[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Koninklijke Wagenborg stoot Reining Transport af


voldaf

Recommended Posts

  • Forumlid
Bron TO

 

 

Reining-thumb.jpg

KOLHAM/DELFZIJL - Koninklijke Wagenborg Groep heeft zich als aandeelhouder de afgelopen tijd beraden op haar bedrijvenportfolio binnen de groep en is tot de conclusie gekomen dat de wegtransportactiviteiten van Reining niet meer passen bij de ambities die Koninklijke Wagenborg heeft.

Nadat Reining 25 jaar geleden vanuit het familiebedrijf toetrad tot wat thans de Koninklijke Wagenborg Groep is, is met ingang van mei 2014 het moment aangebroken dat een zelfstandige bedrijfsvoering voor Reining Transport B.V. nu een betere keuze is.

Onder leiding van het huidige management van Wagenborg Reining B.V. is nagedacht over een solide toekomst voor de wegtransportactiviteiten van Reining en is gezamenlijk deze conclusie getrokken. Met deze Management Buy Out heeft Reining alles in huis voor een goede toekomst.

In de loop van de tijd zullen de bekende uitingen die refereren aan het Wagenborg verleden – zoals de bekende vlag – verdwijnen en vervangen worden door het nieuwe logo van Reining. Het onroerend goed van Reining Warehousing B.V. op de locatie industriepark Rengers te Kolham aan de A7 blijft in eigendom bij Koninklijke Wagenborg.

 

 
Het management zal gevoerd worden door dezelfde directie als van Reining Transport B.V.

Was gisteren nog bij Krone werlte Duitsland staan de eerste opleggers reeds gereed zonde het bekende logo !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bron TO

 

 

Reining-thumb.jpg

KOLHAM/DELFZIJL - Koninklijke Wagenborg Groep heeft zich als aandeelhouder de afgelopen tijd beraden op haar bedrijvenportfolio binnen de groep en is tot de conclusie gekomen dat de wegtransportactiviteiten van Reining niet meer passen bij de ambities die Koninklijke Wagenborg heeft.

Nadat Reining 25 jaar geleden vanuit het familiebedrijf toetrad tot wat thans de Koninklijke Wagenborg Groep is, is met ingang van mei 2014 het moment aangebroken dat een zelfstandige bedrijfsvoering voor Reining Transport B.V. nu een betere keuze is.

Onder leiding van het huidige management van Wagenborg Reining B.V. is nagedacht over een solide toekomst voor de wegtransportactiviteiten van Reining en is gezamenlijk deze conclusie getrokken. Met deze Management Buy Out heeft Reining alles in huis voor een goede toekomst.

In de loop van de tijd zullen de bekende uitingen die refereren aan het Wagenborg verleden – zoals de bekende vlag – verdwijnen en vervangen worden door het nieuwe logo van Reining. Het onroerend goed van Reining Warehousing B.V. op de locatie industriepark Rengers te Kolham aan de A7 blijft in eigendom bij Koninklijke Wagenborg.

 

 

Het management zal gevoerd worden door dezelfde directie als van Reining Transport B.V.

Was gisteren nog bij Krone werlte Duitsland staan de eerste opleggers reeds gereed zonde het bekende logo !!

 

Die vlag word nu vervangen door de Hongaarse vlag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Beide topics maar samengevoegd.

 

Tijdje terug had ik al eens een opmerking gemaakt dat Reining al een hele tijd in de (stille) verkoop stond. Dat werd toen te stelligste ontkend door een (ex?) stagaire.

 

Maar zo'n beslissing komt heus niet van de ene op de andere dag opzetten............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Beide topics maar samengevoegd.

 

Tijdje terug had ik al eens een opmerking gemaakt dat Reining al een hele tijd in de (stille) verkoop stond. Dat werd toen te stelligste ontkend door een (ex?) stagaire.

 

Maar zo'n beslissing komt heus niet van de ene op de andere dag opzetten............

 

Hoho!!  dit is geen stille verkoop maar een Managers buy out en dit was reeds ca 8 maand of langer bekend bij de insiders en werknemers!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoho!!  dit is geen stille verkoop maar een Managers buy out en dit was reeds ca 8 maand of langer bekend bij de insiders en werknemers!!

Dan ben ik altijd nieuwsgierig wat deze managers hebben moeten betalen voor dit bedrijf. Of........, hebben ze geld meegekregen.

bewerkt door goudvis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast mhkamp

^^ Inderdaad, en niet alleen Wagenborg is er goed in. Wijnne Barends is er ook mee begonnen.

 

Kapitein en de stuurman : Russisch (ooit waren dat Nederlanders)

Machinist : Russisch. (ooit waren dat Nederlanders)

Kok / Matroos : Filipijn (sinds eind jaren '80 van de vorige eeuw. Ik kan me 'slechts' één Nederlandse kok herinneren)

Matrozen : Filipijn (ik weet niet beter)

 

Mijn vader heeft als machinist gewerkt en is blij dat hij nu met pensioen is. Met regelmaat heeft hij zijn Russische collega machinisten vervloekt, want die denken dat ze op vakantie zijn en dat alles mag. Gelukkig heeft de rederij naar ik weet twee keer ingegrepen omdat de Russische kapitein toch net iets te diep in zijn wodkaglas heeft gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In de jaren 60 en 70 Waren het veel spanjolen en Portugezen.

Het is allemaal veel oud nieuws.

Wie werken wil heeft werk

Olie boring Schreeuwt om mensen in Noorwegen

Betaald beter als chauffeur

Huub

Waar haalt u die vacatures vandaan?

 

Dat je zonder verdere kennis en papieren zo op de boorvloer terecht kunt, misschien is er voor u nog een baantje op het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid weggelegd als arbeidsconsulent, kunt u met uw kennis en contacten iedereen aan een baan helpen.

bewerkt door RubbereRobbie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Huub heeft deze keer wel gelijk in de oil & gas is nog werk genoeg ook zonder diploma's MAAR .... Het is geen 40 uur per week van 8 tot 5 en je bent ook niet het weekend thuis, slaapt niet altijd in luxe en soms maar je jou eigen eten klaar dus is echt geen baantje voor de gemiddelde nederlandse chauffuer ..... Ja ik spreek uit ervaring doe dit zelf ook ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^

 

Goh wat fijn dat je al je (ex)Collega`s allemaal over een kam scheert.

 

We hadden het over Noorwegen en niet over het land waar jij vertoeft, maar laat maar zien die vacatures ! Ik ben benieuwde (heb trouwens ook geen 9 tot 5 mentaliteit en hoef niet in het weekend thuis te zijn en ben ook niet bang voor vieze handen maar dit geheel ter zijde)

 

Wat voor werk doe je dan zelf, ben je een echt Roughneck?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het was niet alleen pendelwerk maar ook de inslag, opslag en het laden door anderen. En zelfs daar kan veel fout gaan of het missen van motivatie of enige vorm van flexibiliteit.

Bij Claassen is die wel aanwezig en daarom zijn zij de vervoerder voor heel veel bedrijven in Tilburg. Het nieuwe moderne pand getuigt ook van vertrouwen want geen tientallen jaren terug zaten ze klein gehuisvest tussen de flats in Noord. Inmiddels zijn er al genoeg bekende collega's van het toneel verdwenen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^

 

Goh wat fijn dat je al je (ex)Collega`s allemaal over een kam scheert.

 

We hadden het over Noorwegen en niet over het land waar jij vertoeft, maar laat maar zien die vacatures ! Ik ben benieuwde (heb trouwens ook geen 9 tot 5 mentaliteit en hoef niet in het weekend thuis te zijn en ben ook niet bang voor vieze handen maar dit geheel ter zijde)

 

Wat voor werk doe je dan zelf, ben je een echt Roughneck?

 

Nee geen Roughneck helaas moet ik mezelf behelpen als Business Development Manager binnen het bedrijf van mijn zoon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gaan ze nu ook naar het buitenland met hun vestiging?

Het blijft gewoon zoals het is!

 

zou de koninlijke wagenborg groep het misschien te heet onder de voeten worden met uitbuiting en uitvlaggen van een nederlands onderdeel

Dat is niet de reden.

 

In ieder geval is de opslag in Tilburg voor Jardin tuinmeubelen ook al opgezegd en dat werk met de pendelritten Rijen-Tilburg Vossenberg doet nu Claassen Tilburg. Kwaliteit overwint vaak ook hier.

Niet alleen de opslag is opgezegt. Hele vestiging is gesloten.

 

Hoho!!  dit is geen stille verkoop maar een Managers buy out en dit was reeds ca 8 maand of langer bekend bij de insiders en werknemers!!

Klopt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden