[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

wie kent Charter Groep Lemelerveld v.o.f


gijsbert

Vraag

23 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

hier een link..

 

http://www.marktplaats.nl/a/vacatures/vacatures-chauffeurs/m797790096-eigen-rijder-worden.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

 

waarom risico lopen Gijsbert? straks 1 van de andere vennoten in de problemen kun jij voor gaan dokken..!

koop/lease dan zelf een auto,zoek dan zelf vrachtjes op teleroute,timocom etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik weet nog als de dag van gisteren dat we hier collectief Gijsbert van zijn vorige avontuur af probeerden te praten. En ('I hate to say I told you so, but I'm gonna'...) dat is uitgedraaid op een fiasco.

 

Volgens mij kun je net zo goed tegen een muur lullen Springer...

 

 

Nee nee... Doe dat nou niet. Blijf of ga gewoon voor een baasje werken.

 

En Teleroute en Timocom? Als je voor nop wilt werken en jezelf veel ellende op je nek wilt halen dan doe je dat vooral ja. Maar als je verstandig bent haal je daar niets meer vanaf dan misschien een enkel terugvrachtje als je het je kan veroorloven om er wat bij in te schieten.

 

Jajaja Rob, ik zag de naam Gijsbert langs komen en dacht daar gaan we weer..

En nee dat teleroute etc zal ook wel niet helemaal goed komen nee.

Dus advies aan Gijsbert: IN LOONDIENST. ps zochten laatst nog chauffeurs bij Bakker Oldebroek waarom daar niet geprobeerd,

Heitink zoekt ook vast nog wel iemand allemaal in de buurt.. en anders ff geduld tot de bietencampagne kun je in je eigen dorp aan de slag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik wil niet weer een keer voor mezelf beginnen

ik was alleen benieuwd of er iemand deze vof kent

kwam hem tegen op marktplaats zodoende.

en bakker heb ik gebeld waren reeds voorzien en inderdaad sta ik al op de lijst voor de bieten dit jaar

ga van af dinsdag pakjes rijden met eigen personenwagen pakjes rondrijden in en om dronten voor selektvracht  verdient niet goed maar alles beter dan thuis zitten en leven van de staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik weet nog als de dag van gisteren dat we hier collectief Gijsbert van zijn vorige avontuur af probeerden te praten. En ('I hate to say I told you so, but I'm gonna'...) dat is uitgedraaid op een fiasco.

 

Volgens mij kun je net zo goed tegen een muur lullen Springer...

 

 

Nee nee... Doe dat nou niet. Blijf of ga gewoon voor een baasje werken.

 

En Teleroute en Timocom? Als je voor nop wilt werken en jezelf veel ellende op je nek wilt halen dan doe je dat vooral ja. Maar als je verstandig bent haal je daar niets meer vanaf dan misschien een enkel terugvrachtje als je het je kan veroorloven om er wat bij in te schieten.

bewerkt door gijsbert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Een @live mailadres en geen telefoonnummer. Dat is weinig transparant. Komt niet erg professioneel over vind ik. Zijn op het prikbord van de vern genoeg met  z on mailadres.

Mag toch minstens een contactpersoon bij staan vind ik. Als je in de buurt wilt charteren dan lijkt me Van Thiel uit Hierden nog een net adres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Een @live mailadres en geen telefoonnummer. Dat is weinig transparant. Komt niet erg professioneel over vind ik. Zijn op het prikbord van de vern genoeg met  z on mailadres.

Mag toch minstens een contactpersoon bij staan vind ik. Als je in de buurt wilt charteren dan lijkt me Van Thiel uit Hierden nog een net adres.

via google is er ook niets over te lezen

nogmaals ik ga niet nog een keer iets proberen

ik ken verschillende jongens die via holwerd rijden  en over holwerd is genoeg te lezen over cgl niets zodoende dat ik vroeg of iemand ze kent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

als er iemand toegang heeft tot kamer van koophandel zou hij/zij veel slimmer kunnen worden. maar in de kant bij marktplaats staat dat ze al 4,5jaar bezig zijn?? 

4,5 jaar bezig betekent dat ze 4,5 jaar actief zijn  op marktplaats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

 

 

 

En kijk eens wat we vinden?

CGL en Lemelerveldse Vervoersonderneming...... beide op Ambachtsweg 8.

En wie huist ook op Ambachtsweg nr 8????

Fa. Transportbedrijf Hoft Lemelerveld Ambachtsweg 8 8152BA Lemelerveld     Ai aia ai ai......

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

 

 

 

 

En kijk eens wat we vinden?

CGL en Lemelerveldse Vervoersonderneming...... beide op Ambachtsweg 8.

En wie huist ook op Ambachtsweg nr 8????

Fa. Transportbedrijf Hoft Lemelerveld Ambachtsweg 8 8152BA Lemelerveld     Ai aia ai ai......

 

ik ken ze niet vertel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Bas Ulft

Lekker een vrachtje pakken teleroute Gebatrans, lekker 4 laad uren en 5 los uren voor 0,80 per km. Nee dan doe je het lekker

 

Maar wel op tijd betaald gekregen of ook nog moeten bellen voor je factuur betaald te krijgen? Keurig op 30 dagen betaald uiteraard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Een @live mailadres en geen telefoonnummer. Dat is weinig transparant. Komt niet erg professioneel over vind ik. Zijn op het prikbord van de vern genoeg met z on mailadres.

Mag toch minstens een contactpersoon bij staan vind ik. Als je in de buurt wilt charteren dan lijkt me Van Thiel uit Hierden nog een net adres.

Wat is er mis met een @live mailadres?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden