[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vestiging voor transportonderneming


Edonista

Recommended Posts

  • Forumlid

Goede dag , 

 

 

Ik ben regelmatig aan het kijken voor een goede en mooie vestiging voor een transportonderneming.

 

Zelf was ik wel benieuwd naar jullie mening wat erg praktisch zal zijn. Dit gaat om een ''eventuele uitbreiding''

 

Vooral een praktische locatie zoals het kort bij zijn bij veilingen en grenzen. Jullie kunnen het goed vertellen uit de praktijk als chauffeur zijnde.

 

Graag wel serieuze reacties.

 

 

Mvg , Edonista

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is erg divers. Dat gaat van bloemen en planten tot diepvries producten.

 

Geen container/havenwerk in ieder geval.  

 

Gaat voornamelijk over de locatie en omgeving wat goed te doen moet zijn. Vaak gehoord ook dat de ene gemeente moeilijker is dan de andere dus zodoende ook mijn vraag.

 

Alvast bedankt voor de tips 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Voor een echt goed antwoord zal je toch meer info moeten verstrekken.

Waar zitten jouw hoofd laadadressen, losadressen. Eventueel dealer van wagenpark.

Waar wonen de meeste chauffeurs of komt er eens in de maand een bus(je) voorrijden?

Heb je voornamelijk werk op Texel, zul je weinig hebben aan een "goede" locatie op de Beatrixhaven in Maastricht....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het liefst houd ik de naam van mijn opdrachtgever(s) voor mezelf i.v.m hun privacy tot hun toestemming. Dat begrijpen jullie zelf ook wel natuurlijk.

 

Zoals gezegd gaat het om een ''eventuele uitbreiding''. Er zijn nog geen concrete plannen , ben zelf meer benieuwd waar jullie je zouden vestigen.

 

Ik denk graag met de chauffeur mee , die moet immers ook zijn arbeidsvreugd hebben en het moet van twee kanten komen voor een zo goed mogelijke werksfeer/prestatie vindt ik.

 

De vrachtwagen thuis neerzetten zou ik geen problemen mee hebben , als er wat is voor schoonmaken of als de chauffeur laat thuis is en weer vroeg weg moet na het weekend heeft hij/zij nog de rust.

Mits er een terrein ervoor aanwezig is in de gemeente met een hek eromheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

MhKamp, bedankt voor de serieuze reactie.

Het kan zomaar nog een half jaar / jaar duren voor ik een uitbreiding zal realiseren. Ik zie voorruit.

Het is wel erg jammer dat dit topic bevuild wordt met vreemde zaken waar ik me niet mee bezig hou.

Ik heb liever dat een chauffeur tegen mij zegt :

Godver, en ik zou vrijdagavond thuis zijn i.p.v. zaterdagochtend. En dat je het normaal kan uitleggen.

dan dat een chauffaur zegt : koerwa koerwa en dat hij/zij geen communicatie waard is.

(Niet discriminerend bedoeld)

kwaliteit gaat voor kwantiteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Volgens mij is na de ontvangst periode weinig commentaar meer geleverd op dhr. but en op ron ook bijvoorbeeld.

Maar als je bang bent voor de reacties ben je er dus van bewust dat jou manier van ondernemen kritiek oplevert. Is dat prettig ondernemen? Dan heb je dus misschien geen oost Europeanen in dienst, maar klopt er ergens anders misschien wel iets niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat moet je zelf weten. Je loopt inderdaad 'enig risico' hier op dit forum als ondernemer... :ja:

 

Misschien is dat wel en goede motivatie om het niet te doen. Maar tot die tijd denk ik "Trucksimulator!" als ik jouw naam zie. ;)

Zo kan ik ook wel een ander woord bedenken die veel beter op u van toepassing is. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens mij is na de ontvangst periode weinig commentaar meer geleverd op dhr. but en op ron ook bijvoorbeeld.

Maar als je bang bent voor de reacties ben je er dus van bewust dat jou manier van ondernemen kritiek oplevert. Is dat prettig ondernemen? Dan heb je dus misschien geen oost Europeanen in dienst, maar klopt er ergens anders misschien wel iets niet.

Ik wou het net zeggen, heb niet zo veel commentaar gekregen hoor. En als ik commentaar krijg heb ik die zelf uitgelokt.want daar ben ik heel goed in hahahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Doe eens iets opschrijven dan. Ik ben erg benieuwd.

 

Bij jouw moet ik altijd denken aan die stagiere van Reining. Raar is dat he?

Laat ik het maar niet persoonlijk maken. :D Trouwens, als u mensen op taalfouten gaat verbeteren. Stagiere is stagiaire. 

 

En wie moet dat zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk dat ik gewoon zwaar oververmoeid ben gezien het feit dat ik nu alweer ruim een maand in de auto bivakkeer. En dat allemaal voor 1500 dollar. En dan ga je fouten maken. Dat blijkt nu maar...

Ik voel me zwaar uitgebuit!

Kijk maar uit , voordat je het weet ben je op tv.:LOL::LOL:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden