[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A27 bezaaid met uien


Teddybeer

Recommended Posts

  • Forumlid

 De A27 bij Eemnes is weer open. De snelweg was dinsdag het grootste gedeelte van de dag afgesloten omdat de weg bezaaid lag met uien. Die kwamen op de weg terecht na een aanrijding tussen twee vrachtwagens.

Er vielen bij het ongeluk geen gewonden. Wel was de weg van kort na negen uur 's ochtends tot vijf uur 's middags dicht voor het verkeer terwijl Rijkswaterstaat de ravage probeerde op te ruimen.

 

 

 

 Het was op de radio dat de met witte platen rijdende Roemeense chauffeur de afslag gemist had en op de snelweg achteruit is gaan rijden om alsnog de afslag te nemen.

Laatste quote is de reactie van een lezer.

 

Als dit waar is, zou de politie dan het rijbewijs extra goed controleren op echtheid?

 

Achteruit rijden op een snel weg, is al van de zotte, maar dan ook nog half op de rijbaan ............... In dat geval mogen ze van mij die coureur aanklagen voor poging tot moord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig genoeg alleen materiële schade en getuigen die bevestigen dat de veroorzaker achteruit heeft gereden.

Je zal maar geen getuigen hebben en je zoiets overkomen.

 

Als zo`n knuppel dan zich van de domme houd, dan heb je toch echt wel een probleem..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als je die kamikaze piloten uit het oostblok

ziet rijden ga ik me toch echt vragen waar

die hun rij vaardigheid op gedaan hebben

een bolderkar denk ik soms

Helaas kan ik je vertellen dat het niet alleen oostblokkers zijn die achteruit rijden over de snelweg

Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gezien het feit dat het vakantie is voor veel schoolgaande jeugd zou je maar net je spruit mee hebben........... :eek:

 

Of je broertje, neefje, buurjongen, zoontje van de baas of wie dan ook. O ja en vergeet ook de vrouwelijke varianten niet.

 

Vraag ik mij één ding af kan je als je helaas hierbij betrokken bent ook aangifte doen voor poging tot doodslag? Want deze idioot gedaan heeft is op geen ene wijze goed te praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je broertje, neefje, buurjongen, zoontje van de baas of wie dan ook. O ja en vergeet ook de vrouwelijke varianten niet.

 

Vraag ik mij één ding af kan je als je helaas hierbij betrokken bent ook aangifte doen voor poging tot doodslag? Want deze idioot gedaan heeft is op geen ene wijze goed te praten.

Wat dit strafrechtelijk betekend voor een Oost Europeaan kan je in deze uitspraak lezen.

 

http://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBZUT:2010:BN8231&keyword=autosnelweg+achteruit

 

En in dit geval was er zelfs sprake van een dode en een zeer zwaar gewonde.

 

In dit geval zal het dus wel uitdraaien op een boete voor een overtreding van een verkeersregel (Mulder overtreding)

bewerkt door maarten/andre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Helaas kan ik je vertellen dat het niet alleen oostblokkers zijn die achteruit rijden over de snelweg.

Nee, ook gewoon Nederlanders aan het einde van wegwerken als ze zien dat de afrit toch nog open is. Totzelfs met een tankoplegger met LPG aan toe, te levensmoe om die paar km om te rijden denk ik dan. Maar op het internet spoken ook nog beelden van een Nederlandse bloemenauto die in GB achteruitrijdend een heel gezin heeft gedood op de M6. 

 

 

Doe jij dat dan ook ???? 

 

Ik wel, maar goed ook alleen maar als ik werk en een afzetting aan het verwijderen ben. Dan heb ik ook nog eens een hele grote waarschuwingspijl achterop.

 

Sterkte voor de chauffeur van de uienwagen, dat beeld raak je niet meer kwijt ( uit ervaring, als je hier leest praat erover dat helpt! )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hebbie hem gesproken dan, een nl kenteken zegt niet alles.

Als ik over dr vluchtstrook rij en vlak achter hem sta en hij stapt uit en verteld dat ik op moet kankeren anders helpt hij mij een handje:angry:.

Dan ben ik vrij zeker van dat het een nl is

Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Zoals ik ook al in dat topic zeg, die boete's voor het rijden onder een rood kruis door en rijden op de vluchtstrook mogen wat mij betreft nog veeeeeel hoger!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als ik over dr vluchtstrook rij en vlak achter hem sta en hij stapt uit en verteld dat ik op moet kankeren anders helpt hij mij een handje:angry:.

Dan ben ik vrij zeker van dat het een nl is

Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk

Dus hebbie hem gesproken, ik zeg ook niet dat NL-ers dit niet doen, ik wilde alleen zekerheid, maar zulke chauffeurs zijn het visite plaatje van de hoog opgeleide Nederlandse chauffeur, vind je het dan gek dat er steeds meer oostblokkers hier komen, weinig verschil. :ja: :ja: :ja:

 

Oja voordat men denkt dat ik een Oost blokker hater ben, zeker niet, ik gun hun ook de kans om een boterham te verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Niet alleen met werkzaamheden harm . Vorige week nog een nederlander achteruit aan het rijden op klaverblad heerenveen

Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk

Nog nooit Mathijs, nog nooit in mijn hele carriere(17 jaar) heb ik een nl-beroepschauffeur zien achteruit rijden op de snelweg, zelfs niet in de 15 jaar dat ik in de schoolvakanties met mn vader mee ging, daarintegen al meerdere malen getuige geweest van witte platen die t wel doen. Uiteraard zullen er idiote NL-beroepschauffeurs zijn die dit wel eens gedaan hebben of het eens gaan probereen, maar de kans om daar getuige van te zijn is vele vele malen kleiner dan wanneer je het een beroeps chauffeur met witte platen ziet doen, daar ben ik van overtuigd. hoeveel keeracties hebben we immers al niet van die lui de voorbij gaande jaren zien passeren, gewoon bizar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Matthijs en ik staan dan ook wat vaker stil bij op en afritten omdat wij daar aan het werk zijn. En vannacht was het ook raak op de S112 een autoweg ( gooiseweg ) Amsterdam waar een auto van TNT gewoon 200 m over de invoegstrook van een tankstation achteruit reed om vervolgens via het tankstation de afrit te nemen ( zoek op de google maps punt 52.317817,4.962607 ). Omdat de afrit was afgesloten omdat er een hoogwerker lampjes stond te vervangen. Probleem voor hem was wel dat daar zoveel politie reed dat hij een herinnering voor dit feit heeft gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

neee, dat moet een Oostblok chauffeur geweest zijn, een Hollander doet dat niet neeeee :kiss:

bewerkt door henk driehoek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Matthijs en ik staan dan ook wat vaker stil bij op en afritten omdat wij daar aan het werk zijn. En vannacht was het ook raak op de S112 een autoweg ( gooiseweg ) Amsterdam waar een auto van TNT gewoon 200 m over de invoegstrook van een tankstation achteruit reed om vervolgens via het tankstation de afrit te nemen ( zoek op de google maps punt 52.317817,4.962607 ). Omdat de afrit was afgesloten omdat er een hoogwerker lampjes stond te vervangen. Probleem voor hem was wel dat daar zoveel politie reed dat hij een herinnering voor dit feit heeft gekregen.

zeer zeker ook niet goed te keuren, en zoals ik al zei zijn er ongetwijfeld ook nl beroepschauffeurs die zo achterlijk zijn, maar ik denk dat jij ook wel weet wat ik bedoelde met mijn eerdere posting, gewoon op klaar lichte dag en niets geen afzetting of iets dergelijks maar wel veel overig verkeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog nooit Mathijs, nog nooit in mijn hele carriere(17 jaar) heb ik een nl-beroepschauffeur zien achteruit rijden op de snelweg, zelfs niet in de 15 jaar dat ik in de schoolvakanties met mn vader mee ging, daarintegen al meerdere malen getuige geweest van witte platen die t wel doen. Uiteraard zullen er idiote NL-beroepschauffeurs zijn die dit wel eens gedaan hebben of het eens gaan probereen, maar de kans om daar getuige van te zijn is vele vele malen kleiner dan wanneer je het een beroeps chauffeur met witte platen ziet doen, daar ben ik van overtuigd. hoeveel keeracties hebben we immers al niet van die lui de voorbij gaande jaren zien passeren, gewoon bizar!

Geloof mij harrie. De afgelopen maand heb ik 3x een pool,1x een slowaak,2x een duitser en 2x een nederlander achteruit zien rijden.

En voordat je vraagt hoe ik het zo zeker weet.

Als ik zo n pipo achteruit zie rijden zet ik de bus of vrachtwagen erachter.

Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tijdje terug, bij de afrit van de A1 (richting Amsterdam) naar de A28 richting Utrecht heb ik het er ook een zien doen. Een 'coureur' van Ewals. Had de afslag ook gemist en toen gedacht: ik rij ff terug.

 

Heb de man stijf gevloekt. Wat een tyf..lijer. Levensgevaarlijk! 

Ik heb met m'n oor bij de radio zitten wachten op de melding van het ongeluk. Kwam - goddank - niet.

 

Ik weet niet hoe die lui aan hun papieren komen, maar een opleiding is er net aan te pas gekomen. Kan niet anders, wat ze ook mogen zeggen. (alleen al het eindeloze geëmmer om een wagen achteruit aan te dokken. Tis gewoon kolderiek als het geen werkelijkheid zou zijn).

 

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden