[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Goes transport failliet


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Die rijden nog steeds, met een auto of 12, witte MAN's, met een blauw AB Texel nummer, en poolse platen, met Goes trailers...

when nothing goes right...go left

 

Daar val je niet echt mee op....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die rijden nog steeds, met een auto of 12, witte MAN's, met een blauw AB Texel nummer, en poolse platen, met Goes trailers...

when nothing goes right...go left

 

Die trailers zijn gewoon in de handel gekomen en waarschijnlijk kan je niet goedkoper aan een recente knappe trailer komen.!

 

En dan zijn er ook een aantal waarmee retentierecht wordt uitgevoerd.

 

Voordat die naam helemaal verdwenen is, is een kwestie van tijd maar dat er iets nieuws zal ontstaan zal me ook niet verbazen.

 

Wetende dat Goes HandlingCargo gewoon nog bestaat en ook gewoon doorgaat en dat transport uitbesteden maar vooral samenwerking hebben gezocht met een transport bedrijf uit Druten waarvan de naam me effe ontgaat. (Kievits ofzo?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die trailers zijn gewoon in de handel gekomen en waarschijnlijk kan je niet goedkoper aan een recente knappe trailer komen.!

En dan zijn er ook een aantal waarmee retentierecht wordt uitgevoerd.

Voordat die naam helemaal verdwenen is, is een kwestie van tijd maar dat er iets nieuws zal ontstaan zal me ook niet verbazen.

Wetende dat Goes HandlingCargo gewoon nog bestaat en ook gewoon doorgaat en dat transport uitbesteden maar vooral samenwerking hebben gezocht met een transport bedrijf uit Druten waarvan de naam me effe ontgaat. (Kievits ofzo?)

Zijn niet allemaal op de markt geweest.

Vd anker van a-ware en vd anker kaas heeft samen met de Fam.goes gewoon nog auto's en opleggers tijden.

Handelingscentrum is samen met kivits-Drunen.

De goesje verdwijnen niet zo maar van de straat!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden