaat de plank volslagen mis, maar dat heb je wel meer met mensen die niet voor Timmerman hebben geleerd.

Als je zelf voor timmerman had geleerd, had je geen bestuurderskaart nodig gehad en had je ook geen boete van €1400,00 gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

NOPE!

Het is je goed recht om de bijzonderheden voor jezelf te houden, maar begin er hier dan ook niet over. Je lijkt wel een klein kind, of een bekende politicus dat niet tegen kritiek kan. 

Reageer eens volwassen in plaats van die negatieve onzin over koppen met een hersencel. Hoe je het ook bekijkt, het is je eigen schuld. 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

nu kun je die mensen er wel uit halen....die reageren als een kip zonder kop...

 

die ongeacht al een wijzend vingertje hebben....

 

tegen een mede collega......notabene...

 

:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Harmpje dit gebeurt in een 24 uur cyclus, dus om 12 's nachts komt het "kreng" ongevraagd z'n hok uit, dat gebeurde bij mij in een weekend van zondag op maandag en wel van 31-01-2012 op 01-02-2012 en dan is het ff raar kijken als je 's morgens om 4 uur je wagen instapt en ziet dat je kaart eruit is gekomen en dan ook nog terugduwen hè en met dezelfde gang er weer uit komen, dan maar eens kijken wat het euvel is en er later achter komen dat de datum is verlopen, klaar ben je ermee en wie ga je bellen op z'n tijdstip?

Om ellende met je opdrachtgever te voorkomen neem je de gok maar en ga je rijden en wel alles keurig netjees bijgehouden op een ritstaat, helaas mocht niet baten.

 

De KIWA neemt de moeite niet om chauffeurs of wagenparkbeheerders te informeren over de afloopdatum zoals bij gemeentes wel gebruikelijk is als bijvoorbeeld je rijbewijs, paspoort of ID kaart binnen niet al te lange tijd gaat verlopen,

En je brandblussers ..... ?    Hou je dat dan ook niet bij?

Apk van je auto ..... of denk je daar pas aan als je een brief daarover krijgt.

Die Bestuurderspas heb je iedere week wel een paar keer in je handen toch ... kijk eens wat regelmatiger naar de datum. Ik weet uit mijn hoofd dat de mijne pas in 2015 verloopt   (even gecontroleerd  haha 31 dec 2015) 

En je paspoort en/of nationale ID kaart dan ............ de verloopdatum van je rijbewijs (nu wetende dat je toch wel drie maanden van te voren moet beginnen met medische keuring en verversing van je rijbewijs) ??? 

Goed klote dat je een boete hebt gehad .... en dat die zo hoog zijn.    De unit zelf houdt natuurlijk ook de data bij ... twee dagen over tijd tja ... wet is wet zal de controlerende instantie wel hebben gedacht.  Enfin data konden ze ook uit het massageheugen van de tacho trekken natuurlijk.     

Maar je hebt dan kennelijk wel meer dan een jaar niet naar de afloopdatum van het document gekeken ...........  ???  .......... dat begrijp ik dan weer niet helemaal ... aangezien je dat ding dus vaker in je handen hebt. 

Mijn paspoort is verlopen en daarover heb ik geen bericht gehad van de Gemeente.

Wel heb ik nog een nationale ID kaart die geldig is tot 2016.   Voorlopig heb ik voldoende aan een nationale id kaart .. geen plannen voor een USA of Canada reis.

(Het nieuwe model paspoort is overigens al uitgekomen.  Geinig ding met een 3d gadget - pasfoto-  :)  )

#GOEDETIP van Scania1001   "de agenda in mijn telefoon kan ik programmeren tot 2036 kleinigheid om het daar in te zetten"     

Ik heb het in mijn grijze cellen zitten .... maar ga het nu ook allemaal ff in mijn telefoontje zetten.

:grote smurf:

bewerkt door AngeliqueBS
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op tijd aanvragen nw pas gaat pas in als oude is verlopen.

KIWA  === 

Verlengen

De bestuurderskaart, bedrijfskaart en de controlekaart zijn vijf jaar geldig. Om uw digitale tachograafkaart te verlengen, heeft u een op naam gesteld aanvraagformulier nodig. Deze kunt u zelf drie maanden voor het verlopen van uw kaart hier aanvragen.

3 maanden van te voren kun je dus al een nieuwe Bestuurderskaart aanvragen!

(goed dat was natuurlijk allemaal al vermeld)

 

bewerkt door AngeliqueBS
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

"En je brandblussers ..... ?    Hou je dat dan ook niet bij?
Apk van je auto ..... of denk je daar pas aan als je een brief daarover krijgt."

 

Sommige denken dat iedereen met ADR rijdt, neen ik niet heb het ooit gehad maar is niet geheel mijn  "Hobby"

APK regelt garage en worden of liever gezegd werden afspraken over gemaakt, klaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Het is je goed recht om de bijzonderheden voor jezelf te houden, maar begin er hier dan ook niet over. Je lijkt wel een klein kind, of een bekende politicus dat niet tegen kritiek kan. 

Reageer eens volwassen in plaats van die negatieve onzin over koppen met een hersencel. Hoe je het ook bekijkt, het is je eigen schuld. 

Als je er niet tegen kan moet je overslaan en niet eens de moeite nemen om het te lezen, er lopen meer mensen rond met één hersencel dan menigeen denkt en als het tegen het zere been is jammer dan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je er niet tegen kan moet je overslaan en niet eens de moeite nemen om het te lezen, er lopen meer mensen rond met één hersencel dan menigeen denkt en als het tegen het zere been is jammer dan!

Dat geldt net zo goed voor jou..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja goeie tip, als je niet binnen een jaar of twee van foon veranderd (wat de meesten wel doen), kun je weer opnieuw beginnen.

(tenzij je vanplan bent de foon tot 2036 te houden) ;)

Heb google agenda op de foon. Kun je overal op openen en invullen. Verdwijnt ook niet.

Die van mij is gekoppeld aan een paar andere agenda's, die dingen zie ik ook. Ideaal. Als mijn vrouw wat heeft kijkt ze op haar foon en kan zo zien of ik ook druk ben.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden